July 18, 2024, 03:51:36 am
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - jarok

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 33
31
Toxic Caves / Re: How to remove items desks tables carts etc.
« on: August 07, 2016, 08:16:36 am »
Regen map? There is something like ~regen or like that, I do not remember exactly what.

32
Suggestions / Re: Make equal offset for text
« on: August 07, 2016, 08:12:25 am »
Are you perfectionist aren't you? +1 from me, a small fix but would look better.

33
Suggestions / Re: Some already working functions in .cfg file
« on: August 05, 2016, 07:53:44 am »
Isnt it already done? Same with fog I am sure it is available.

34
Suggestions / Re: Add tent name and nickname on cursor hover
« on: August 04, 2016, 09:48:02 pm »
Small suggestion but what a huge improvment, I like idea of displaying tent and player owner names both. +1 from me.

35
Polskie Pustkowia / Re: Kilka pytań od początkującego
« on: August 01, 2016, 07:02:44 pm »
Witamy na pustkowiach!

1. Na początek najlepiej jeśli zrobisz typowego craftera. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej pomocy odnośnie buildu, możesz zaplanować postać za pomocą plannera http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=6.0

2. Jest trochę questów, ale rozgrywka w fonline odrobinę różni się od starych Falloutów. Skrzynki są dobre na początek, ale warto spróbować rozejrzeć się za innymi, efektywniejszymi sposobami zdobywania doświadczenia. Zlecenia od Caravan Mastera można przyjmować po osiągnięciu 9 lvl.

4. Pokolorowane nicki widoczne są tylko dla osób które mają ustawiony namecolorizing. Jest to narzędzie służące do oznakowania frakcji, graczy i tylko ty widzisz zmiany w swoim cliencie chyba że wyślesz komuś :)

5. W miastach są banki FLC, za 100 kapsli akładasz konto i możesz przechowywać kapsle, wysyłać na inne konto itp. Przedmioty chomikuje się w namiotach i bazach, na wiki masz świetne wytłumaczenie.

Generalnie na początku skup się na zdobyciu namiotu (musisz mieć 2 lvl i zrobić quest) oraz craftingu. W razie pytań, pytaj śmiało ;)

36
Toxic Caves / Re: Re-Decorate Hub's Entrance?
« on: July 26, 2016, 01:34:29 pm »
Use GECK and you will get another like Vault City place ::)

37
The Workshop / Re: Zek's Workshop
« on: July 25, 2016, 08:02:11 am »
Interesting location, great design as always zek! Would explore :)

38
Off-topic discussions / Re: ANNOUNCEMENT!
« on: July 25, 2016, 07:58:36 am »
We have already been working on it for 7 months (...)

Who?

39
Toxic Caves / Re: QUESTION!
« on: July 25, 2016, 07:54:33 am »
Yes, use other pids.

40
Off-topic discussions / Re: ANNOUNCEMENT!
« on: July 24, 2016, 07:48:21 am »
Go to fodev for that news. Here is Reloaded' forum and general game discussion about Reloaded in this forum's section. Do not mess it ::) or put your topic in offtopic section.

http://fodev.net/forum/ here you can put whatever you want about fonline server.

41
Good idea, but take it further: every gun fired without a silencer, puts a dot on the map, that can be seen in the surrounding hexes for some of time. Would make the unused small guns usefull with silencer attachment, maybe melee weapons too. Probably easier to implement than the caravans...

Realistic and might works but ihmo too annoying for casuals and non-PvP players. I know, know, know this is mmo but we all know most of people scary seeing others in the wasteland. But silencer as additional component for weapons is +1.

42
Off-topic discussions / Re: Fallout 1.5 - Single player
« on: July 18, 2016, 04:01:26 pm »
Good points but ihmo in long term fonline engine is future of new fallout isometric games. Thats only my opinion.

I prefer fonline engine because it has these nice features like better ui and feeling of the movment and the game itself is not coarse and laggy as fallout 2 is. Do not say about things like real-time, better hotkeys because its obvious.

43
Polskie Pustkowia / Re: witam :)
« on: July 18, 2016, 03:52:51 pm »
Po jaki chuj trolujecie nowo przybyłych? Do wipe, nowego sezonu czy jakkolwiek to jeszcze zamierzacie określać jest w pizdu czasu, nie mniej niż półtora roku o ile w ogóle coś takiego nastąpi. Jedyne co robicie takim swoim głupim pierdoleniem to odstraszacie graczy, których mogłoby w końcu przybyć. Nie zamierzacie grać? Spoko! Ale kurwa nie zniechęcajcie innych. Jak zamierzacie trolować fora gier to wypierdalać na EA!

Kurwa mać, za każdym razem to samo. Jak nie jeden debil to drugi bardziej jebnięty od poprzedniego, i pierdolą bez przerwy w kółko, jak pojebani o czymś czego nie ma.

Ale grzeczniej worldremaker nie zapominaj, że jesteś na publiczynym forum i twoje osobiste wycieczki mogą skutecznie zniechęcać i zaśmiecać tematy. Ja ciebie nie atakuje.

Na swoją obronę napiszę:
- udzieliłem rozwiązania na prawdopodobny błąd pytającego, który sam nie sprecyzował o co mu chodzi
- poinformowałem, że gra jest aktywna i jak najbardziej można spotkać graczy czy w grze i w polskiej sekcji forum, które musisz przyznać przez ostatni czas świeci pustkami stąd zapewne pytanie o to czy ktoś tutaj zagląda
- nikogo nie odstraszam a wręcz przeciwnie, odstraszanie kogoś od zagrania w fonline byłoby ostatnią rzeczą, którą mógłbym zrobić

Z mojej strony tyle i przypominam: ciebie nie atakuję więc oczekuję również odpowiedniego zachowania w moją stronę. Szanujmy się a nie róbmy niepotrzebnej dramy. To samo tyczy się w stronę Mad Matta (oraz pozostałych forumowiczów) choć nie chcę się wypowiadać za niego.

44
Polskie Pustkowia / Re: witam :)
« on: July 18, 2016, 12:12:45 pm »
Sprawdziłeś komunikaty z konsoli podczas zakładania postaci? Być może próbujesz założyć postać z istniejącym już imieniem, wpisujesz złe hasło i w związku z tym nie możesz utworzyć konta.

Przed tworzeniem postaci upewnij się jeszcze czy masz wszystkie aktualizacje, kliknij update.exe i pobierz. Gra jak najbardziej działa i są gracze choć jak można się spodziewać zdecydowana większość wyczekuje 'nowego sezonu' tzw. wipe.

45
Off-topic discussions / Re: Fallout 1.5 - Single player
« on: July 17, 2016, 07:54:29 am »
The Fonline engine is the modern way to make a Fallout 1/2 inspired standalone game. Using the old engine/guts from the 90's is just a waste of time :(

Imagine this game in the Fonline engine instead...

I think same too and can not understand why fallout developers do not use fonline engine. On the no mutants allowed forums people still ask about fallout modding and release new content. I know they modding fallout 2 itself but come on for overhaul or total conversion mods ihmo they should move on to fonline.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 33