March 29, 2024, 07:21:05 am
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - glosn1k

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 22, 2013, 12:58:26 pm »
BCS, zgadzam się. Powiem tylko tyle, że zamiast biegać z kolegami po kopalniach rozwalając bluesuty, wole się umówić z nimi na spotkanie twarzą w twarz w domu, kupić flachę wódki i zagrać z Heores 3. Klimat dzieciństwa, zabawa z kolegami i więcej przyjemności niż stawanie w mieście o 21:00 z nadzieją, że może wpadną przejmować miasto, a jak nie to może jutro i tak w kółko. Wszystkie gry się kiedyś znudzą, ale fonline znudził mi się wyjątkowo szybko, szybciej niż jakakolwiek inna gra. Właśnie ten fakt mnie najbardziej boli.

2
Polskie Pustkowia / Re: Jak wielka jest rola Charyzmy?
« on: September 22, 2013, 11:27:27 am »
Implanty pewnie będą, ale odpowiedz sobie na pytanie:
Czy chcesz grać pod PVP czy robić questy?
Jeżeli PVP to zapewniam cię, że nie zrobisz żadnego questa, bo to nie ma sensu. 24 lvl wbija się 1 dzień, za 1 dobry random encounter możesz dostać spokojnie 5k+ expa.
Do PVP 1 charyzmy.

3
Polskie Pustkowia / Re: Jak wielka jest rola Charyzmy?
« on: September 22, 2013, 11:19:51 am »
A dlaczego 3CH to minimum?
1. Czy z 1CH będę w stanie mieć towarzysza w postaci Brahmina/Psa z Junktown?
2. To bardziej pytanie do wiedzących absolutnie wszystko - Czy NPC do questów wymagają więcej niż 1CH?

Pytam bo 2 punkty SPECIAL to dość dużo i z 3CH myślałem o rezygnacji na 1CH pod warunkiem, że ucierpią tylko party points a questy i interakcja ze wszystkimi NPC pozostaną niezmienione.

Questami Lvl nie opłaca się wbijać, 1 Charyzmy to i tak zbyt dużo :D. Z 1 charyzmy możesz mieć 2 towarzyszy, wbijesz sobie speech na 100% i już masz perka magnetic personality. 125% daje ci perka Speaker. Nie bierz więcej niż 1 charyzmy bo jest to bezsensowne.
Chyba, że wolisz robić sobie te Questy, ale każdy gracz pod PVP ma 1 charyzmy, a domyślam się że chcesz grać pod PVP.

4
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 22, 2013, 10:54:59 am »
Jeżeli nic nie mogę podpowiedzieć jeżeli chodzi o mechanikę gry, to postaram się napisać kilka pomysłów jakie przyszły mi do głowy. Zauważyłem, że jedyne traity jakich się teraz używa do PvP to small frame, bonehead i finesse. Nie uważacie, że to trochę nudne?

- Broń białą? Można zrobić broń białą (rękawice, kastety, młoty, noże) tak by założona na ręku zwiększała naszą prędkość poruszania się, może wtedy buildy heavy handed czy brusier były by opłacalne? Z takim udogodnieniem każdy pięściarz będzie w stanie zbliżyć się do przeciwnika a bronie białe zyskają trochę na wartości, bo jak dotychczas jedynymi użytecznymi są sledgehammer, knife i hatchet do wiadomych celów.

- Broń energetyczna? Jedyne co się z nią kojarzy w PVP to gatling laser, reszta to śmieci na które nikt nie zwraca szczególnej uwagi. Moża by przecież zrobić inne bronie tego typu które byłyby wykorzystywane w PVP.

- Broń cziężka? Tutaj wybór jest chyba największy bo aż LSW, M60, bazooka i od biedy Avenger Minigun, którego chyba nikt na TC jeszcze nie użył.

- Broń lekka? Sensowne wybory są dwa. Sniper rifle dla snipera i XL70E3 dla początkujących w PVP lub drugorzędna broń sniperów, ewentualnie sneakerów. Dlaczego nikt nie chodzi z pistoletem? Co z shootgunami i karabinami które są na wiki?

- Broń miotana i materiały wybuchowe? Jeszcze nie widziałem granaciarza na TC ale tutaj się nie mogę wypowiedzieć bo mam małą wiedzię na temat tych broni. Okazjonalnie używana do wysadzania graczy w NCR i w czasie TC? Szczerze to tylko słyszałem od kolegi, że raz użył bomby w czasie TC.

Podsumowując, naliczyłem się 7 broni, które w zasadzie są bardzo do siebie zbliżone w użytkowaniu.

