March 29, 2024, 09:23:36 am
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Darksider

Pages: [1] 2 3 ... 6
1
Closed suggestions / Re: Set timeout for caravan encounters
« on: July 23, 2016, 12:59:57 pm »
+1

2
Polskie Pustkowia / Re: witam :)
« on: July 18, 2016, 12:48:31 pm »
Po stworzeniu postaci wyrzuca zawsze do początkowego ekranu. Informacja czy postać została zarejestrowana czy nie znajdzie się po lewej stronie ekranu w formie potwierdzenia lub informacji że nick jest zajęty. Musisz doczytać.

Witamy w Fonline :)

3
Toxic Caves / Blocking caravan by sneakers
« on: July 11, 2016, 08:04:26 am »
I dont know its actualy a bug - if not im sorry for offtopic

When you kill caravan guard and enter sneak the caravan leader and guards dont want to resume the run - they are looking for killer but they cant see him so they are standing and waiting (dont know how long but i checked and its longer than 10 minutes game time). Its a way for trolls/noobs to block caravans.

I propose that caravan guards when doesnt see killer just resign from seeking him (act like he would left enco). They can keep agro on next enco or let killer finish caravan but of course he need to pay charge going for next run.

4
Toxic Caves / Re: Gun Runners Bug
« on: July 11, 2016, 07:34:49 am »
Caravan from gun runners to hub and from hub to gunrunners kicks players to worldmap quite often. Im not playing caravans from about a month but i saw that bug many times in the past.

5
Polskie Pustkowia / Re: Build do sprawdzenia
« on: June 29, 2016, 01:29:06 pm »
Chciałem wtrącić się do Waszej dyskusji już wczoraj ale ostatecznie wysmarowawszy kilka zdań zrezygnowałem. Sądziłem że moja wypowiedź nie będzie pasowała do tematu ale widzę że temat się lekko zmienił.

Ja osobiście nie widzę żadnego sensu w levelowaniu postaci przy pomocy sztuczek - crafting jakiś nieprzydatnych rzeczy + dismantling. A to dlatego że zamiast grać i cieszyć się grą wykonuje się mało przyjemne i cholernie nudne rzeczy! To przecież katorga zbierać junk czy bawić się w jakieś rewolwery. Równie fajnie gra się postacią startującą od zera która na ok 30tym poziomie już nadaje się do pvp niż marnować czas na jakieś technikalia by w końcu mieć postać na 250 lvl i ... no własnie, co? co wtedy? Masz postać, cel osiągnięty, brawo. Na pewno było wspaniale dążyć do tego momentu ^^ ale wiedz że ominęło Ci masę zabawy i tak naprawdę z GRĄ miałeś mało do czynienia :)

Ja jestem zbieraczem. Nie krafce nic, wszystko co posiadam gdzieś znalazłem, zdarłem z kogoś lub ktoś mi dał ;)
Mam 2 postaci na 90+ lvl i jedną na 30tym i gra mi się fantastycznie. Nie bawie się w pierdolenie z fast expem tylko zwyczajnie gram, bawię się tą grą. Chodzę postrzelać do czegoś, robię mutie questy czy karawany. To jest prawdziwy sens gry - spędzać przy niej miło czas nie ważne czy masz 1 lvl czy 250 (oczywiście abstrahując od ludzi którym staje na widok trzycyfrowego lvl xD. Robiąc postać w jakiś dziwny sposób omijasz cały fun :)

Nie zrozumcie mnie źle, nie krytykuje, nie narzucam. Każdy gra jak lubi :) i tak powienien robić. Graj czym Ci wygodnie, leveluj ile chcesz ale jeśli masz ochotę na craft to do jasnej ciasnej crafć chociaż bronie z ktorych będziesz później strzelał :) Niech to będzie pożytecznie zmarnowany czas :D:D:D Pzerzucanie pikseli z miejsca na miejsce to moim zdaniem choroba.



 

6
Polskie Pustkowia / Re: Jestem nowy!
« on: February 19, 2016, 02:57:19 pm »
Wipe zawsze jest blisko, tuż tuż, soon. Po miastach i pustkowiach zaczynają krążyć historie o końcu świata. Wszyscy wpadają w psychozę. Ludzie ze strachu kopią schrony lub chowają się do najciemniejszych kopalń z plecakiem pełnym napromieniowanych jabłek i zakładają hodowle kretoszczurów, pieczarek. Inni porzucają chęć życia i stoją w mieście wyczekując błysku. Żyjąc wizją nagłej śmierci, która kompletnie odbiera im siły do życia, powoli schną na słońcu. Zazwyczaj kończy się to tak, że jeden z drugim odzyskuje świadomość po pół roku i okazuje się że nic, nic się nie wydarzyło.

