April 27, 2024, 01:08:30 pm
Username:

Password:

Topic: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie  (Read 11833 times)

dharo

  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
« Reply #15 on: September 14, 2013, 07:48:50 pm »
ale to już będzie raczej traktowane jako "czit" Wgl było by fajnie jak by footlockery miały czerwoną obwódkę czy coś :D

paco

  • Posts: 250
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
« Reply #16 on: September 14, 2013, 08:20:35 pm »
ale to już będzie raczej traktowane jako "czit" Wgl było by fajnie jak by footlockery miały czerwoną obwódkę czy coś :D
Nawet jeśli, to wykrywalność jest znikoma. Chyba że cvet napisze subroutine na wykrywanie dodatkowych grafik i powiadamianie serwera o tym.
<wimp> crucify apaco and paco for telling you how to use a computer and get on irc
Quote from: Carl von Clausewitz
War is such a dangerous business that mistakes that come from kindness are the very worst.

Kilgore

  • Administrator
  • Posts: 1337
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
« Reply #17 on: September 15, 2013, 06:21:06 am »
Jak ktoś tak lubi, to może grać bez ścian.

PipBoy

  • Guest
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
« Reply #18 on: September 15, 2013, 03:54:47 pm »
**Dodane do pierwszego posta**
« Last Edit: September 16, 2013, 06:04:37 pm by PipBoy »

paco

  • Posts: 250
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #19 on: September 15, 2013, 07:29:52 pm »
5/5 używałbym i dałbym koledze :D
<wimp> crucify apaco and paco for telling you how to use a computer and get on irc
Quote from: Carl von Clausewitz
War is such a dangerous business that mistakes that come from kindness are the very worst.

Tutkarz

  • Posts: 20
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #20 on: September 16, 2013, 09:59:19 am »
To i ja coś wrzucę

Są tu lepiej widoczne rzeczy takie jak:
-flint (w tym upuszczone iron ore, minerals, HQ minerals i HQ iron ore)
-junk (w tym upuszczone metal parts, HQ metal parts)
-niezidentyfikowane przeze mnie złote kamienie ;)
Jest też zmieniona czcionka dla zera.

http://www.sendspace.pl/file/99627e7b66acbfd2e7b2d04

Instalacja:
Skopiuj plik mods.zip do katalogu FOnline\data
do pliku DataFiles.cfg wklej data\Mods.zip


« Last Edit: September 16, 2013, 10:01:01 am by Tutkarz »

glosn1k

  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #21 on: September 19, 2013, 09:29:59 am »
Tutkarz, twoja modyfikacja jest najlepsza! Dało by się zrobić podobnie ze wszystkimi rzeczami, które jesteśmy w stanie podnieść, albo przynajmniej ze skrzynkami na random encounter?

3.14

  • Posts: 135
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #22 on: September 19, 2013, 12:53:18 pm »
Jakby to jeszcze działało tak jak krowie placki, czyli z obwódką widoczną przez ściany to byłoby już nawet nie +1 a +2 z mojej strony. Ale i tak warto to mieć.
I may be broke, but I ain't broken (just twisted).

Tutkarz

  • Posts: 20
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #23 on: September 19, 2013, 07:47:56 pm »
Tutkarz, twoja modyfikacja jest najlepsza! Dało by się zrobić podobnie ze wszystkimi rzeczami, które jesteśmy w stanie podnieść, albo przynajmniej ze skrzynkami na random encounter?

Właśnie wszystko jest gotowe oprócz skrzynek nad którymi pracuje :) Wszystkich rzeczy jest chyba za dużo ale stopniowo będę to uzupełniać. Dodatkowo dałem oznaczenia dla drzewek, broken computers, plant fiber (chyba to tak się nazywa), samochodów z których można wyciągnąć electronic parts  i apple tree czyli prawie wszystko z czego można coś wydobyć. Jeszcze zmodyfikowałem sobie celownik :D W dalszych planach mam też wprowadzić oznaczenie dla workbench i adv workbench ale z tym mam problem. Jeśli dobrze pójdzie to jutro to wrzucę do "Tools and Modifications".
« Last Edit: September 19, 2013, 08:17:08 pm by Tutkarz »

aivan

  • Posts: 18
  • Patria o Muerte
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #24 on: January 25, 2015, 01:53:52 pm »
Spoiler: show

===========================================================================




+ są trochę lepiej widoczne
- jeżeli skrzynka stoi w środku dużego pomieszczenia to flaga będzie zakryta przez dach
- wygląda to tak jak wygląda... :(

Plik dodający flagę:
(Wystarczy pobrać poniższy plik i wrzucić go do: FOnline_Reloaded\data\faction.zip\art\items)
Code:
http://www.sendspace.pl/file/16b2c05b13a5f38894cae4b

===========================================================================


sorry for wake up a old thread (and also reply it in other language), but some one still having that file?


Przemoc

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #25 on: February 03, 2015, 06:01:40 pm »
Prosimy o reupload. Nie wiedziałem że skrzynki w ogole mogą być tak schowane  :facepalm

jarok

  • Posts: 340
  • Howdy, partner.
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #26 on: February 05, 2015, 08:53:53 pm »
*Prosimy, prosimy* :'(

Proszę bardzo, w załączniku surowce oraz skrzynki.

I'm badass and I will kick your asses.

Mad Matt

  • Posts: 1792
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #27 on: February 14, 2015, 11:10:02 pm »
Fajnie, a wie ktoś czy dałoby się jakoś zmodyfikować widoczność każdego przedmiotu?
Pytam z ciekawości, gdyż łażenie po jaskiniach i ślepienie z powiększonym zoomem czy coś w kącie nie leży trochę męczy. Ost. bym tak przegapił hełm i pancerz Enclav'y  :-\
GUN FOR HIRE


Hoot

  • Posts: 117
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #28 on: February 15, 2015, 05:12:01 pm »
Myślę, że z tych dwóch narzędzi wybierzesz coś dla siebie :
- http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=5681.0
- http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=3308.0

Jeżeli mam być szczery polecam mod od Drota, te Hummery potrafią zirytować  :D zwłaszcza jak wrócisz do bazy i masz sprzęt porozkładany na ziemi.

BeheGrzmotPL

  • Posts: 31
    • View Profile
Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
« Reply #29 on: June 11, 2015, 12:11:10 am »
A mi tak dziś przyszło do głowy, że zamiast się bawić w podświetlanie wszystkich obiektów, to można by po prostu zmienić teksturę ziemi na jednolity kolor - wtedy by zniknęły kamyki itp. i wszystko byłoby widać jak na tacy. Jednak odbierze to trochę klimatu. Ew. można zostawić tak jak jest, tylko dodać blura - wtedy kolorystyka i zróżnicowanie terenu zostaną zachowane, ale ostre grafiki przedmiotów będą lepiej widoczne.

Jakby się komuś chciało przerabiać pliki podłóg, to można by jeszcze nałożyć siatkę z hexami - tak jak podczas walki w Heroes 3 ;) Kolor siatki najlepiej zbliżony do koloru podłoża - żeby było widać, ale żeby nie rozpraszało za bardzo (najlepiej półprzezroczysty). Mogłoby się to przydać w walce TB, a może nawet RT.