Słyszałem, że planowane są dungeony ale nie wiem czy to coś pomoże, bo postacie robione przez graczy pod PVP nadal zostaną takie same. Możliwe, że powstaną nowe buildy robione pod implanty ale niczego więcej się nie spodziewam.

Domyślam się, że trudno będzie zbalansować nowe giwery, ale chyba od tego powinno się zacząć. Kto był na TC widział, że połowa biega z bazooką, pozostałą część to sniperzy, sneakerzy i bursterzy z avengerami. Czy to nie jest trochę nudne? Jak dla mnie bardzo.

Nie mówiąc o TC tylko o zwykłym pvp na random encounter, to napotkałem jedynie na M60/LSW, gatling laser i sniper rifle/XL70E3.

Jestem trudnym graczem, ale mam nadzieję, że fonline stanie się bardziej ciekawe gdy w nasz sensowny asortyment służący do zabijania zostanie wepchnięte kilka nowych przyrządów. Teraz sobie uświadomiłem, że cały ten temat można by zrobić w dziale suggestions, ale nie chce mi się godzinami myśleć o tym jak napisać to samo w języku angielskim, a nasza administracja wyśmienicie zna język polski :D.

Panie Kilgore, proszę przeczytać moje wypociny i odpowiedzieć A, B lub C:
A - Tak, zostanie to wprowadzone w niedalekiej przyszłości.

B - Nie, bo nie chce mi się tego zmieniać.
Nie, bo nie ma to żadnego sensu, to co jest powinno wystarczyć.
Nie, bo balans jest zbyt trudny.

C - Może kiedyś zostanie to wprowadzone, ale w obecnej chwili mam setki innych ważniejszych spraw na głowie, a takie zmiany są na obecną chwilę niepotrzebne.



Trochę mnie poniosło, ale powiedzcie co o tym myślicie.

5
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 21, 2013, 08:19:15 pm »
Można by to rozwiązać w taki albo inny sposób, wystarczy mieć pomysł, potem wszystko pójdzie gładko. Sęk w tym, że administracja i większość servera nie wyobraża sobie Fallouta online inaczej niż to co mamy. Tylko ci nowi gracze mogą coś tutaj wymyślić, bo ich przemyślenia nie są jeszcze pokierowane obecnymi mechanizmami. Nie chodzi mi tutaj o małe zmiany, tylko o projekt online który miałby zupełnie inny charakter. TC oferowane przez Fonline znudziło mi się szybciej niż zdążyłem wystrzelić 50 pocisków z rakiet, a gra sprowadza się właśnie do tego TC. Kurczę, szkoda że to musi być tak, bo wspomnienia z fallouta 2 skonfrontowane z fonline nie dają mi spokoju. No trudno, zostawię server taki jakim jest.
Chcę powiedzieć tylko, że najlepsze chwile które zapadły mi w pamięć, to momenty w których znalazłem swoją pierwszą skórzaną zbroję. Załadowałem magazynek do rewolwera a przy polowaniu na ghula zdobyłem jego hunting rifle. Poszedłem dokupić sobie do niego lunetę dzięki czemu rozgromiłem grupę bandytów, zebrałem z ciał amunicję i pistolety maszynowe. Poznałem historie miast, pomogłem NPC w ich problemach, zabiłem złych obdarowałem dobrych.
Myślałem, że fonline da mi to wszystko zrobić razem z bratem, kolegą albo jakimś przypadkowym przechodniem, że będzie powiększona o nowe questy trudniejszych i liczniejszych przeciwników itp... Gra polega jednak na zabijaniu każdego kogo spotkamy, crafceniu na potęgę -AP cost i chodzeniu wieczorem na TC, które po pewnym czasie nudzi.
Może w przyszłości ktoś to odczyta i zrozumie, że właśnie w tym leży klimat fallouta. Po wojnie nuklearnej ludzie walczyli by każdy z każdym, czy może mieli dosyć zabijania się? Bohater którego mamy do dyspozycji jest ciekawy świata. Zaczyna z niebieskim kombinezonem, nie mając niczego a jego wędrówki po świecie pozwalają mu zyskać przyjaciół, znajomych i wrogów. Pomaga innym, abo gromi całe miasta, wedle uznania i charakteru. Nie ma żadnego prawa które nim by kierowało ale działa w granicach zdrowego rozsądku, jeżeli chce przeżyć.

6
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 21, 2013, 06:53:56 pm »
No trudno, gdy poznałem świat fonline, to czar fallouta prysł całkowicie. Znudzony szukaniem encounterów i klikaniem w kółko fix i done stwierdzam, że ta gra nie jest dla mnie. Tak jak mówię, to co tutaj ściąga i trzyma graczy to sentyment do tej serii. Najsmutniejsze jest to iż nikt z góry nie narzucił, że wersja online musi być zrobiona w taki sposób. Przykro mi to mówić, ale na wysokim szczeblu gra jest po prostu nudna.

