April 23, 2024, 06:32:07 pm
Username:

Password:

Topic: Pare przemysleń odnośnie gry  (Read 10808 times)

OldBoy

  • Posts: 132
    • View Profile
Pare przemysleń odnośnie gry
« on: November 09, 2014, 07:38:41 pm »
Patrząc na zachowanie wartości AC stwierdzam, że powinno się to inaczej nazywać - Evasion - czyli szansa na unik/unikliwość. Armor class wprowadza w błąd, bo teraz wychodzi na to że najlepszy armor to bluesuit :)

Jeśli chodzi o questy to fajna byłaby możliwość tworzenia mini questów przez graczy być może przez Tablice ogłoszeń, w miastach(nie wiem jak skomplikowane by było zrobienie czegoś takiego). Gracz by wpisał co chce - konkretny bp, alloys, broń i co za to oferuje - bp, broń, doświadczenie. Doświadczenie byłoby zabierane z jego postaci, a ilość możliwego doświadczenia byłaby ograniczona do minimum ile potrzebuje postać na konkretnym poziomie. (no chyba że coś takiego już jest w grze tylko ja tego nie znalazłem)

Na razie tyle. Jak jeszcze na coś wpadnę to na pewno napisze :)
« Last Edit: November 09, 2014, 07:40:12 pm by OldBoy »

Piotreq

  • Guest
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #1 on: November 09, 2014, 07:40:19 pm »
TLA mi powialo z tym Evasionem :>

Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2


OldBoy

  • Posts: 132
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #2 on: November 09, 2014, 08:48:51 pm »
Dopiero przed chwilą się dowiedziałem co to TLA(The Life After - jeśli ktoś jeszcze nie sprawdził to inny serwer fonline ;).
Po prostu nazwa AC jest mało intuicyjne. "Zakładam lepszy pancerz i mam karę do ARMOR class? WTF?!" Tak zapewne myśli większość nowych graczy w tym i ja :>
Być może po pewnym czasie się przyzwyczaje, ale i tak trochę dziwnie to wygląda i na początku wprowadza lekką dezorientację ;)

Kilgore

  • Administrator
  • Posts: 1335
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #3 on: November 23, 2014, 09:57:02 am »
AC zostanie w przyszłości zmienione.

Kirkor

  • Supporter
  • Posts: 347
  • Bang Bang Smash
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #4 on: November 25, 2014, 03:23:34 pm »
Armor Class, o ile się nie mylę, działał bardzo podobnie w oryginalnym falloucie. Tam też dawał szansę na unik...

OldBoy

  • Posts: 132
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #5 on: January 31, 2016, 09:37:27 am »
Ostatnio pogrywam sobie w hotsa i zastanawiałem się na ile jest możliwe wprowadzenie jednego z rozwiązań do FOnline, które jest zastosowane w grach MOBA, a chodzi o wspólną wizję, czyli widzisz też to co widzą Twoi kumple z teamu/frakcji. Jak sądzicie? Jest to możliwe w przypadku FOnline, a jeśli tak, to czy miałoby to pozytywny, żaden czy negatywny wpływ na grę?

worldremaker

  • Supporter
  • Posts: 419
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #6 on: January 31, 2016, 10:40:24 am »
Wystarczyłby jeden sneaker lub/i jeden sniper i PE straciłoby na wartości.

Koniko

  • Supporter
  • Posts: 495
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #7 on: January 31, 2016, 11:16:42 am »
Ostatnio pogrywam sobie w hotsa i zastanawiałem się na ile jest możliwe wprowadzenie jednego z rozwiązań do FOnline, które jest zastosowane w grach MOBA, a chodzi o wspólną wizję, czyli widzisz też to co widzą Twoi kumple z teamu/frakcji. Jak sądzicie? Jest to możliwe w przypadku FOnline, a jeśli tak, to czy miałoby to pozytywny, żaden czy negatywny wpływ na grę?

To już jest częściowo wprowadzone w Ashes of Phoenix i Desert Europe. Tyle że pokazywanie FOV-a sojusznika spowoduje że twoje FPSki spadną z 300 do 200.

