April 27, 2024, 11:48:47 pm
Username:

Password:

Topic: Namiot/Baza  (Read 2945 times)

SlawomirPeszko

  • Posts: 2
    • View Profile
Namiot/Baza
« on: November 02, 2015, 08:11:53 am »
Witam wszystkich!
Grałem tutaj +/- rok temu i jestem zielony jak nie wiem dotyczący craftingu, a zawsze się tutaj tylko tym zajmowałem.
Chciałbym zapytać się o dość pewnie proste rzeczy, a mianowicie w sprawie namiotu, gdyż wydawało mi się że jest pewien quest związany z dostaniem namiotu od rodziny która w nim jest, w zamian za wyczyszczenie pewnego domu, gdyż został on opanowany przez szczury. Ten quest powinien być na mapie, lecz go najzwyczajniej nie widzę nigdzie przy Hub i kilka kratek dalej, a dałbym sobie rękę uciąć że zawsze on był, lecz mogę sie mylić, gdyż mogło być to na Fonline 2, bądź jestem w błędzie od początku. A zatem pytanie:
W jaki sposób otrzymać namiot? A w sprawie craftingu namiotu nie pamiętam jak otrzymać Sharpened Pole, więc proszę też jeżeli oczywiście ktos ma czas, wyjaśnić mi podstawy craftingu od czego zacząć, dalej na pewno sobię poradzę ,gdyż problem mi sprawia otrzymanie tejże rzeczy.

Druga sprawa, posiadałem kiedyś tutaj coś w rodzaju "Bazy", lecz nazwał bym to bardziej szopą, w której był workbench, skrzynka i coś jeszcze. Prosiłbym o przypomnienie mi w jaki sposób go mozna zakupić, bodajże wydaję mi się że będzie to gdzieś w NCR.

Z góry dziękuję za pomoc. :)

Wichura

  • Posts: 239
    • View Profile
Re: Namiot/Baza
« Reply #1 on: November 02, 2015, 09:05:09 am »
Nie wiem od czego zależy obecność kropy z namiotem w charakterze questa, pojawiła mi się kiedyś pod NCR mimo, że ludek startował z okolic Hub.

Sharpened pole robi się z drewna, trzeba nastrugać desek za pomocą siekiery lub primitive toola.

Domek z workbenchem budujesz jak namiot jeśli tylko masz perka Ranger. Wymagane 100% Outdoorsmana.

SlawomirPeszko

  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Namiot/Baza
« Reply #2 on: November 02, 2015, 09:08:43 am »