Powiecie pewnie, że nikt mi nie każe w to grać, i taka jest prawda, ale zaczynając w to grać byłem zafascynowany, teraz jestem zawiedzony. Nie jest to wina administracji, jest to pomysł który szybko się nudzi. Zacząłem ten temat z myślą, że można tutaj coś zmienić, ale wiem że nic tutaj nie wskóram, bo wszystkie odpowiedzi brzmią "było ale się nie sprawdziło". Szkoda !

7
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 21, 2013, 06:40:01 pm »
Trzeba całkowicie olać te BP na bronie i armory. Gracz powinien robić granaty, amunicie, ogólnie przedmioty które szybko się zużywają no i materiały potrzebne do wyrabiania broni czyli alloys, metal parts itp. Niech każdy npc będzie nam za to przy należytej opłacie wyrabiać ekwipunek, ale nie 500 sztuk na raz tylko szukę na kilka godzin. Po co przeciążać server milionami egzemplarzy tej samej broni? Niech nabierze wartości.

Co do kapsli u npc, to właśnie o tym mówię, że każdy może sobie po 30 min w kopalni wybrać całą kasę od NPC w 4 miastach obok. Jak byłoby ograniczenie do sprzedawania amunicji jako quest, to każdy kapsel nabrał by wartości. Opłacało by się schylać do martwych przeciwników by zebrać te 5-15 sztuk, a nie olewać leżące ciała za każdym razem.

Moi niewolnicy w kopalni mają tak dużo surowców, że mógłbym sobie wyklikać 40 lvl nie wystrzeliwując ani jednej kulki z pistoletu, ani razu nie zamachując się gołą pięścią na biednego szczura.

Jak te bluesutki z NCR odwiedziłyby moje namioty to nie dowierzałyby w to co zobaczą. Kilka samochodów zaparkowanych obok, kilkanaście skrzyń pękających od ekwipunki, który z NUDÓW posortowałem no i czego tu więcej trzeba?

8
Polskie Pustkowia / Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 21, 2013, 05:29:58 pm »
Czy na tym serverze będzie zróżnicowane wyposażenie (mam na myśli bronie które będą miały sens). Jak dotychczas jedyne nadające się w PVP bronie to: Rocket Launcher, Sniper Rifle, M60, Light Support Weapon, Gatling Laser no i od biedy XL70E3. Przecież jest tyle ciekawych giwer, które urozmaiciły by rozgrywkę. Shootguny, pistolety, miotacze ognia, pięści wspomagane, młoty, noże, szable, różne rodzaje materiałów wybuchowych od granatów aż po c4, karabiny i pistolety maszynowe. Można tak wymieniać do znudzenia, jednak tylko ułamek jest wykorzystywany bo inne do niczego się nie nadają, za wyjątkiem trollowania lub też wykorzystywane są przeważnie przez początkujących graczy w celu zdobycia 2 czy 3 poziomu. Właściwe pytanie brzmi, czy będzie zachowana równowaga między dostępnym ekwipunkiem tak by każdy z nich był używalny?

Ja osobiście chciałbym zagrać kimś kto szybko biega, dużo wytrzyma i "ustoi" parę wybuchów, za to jak dobiegnie do przeciwnika to swoimi pięściami zmasakruje go tak, że tamten nawet nie zdąży wstać. Ktoś inny może preferować strzelby i shootguny, które każdego twardziela pozbawią tchu i gruntu pod nogami, jednak przypłaci to małym zasięgiem. Może będą tacy którzy z daleka, nim przeciwnik się zorientuje wsadzą mu parę energetycznych kulek między oczy roztapiając ofiarę.

Rozpisałem się trochę, ale po tym jak lepiej poznałem tę grę dostrzegłem jaka jest naprawdę. Im bardziej ją poznaję tym mniej mi się podobają zasady które rządzą serverem, a co się z tym wiążę to odechciewa się człowiekowi grać. Jedyne co mnie tutaj jeszcze trzyma to sentyment, jaki pozostał po serii fallout, a raczej grze Fallout 2. Wspomnienia tych czasów i radości jakie sprawiało posiadanie własnego pistoletu kalibru 10mm i garstka naboi niestety szybko się skończyły.

Wiem, że to co teraz powiem jest niemożliwe do wykonania, i prawdopodobnie większości to się nie spodoba ale moim zdaniem server powinien wyglądać następująco:

- Wiele trudniejsze zdobywanie ekwipunku. Każdy kto doszedł do etapu prywatnej kopalni i roboli którzy za niego pracują dniami i nocami może rozdawać setkami różnorodne pancerze karabiny, strzelby czy też działa. Ludzie tego nie robią, bo nie chcą aby nowicjusze się wzbogacili. W takim przypadku nie było by biednych i bogatych, bo każdy biegał by w CA z Bazooką czy innym LSW.

