April 20, 2024, 01:40:20 pm
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - glosn1k

Pages: [1]
1
Polskie Pustkowia / Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 21, 2013, 05:29:58 pm »
Czy na tym serverze będzie zróżnicowane wyposażenie (mam na myśli bronie które będą miały sens). Jak dotychczas jedyne nadające się w PVP bronie to: Rocket Launcher, Sniper Rifle, M60, Light Support Weapon, Gatling Laser no i od biedy XL70E3. Przecież jest tyle ciekawych giwer, które urozmaiciły by rozgrywkę. Shootguny, pistolety, miotacze ognia, pięści wspomagane, młoty, noże, szable, różne rodzaje materiałów wybuchowych od granatów aż po c4, karabiny i pistolety maszynowe. Można tak wymieniać do znudzenia, jednak tylko ułamek jest wykorzystywany bo inne do niczego się nie nadają, za wyjątkiem trollowania lub też wykorzystywane są przeważnie przez początkujących graczy w celu zdobycia 2 czy 3 poziomu. Właściwe pytanie brzmi, czy będzie zachowana równowaga między dostępnym ekwipunkiem tak by każdy z nich był używalny?

Ja osobiście chciałbym zagrać kimś kto szybko biega, dużo wytrzyma i "ustoi" parę wybuchów, za to jak dobiegnie do przeciwnika to swoimi pięściami zmasakruje go tak, że tamten nawet nie zdąży wstać. Ktoś inny może preferować strzelby i shootguny, które każdego twardziela pozbawią tchu i gruntu pod nogami, jednak przypłaci to małym zasięgiem. Może będą tacy którzy z daleka, nim przeciwnik się zorientuje wsadzą mu parę energetycznych kulek między oczy roztapiając ofiarę.

Rozpisałem się trochę, ale po tym jak lepiej poznałem tę grę dostrzegłem jaka jest naprawdę. Im bardziej ją poznaję tym mniej mi się podobają zasady które rządzą serverem, a co się z tym wiążę to odechciewa się człowiekowi grać. Jedyne co mnie tutaj jeszcze trzyma to sentyment, jaki pozostał po serii fallout, a raczej grze Fallout 2. Wspomnienia tych czasów i radości jakie sprawiało posiadanie własnego pistoletu kalibru 10mm i garstka naboi niestety szybko się skończyły.

Wiem, że to co teraz powiem jest niemożliwe do wykonania, i prawdopodobnie większości to się nie spodoba ale moim zdaniem server powinien wyglądać następująco:

- Wiele trudniejsze zdobywanie ekwipunku. Każdy kto doszedł do etapu prywatnej kopalni i roboli którzy za niego pracują dniami i nocami może rozdawać setkami różnorodne pancerze karabiny, strzelby czy też działa. Ludzie tego nie robią, bo nie chcą aby nowicjusze się wzbogacili. W takim przypadku nie było by biednych i bogatych, bo każdy biegał by w CA z Bazooką czy innym LSW.

- Przy śmierci owszem, powinny wypadać z nas przedmioty, ale nie wszystkie tylko jakaś mała losowa cześć. W takiej sytuacji nowy gracz nie odczuwał by tak wielkiej niechęci do dalszego grania, a gdyby w życie wcielić punkt powyżej to nie stracilibyśmy połowy majątku przy przegranym pojedynku z innym graczem.

- Droższe w wytwarzaniu ekwipunek, najlepiej z dużym czasem ponownego wytworzenia, jak i wymagające określonego poziomu by można je było "generować". W takim przypadku każdy doceniałby to co sam wytworzy, bo ja po zrobieniu 150 miniguna bez bonusów zastanawiam się czy nie szybciej byłoby porzucić je na WM albo oddać za darmo w ręce NPC.

- Zmniejszenie ilości surowców dostępnych w kopalni, teraz wystarczy 30 min kopania, a za amunicje jaką zrobisz ze zdobytych materiałów ogołocisz każdego NPC z dostępnych u niego kapsli.

- Zwiększenie roli kapsli, teraz potrzebne są jedynie do budowania bazy, kupowania samochodów, uczenia się support perków do crafcenia i ewentualnie kupienia tych 10 ksążek. Mój pomysł na poprawienie to zamiast handlu amunicją u NPC warto by pomyśleć o specjalnych skupach amunicji. Dla przykładu idziemy do NPC, on nam daje zadanie na zrobienie 500 sztuk nabojów, za przyniesienie towaru będziemy nagradzani kapslami i innymi pierdołami.

- Tak jak w punkcie wyżej, zrobienie zleceń dla graczy. Załóżmy raz dziennie możemy danemu NPC przynieść te naboje. Jak już zrobimi to resztkę nabojów które nam zostały wykorzystamy na osłanianie karawan, polowania na brahminy czy też łapanie niewolników. Coś w rodzaju questów odnawialnych.

- Dla tych którzy nie mają blueprintów mogliby wybrać się do NPC z prośbą o zrobienie sobie karabinu którego sami nie potrafią. Oczywiście musieli by za to zapłacić i przynieść odpowiednie materiały.

Po takich zmianach gracz docenił by skórzany pancerz który nosi, pistolet z jakiego strzela i amunicje jakiej on używa. Handel między graczami odbywał by się dynamiczniej, bo teraz jedynie warto kupić Blueprinty które musimy przeczytać jednorazowo, trochę junk bo każdy kto się szanuje nie będzie ich podnosić z ziemi no i jakieś rzadkie pancerze w których można polansować się na hexie graniczącym z gridem. Sami zresztą widzicie jak NPC zapełniają się Blueprintami, combat armorami i innymi pierdołami które na początku gry zdawał się takie odległe.

Napiszcie co sądzicie o moich wypocinach, bo właśnie w taki sposób postrzegam post apokaliptyczny świat fallouta.

2
Buy / WTB Sniper Rifle BP
« on: September 12, 2013, 01:30:27 pm »
WTB Sniper Rifle BP, pm offers or write it here

3
Buy / WTT LSW BP / Combat Helmet BP
« on: September 09, 2013, 08:21:18 am »
I would like to exchange my LSW bp to Combat Helmet BP.

Pages: [1]