Awgy

  • Supporter
  • Posts: 383
  • Because of the reason
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #8 on: January 31, 2016, 01:14:22 pm »



To już jest częściowo wprowadzone w Ashes of Phoenix i Desert Europe. Tyle że pokazywanie FOV-a sojusznika spowoduje że twoje FPSki spadną z 300 do 200.

Problemy pierwszego świata xD ja mam 42FPSki a ten narzeka, ze mu z 300 spadnie do 200. oh koniko :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


worldremaker

  • Supporter
  • Posts: 419
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #9 on: January 31, 2016, 05:19:39 pm »
Potwierdzam. Czasem mam 15 FPS przy 40k pingu a i tak gram.

Solaire

  • Posts: 166
  • if only i could be so grossly incandescent...
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #10 on: February 01, 2016, 12:03:22 am »
AC to zdolnosc postaci do unikniecia obrazen i nie jest to tylko znane z fallout 1 i 2 ale z wielu nawet starszych gier rpg
Np wiecznie mlode Baldurs gate gdzie dobry pancerz dawal wiecej AC ktore bylo szansa na pochloniecie obrazen przez nasza zbroje
Mozliwe ze pojebalem z innym rpg z tamtej ery za co z gory przepraszam
Ps: chwalcie słońce !!!

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka


Darksider

  • Supporter
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #11 on: February 18, 2016, 10:21:26 pm »
Baldur jest na zasadach AD&D 2,5 edycji gdzie AC oznaczało po prostu trudność zadania Ci trafienia ale nie ważne czy uniknąłeś go swoja zręcznością czy cios zablokowała zbroja - bonusy ze zbroi oraz ze zręczności się sumowały w jedną wartość. Jeśli zas otrzymałeś cios to obrażenia były takie same w zbroi płytowej jak i na gołą klatę.
Jeśli ktoś chce zrobić realistyczne AC to powinien rozdzielić wpływ zbroi i szansy na unik. Szansa na unik jest wtedy gry cios całkowicie mija cel a zbroja potrafi tylko zdjąć/zniwelować pewną wartość obrażeń.
Moim zdaniem AC w FO jest całkiem nieźle obmyślane. AC jest jako trudność na trafienie i zbroja ze swoim DR i DT niweluje obrażenia. Nie wiem jakie plany ma Kilgore na poprawę tego ale widocznie doszedł do jakiś tam wniosków.
Mi się osobiście podoba sposób w jaki działa AC ale można by jedynie coś dopieścić w kwestii mechaniki. Obecnie postaci nie mające perków na AC praktycznie tego nie używają ("AC nie istnieje") a postaci biorące wszystkie możliwe perki maja takie AC że nie idzie ich trafić z 10 hexów (chyba że ktoś ma wymaganą siłę broni i 300 skilla). Dlatego moim zdaniem można by tylko trochę podwyższyć wpływ AC w codziennych walkach a znerfić trochę te perki. Ziomek ma 140 AC i jinxed, jak wybiegł i probowałem mu bursta zasadzić to od razu krytyczne pudło i broń na ziemie bo miałem chyba 5% z max zasięgu więc przesada :D

Shamessa

  • Posts: 201
  • Freelancer
    • View Profile
    • Rulers and Empires
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #12 on: February 19, 2016, 10:38:49 am »
to chyba chodziło o to, że nazwa Armor Class jest myląca i nic ze zbroją nie ma wspólnego :D
Freelancer

Darksider

  • Supporter
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #13 on: February 19, 2016, 02:41:42 pm »
Mój komentarz odnosił się głównie do wypowiedzi syna Gwyna.

Solaire

  • Posts: 166
  • if only i could be so grossly incandescent...
    • View Profile
Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« Reply #14 on: February 19, 2016, 05:50:36 pm »
Coz moglem pomylic wtedy to i owo ale wiem ze kazdy zrozumial o co tu chodzi :P zasady gry to zasady swiata przetstawionego a nie rzeczywistego :D
Pewien czlek kiedys rzekl gry zadza sie wlasnymi zasadami niewazne jak bardzo niedorzecznymi

Chwalcie slonce i severance blade of darkness!!!

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka