April 28, 2024, 08:05:49 pm
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Mardock

Pages: [1] 2
1
News and Announcements / Re: To Reload the Reloaded
« on: September 08, 2014, 04:45:07 pm »
I don't have enough accounts.

2
News and Announcements / Re: To Reload the Reloaded
« on: September 08, 2014, 07:51:51 am »
Playing on empty server is a bad idea.

3
General Game Discussion / Re: Dead Server? FOnline 2238 end?
« on: September 07, 2014, 03:19:45 pm »
Indeed, it is a bugged crap. Please WIPE Fonline Reloaded! :D

4
News and Announcements / Re: To Reload the Reloaded
« on: September 06, 2014, 02:25:38 pm »
Fonline Reloaded should get wipe every 2-3 months, (even without any new content patchs) cause games like this just needs wipe's - fresh start always brings many new players and its also exciting for old ones.

5
Polskie Pustkowia / Re: Sugestia/pomysł dotyczący encounter'ów
« on: May 18, 2014, 08:24:59 pm »
@Kilgore Może zdradziłbyś jakąś orientacyjną datę wipe'a? ;]  Bo w sumie to jest najgorsza sytuacja teraz. Wiadomo, że będzie wipe, więc nie chce się za bardzo grać, ale z  drugiej strony nie wiadomo kiedy.

6
Polskie Pustkowia / Re: Nowy gracz, szukam ekipy
« on: May 16, 2014, 11:21:29 am »
Quote
skończmy tą rozmowe bo to niema sęsu

Dat ortografia  :o

7
Polskie Pustkowia / Sugestia/pomysł dotyczący encounter'ów
« on: May 12, 2014, 12:16:12 pm »
Po pierwsze to grałem w poprzednie fonline'y i na prawdę doceniam co zostało tutaj na Fonline reloaded wprowadzone. Encountery, czy się tego chce, czy nie są bardzo istotnym elementem gry, niestety w chwili obecnej są one dość monotonne, i w 99% opierają się na zasadzie - zabij wszystko co napotkałeś, zanim to zabije Ciebie. To co proponuje poniżej, nie ma być jakimiś ultra special encounterami z mega rare dropem, tu chodzi przede wszystkim o przełamanie pewnego powtarzalnego schematu.

Myślałem nad następującymi encounterami:

1. Spotykamy grupę dobrze opancerzonych bandytów, którzy obrabowali bank, mają przy sobie łup, jednak nie są do końca ekspertami w strzelaniu, więc jedyne co próbują zrobić to uciec z encountera zanim gracze im to uniemożliwią.

Drop: Przedewszystkim kapsle, w ilości zależnej od liczby hp/pancerza rabusiów ; RNG.

2. Obwoźne kasyno, grupa skrajnie dobrze uzbrojonych oprychów przewodzona przez jakiegoś socjopatę. W tym kasynie można zagrać jednorazowo, chłopaki znikają z encountera dość szybko. Gra się zawsze o to samo, o swoje życie. Można porozmawiać z hersztem ekipy, jeżeli godzimy się na grę to dostajemy randomowe pytanie i trzy odpowiedzi (z czego jedna jest prawidłowa, zawsze to co będzie uznane za poprawną odpowiedź będzie inne, nie ma to nic wspólnego z wiedzą, full random). Poprawna odpowiedź oznacza sporą nagrodę pieniężną, negatywna agresję ze strony bandytów.

Drop: Spore ilości kapsli ; RNG.

3. Gracza/gracze spotykają agresywnego robota/roboty (odpowiednio zbuffowane silne bydlaki), na mapie Encountera poza tymi przeciwnikami jest komputer/nadajnik. Po zniszczeniu/użyciu odpowiedniego skilla na komputerze/nadajniku roboty się dezaktywują.

Drop: Spore ilości matsów gotowych do craftu + spore ilości ammo ; RNG.


Co o tym sądzicie? Czy to w jakikolwiek sposób urozmaiciło by rozgrywkę? Czy jest w ogóle możliwe do realizacji?

8
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 25, 2013, 07:30:05 am »
To super, bo już się bałem, że to jakaś rewolucyjna zmiana, żeby ludzie częściej szukali PvP w miastach. :]

9
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 25, 2013, 06:15:27 am »
l2r

Robiliśmy też testy i biegaliśmy w 5 osób po 1 zonie (każdy osobno) - po 15 minutach bezowocnego szukania się na encounterach odpuściliśmy.

Jeszcze 3 dni temu takie czary nie miały miejsca.

10
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 24, 2013, 09:41:43 pm »
No to chyba znowu coś popsuli, bo od wczoraj nikt z moich znajomych nie miał encountera z graczem. Robiliśmy też testy i biegaliśmy w 5 osób po 1 zonie (każdy osobno) - po 15 minutach bezowocnego szukania się na encounterach odpuściliśmy.


Bida z nędzą Panie.

