April 29, 2024, 06:44:57 am
Username:

Password:

Topic: Szukam Ekipy!  (Read 1545 times)

Agerom

  • Posts: 21
    • View Profile
Szukam Ekipy!
« on: January 26, 2014, 07:29:21 pm »
Witam!
Szukam NORMALNYCH ludzi do wspólnej gry! Jako że jestem samoukiem, i nabiłem w grze poziom 12, to radze sobie całkiem nieźle. Chciałbym w skrócie opisać siebie, jak i moją postać by łatwiej wam było ocenić czy nadaję się do którejś z waszych drużyn.

O MNIE

Mam na imię Michał, i mam 21 lat. Szukam do gry ludzi w moim wieku, znających jakieś granice rozsądku czy etyki, ludzi poważnych, lecz z poczuciem humoru ( Bo sam się za takiego człowieka uważam). Nie przepadam za policją (mam swoje powody), nie lubię pyskatych gówniarzy, i nienawidzę złodziei (Sam nie kradnę, i nie chcę by okradziono mnie), kanciarzy i fałszywych "polaczków", którzy są w stanie podjebać jakiś rare item tylko po to, by na losowym randomie z Moleratami paść i to stracić. Nie szukam bandy która ocieka w płaczących żebraków, którzy nie potrafią sobie poradzić sami. Szukam Ekipy zgranej w której każdy uzupełniałby się nawzajem ( i nie chodzi mi tutaj o pomoc typu "daj coś" ), gdzie każdy pełni jakąś rolę. Ja osobiście zaczynałem grę dosłownie z niczym, i wykreowałem swoją postać na swoje "widzimisię". NIGDY nie wyżebrałem od nikogo nawet jednej sztuki amunicji, wszystko zbierałem sobie sam, sam craftowałem, i sam wzbogaciłem się, także bez obaw, jestem jednym z nielicznych którzy NIE PŁASZCZĄ SIĘ O ITEMY.