- Przy śmierci owszem, powinny wypadać z nas przedmioty, ale nie wszystkie tylko jakaś mała losowa cześć. W takiej sytuacji nowy gracz nie odczuwał by tak wielkiej niechęci do dalszego grania, a gdyby w życie wcielić punkt powyżej to nie stracilibyśmy połowy majątku przy przegranym pojedynku z innym graczem.

- Droższe w wytwarzaniu ekwipunek, najlepiej z dużym czasem ponownego wytworzenia, jak i wymagające określonego poziomu by można je było "generować". W takim przypadku każdy doceniałby to co sam wytworzy, bo ja po zrobieniu 150 miniguna bez bonusów zastanawiam się czy nie szybciej byłoby porzucić je na WM albo oddać za darmo w ręce NPC.

- Zmniejszenie ilości surowców dostępnych w kopalni, teraz wystarczy 30 min kopania, a za amunicje jaką zrobisz ze zdobytych materiałów ogołocisz każdego NPC z dostępnych u niego kapsli.

- Zwiększenie roli kapsli, teraz potrzebne są jedynie do budowania bazy, kupowania samochodów, uczenia się support perków do crafcenia i ewentualnie kupienia tych 10 ksążek. Mój pomysł na poprawienie to zamiast handlu amunicją u NPC warto by pomyśleć o specjalnych skupach amunicji. Dla przykładu idziemy do NPC, on nam daje zadanie na zrobienie 500 sztuk nabojów, za przyniesienie towaru będziemy nagradzani kapslami i innymi pierdołami.

- Tak jak w punkcie wyżej, zrobienie zleceń dla graczy. Załóżmy raz dziennie możemy danemu NPC przynieść te naboje. Jak już zrobimi to resztkę nabojów które nam zostały wykorzystamy na osłanianie karawan, polowania na brahminy czy też łapanie niewolników. Coś w rodzaju questów odnawialnych.

- Dla tych którzy nie mają blueprintów mogliby wybrać się do NPC z prośbą o zrobienie sobie karabinu którego sami nie potrafią. Oczywiście musieli by za to zapłacić i przynieść odpowiednie materiały.

Po takich zmianach gracz docenił by skórzany pancerz który nosi, pistolet z jakiego strzela i amunicje jakiej on używa. Handel między graczami odbywał by się dynamiczniej, bo teraz jedynie warto kupić Blueprinty które musimy przeczytać jednorazowo, trochę junk bo każdy kto się szanuje nie będzie ich podnosić z ziemi no i jakieś rzadkie pancerze w których można polansować się na hexie graniczącym z gridem. Sami zresztą widzicie jak NPC zapełniają się Blueprintami, combat armorami i innymi pierdołami które na początku gry zdawał się takie odległe.

Napiszcie co sądzicie o moich wypocinach, bo właśnie w taki sposób postrzegam post apokaliptyczny świat fallouta.

9
Tutkarz, twoja modyfikacja jest najlepsza! Dało by się zrobić podobnie ze wszystkimi rzeczami, które jesteśmy w stanie podnieść, albo przynajmniej ze skrzynkami na random encounter?

10
Auctions / Re: Sniper Rifle BP
« on: September 14, 2013, 07:15:41 pm »
69k

11
Auctions / Re: Sniper Rifle BP
« on: September 14, 2013, 04:53:18 pm »
65k

12
Auctions / Re: Sniper Rifle BP
« on: September 13, 2013, 07:21:10 am »
25k

13
Auctions / Re: Sniper Rifle BP
« on: September 12, 2013, 07:26:10 pm »
16k

14
Buy / WTB Sniper Rifle BP
« on: September 12, 2013, 01:30:27 pm »
WTB Sniper Rifle BP, pm offers or write it here

15
Polskie Pustkowia / Re: Jaką postać na początek
« on: September 10, 2013, 10:01:25 am »
Zdecydowałem się na:

Skille:
Small guns
Energy weapons
First aid

Traity:
Fast Metabolism
Fast Shot

S.P.E.C.I.A.L = 6.8.8.1.6.10.1

Perki:
3 - Adraline Rush
6 - Toughness
9 - Even Tougher
12 - Living Anatomy
15 - Lifegiver
18 - Bonus Rate of Fire
21 - Lifegiver
24 - Lifegiver

Postać powinna być idealna pod TB, a w RT nie będzie się niczym różniła od tej którą zaprezentował Docan. Co o tym myślicie?

Pages: [1] 2 3 ... 5