11
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 24, 2013, 06:44:33 pm »
[sarcasm]Dangerous world map[/sarcasm]

Właśnie, żeby uniknąć zakładania nowego tematu, o co chodzi, że nie ma encounterów z graczami? W Changelogu się żadnej wzmianki o tym nie doczytałem.

12
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 22, 2013, 07:54:53 am »
W większości Twoje propozycje są zwyczajnie głupie, bo poza tym, że wesoło sobie fantazjujesz, to niestety nie widzisz, a nawet nie starasz się zobaczyć konsekwencji proponowanych zmian.

1. Cięższe zdobywanie ekwipunku, coldowny - TO JUŻ BYŁO, można było zrobić combat shotguna raz na półtorej godziny czy coś w tym stylu. Jaka była konsekwencja zmian? Normalnie ludzie grający 2-3 godzinki po pracy, biegali przez miesiąc z shootgunem i w skórzanej kurtce (bo armory nie dropiły z NPC, żeby było lepiej). Niby wszystko fajnie, ale życiowe przegrywy mające 10h+ dziennie na granie i tak 3 dnia miały już full sety do tracenia w ilościach hurtowych.

Obecny setting mi się bardzo podoba, bo daje szansę równiejszej gry ludziom, którzy mają poza grą jeszcze jakieś rzeczy do zrobienia.

2. Blueprinty - tak się składa, że to ja w sugestiach na fo2238 rzuciłem w sugestiach pomysł blueprintów i wprowadzenia jak najwięcej elementów randomu w grze, i uważam to za świetne rozwiązanie. Oczywiście nie uniknie się tego, że najwięksi farmerzy i tak znajdą wszystko - ale wcale nie tak szybko. Dopracowałbym tu tylko tyle, że skrzynki "bronione" przez szczury/raidersów/nikogo powinni zdarzać się rzadko, w większości przypadków powinni być to silniejsi NPC.

3. Brak full lootu - to w końcu ma być łatwiej z tym sprzętem, czy trudniej? Ta propozycja zabiła by cały fun z gankowania i właściwie to chyba całej gry. No i jest jeszcze oczywista kwestia, że full loot napędza ekonomie/crafting, w sandboxach w ten sposób właśnie działa to najlepiej.

Quote
Może w przyszłości ktoś to odczyta i zrozumie, że właśnie w tym leży klimat fallouta. Po wojnie nuklearnej ludzie walczyli by każdy z każdym, czy może mieli dosyć zabijania się?

Nie wiem czy wiesz, ale gracze nie mają obowiązku do strzelania do siebie na encounterach, ale większość strzela - widać takie z nas już stworzenia. ;] Może wprowadźmy w ogóle na ecnoutery blokadę PvP - ymm to byłby dopiero klimat fallout.


Ale żeby nie było tak smutno to na koniec się z Tobą zgodzę - balans jest słaby, różnorodność uzbrojenia zbyt mała.


Balans:
- Rakietki zdecydowanie powinny dostać +1 AP per strzał, żeby odrobinę zmniejszyć możliwość spamu na tak doskonałym zasięgu.
- Snajperzy, przydałby się jeszcze buff. Na turówkach widać, że ap cost celowanych strzałów jest zbyt duży w kontrze do buildów mających potencjał na strzelanie po kilkanaście single'ów na turę. Nie o to chodzi, żeby robić balans pod turówkę, po prostu tam tą dysproporcję najlepiej zaobserwować. Moim zdaniem warto by dać w przypadku celowanych strzałów +1AP cost niezależnie od części ciała, w którą celujemy.

Różnorodność:
Obecnie mamy bronie z oryginalnego Fallouta2, niby wszystko fajnie, ale w cRPG pozyskiwanie uzbrojenia/progress postaci jest dużo  wolniejszy (nie musi być, ale takie były założenia) i dzięki temu mamy całą gamę broni nazwijmy to tier0, której gracz Fonline po 2 godzinach rozgrywki nawet nie podnosi z ziemi.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby dodanie nowych broni, które miałyby zastosowanie w końcowej fazie gry (nie lepszych, ale innych).
Tak żeby gracz miał zawsze wybór, czy założę tego XL'a, czy może podobny karabin, który ma +5 więcej zasięgu, ale kosztem -4 pkt bazowego dmg'a. Chociaż i tak SG to najmniej problematyczna kwestia, wystarczy spojrzeć na różnorodność dostępnego stuffu dla EW, Throwing.






13
Polskie Pustkowia / Re: Podatek Górniczy
« on: September 17, 2013, 11:24:52 am »
Uważaj Bomba, bo ktoś Cię wpisze w temacie listy gończe ;]

Jakby to cokolwiek zmieniało.

14
Sell / Re: Selling Rocket Launcher BP, Plasma Rifle BP
« on: September 17, 2013, 06:11:40 am »
60k

15
Buy / WTB Plasma Rifle BP (45k)
« on: September 16, 2013, 08:33:38 pm »
45k

Pages: [1] 2