7
Polskie Pustkowia / Re: 3 x 1600 hp, taki encounter =)
« on: February 19, 2016, 02:47:19 pm »
No tak, paszczury. Sporo expa za nich. Było hexować.
finnese i right beetween eyes i better crits i dobry pistol, i sa na crita
nice. Ale myśle że finnese można sobie darować chcąc zadawać obrażenia ;) tzn. fineese nie wpływa na crit rolla a tylko daje większą szansę, która bez tego w oczy jest i tak duża. Walczyłem z tym czymś snajperem ale insta killa nie udało mi się zasadzić.

8
Polskie Pustkowia / Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« on: February 19, 2016, 02:41:42 pm »
Mój komentarz odnosił się głównie do wypowiedzi syna Gwyna.

9
Polskie Pustkowia / Re: 3 x 1600 hp, taki encounter =)
« on: February 18, 2016, 10:59:15 pm »
No tak, paszczury. Sporo expa za nich. Było hexować.

10
Polskie Pustkowia / Re: Pare przemysleń odnośnie gry
« on: February 18, 2016, 10:21:26 pm »
Baldur jest na zasadach AD&D 2,5 edycji gdzie AC oznaczało po prostu trudność zadania Ci trafienia ale nie ważne czy uniknąłeś go swoja zręcznością czy cios zablokowała zbroja - bonusy ze zbroi oraz ze zręczności się sumowały w jedną wartość. Jeśli zas otrzymałeś cios to obrażenia były takie same w zbroi płytowej jak i na gołą klatę.
Jeśli ktoś chce zrobić realistyczne AC to powinien rozdzielić wpływ zbroi i szansy na unik. Szansa na unik jest wtedy gry cios całkowicie mija cel a zbroja potrafi tylko zdjąć/zniwelować pewną wartość obrażeń.
Moim zdaniem AC w FO jest całkiem nieźle obmyślane. AC jest jako trudność na trafienie i zbroja ze swoim DR i DT niweluje obrażenia. Nie wiem jakie plany ma Kilgore na poprawę tego ale widocznie doszedł do jakiś tam wniosków.
Mi się osobiście podoba sposób w jaki działa AC ale można by jedynie coś dopieścić w kwestii mechaniki. Obecnie postaci nie mające perków na AC praktycznie tego nie używają ("AC nie istnieje") a postaci biorące wszystkie możliwe perki maja takie AC że nie idzie ich trafić z 10 hexów (chyba że ktoś ma wymaganą siłę broni i 300 skilla). Dlatego moim zdaniem można by tylko trochę podwyższyć wpływ AC w codziennych walkach a znerfić trochę te perki. Ziomek ma 140 AC i jinxed, jak wybiegł i probowałem mu bursta zasadzić to od razu krytyczne pudło i broń na ziemie bo miałem chyba 5% z max zasięgu więc przesada :D

11
Polskie Pustkowia / Re: Strzeżone kopalnie to kpina nie kopalnie
« on: December 17, 2015, 09:12:13 am »
Jak do znudzenia, rok po roku, nowym trzeba tłumaczyć w koło jedno i to samo, że wasteland is harsh and rucha w dupę. Serwery HelloKitty Online otwarte :D szczerze polecam.

12
Events & Competitions / Re: PvE Event announcement
« on: September 06, 2015, 06:46:24 pm »

13
The Workshop / Re: Reloaded 1st Session Source
« on: May 07, 2015, 07:10:31 am »
Thank YOU Kilgore !!!!!

14
Polskie Pustkowia / Re: Polski fallout lub wikipedia
« on: March 05, 2015, 04:00:29 pm »
Może wiesz, może nie wiesz - FO reloaded tworzy jedna osoba. Jeden człowiek. oczywiście z drobną pomocą innych. Poproś o pliki wiki, przetłumacz, dostarcz przetłumaczone i gotowe :D każde marzenie da się spełnić - trzeba tylko chcieć, no i mieć strasznie dużo czasu do zmarnowania

15
Polskie Pustkowia / Re: Nowe pojazdy
« on: March 05, 2015, 03:50:27 pm »
Jak najbardziej kolego! wbij tutaj http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?board=18.0
Wrzuć gotowe projekty i czekaj na implementacje w przyszłości (rozumiesz - samo się nie zrobi ^^). FO to gra tworzona częściowo przez społeczność więc każdy jej kreatywny członek czyni grę lepszą i bogatszą.

Pages: [1] 2 3 ... 6