April 18, 2024, 11:06:36 pm
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tutkarz

Pages: [1] 2
1
New features:
- more visible
   *chemical parts
   *source of iron ore
   *source of minerals

2
Could you add changed zero only?

Now you can make own version, read first post
OdijSuppi thx, you are done good job  :D Darker footlocker is not to occur  in random encounters

3
Could you make the green oval around footlocker thinner? It makes traps less visible the way it is now.
As You can see, oval is made of checker design (50% transparency)*. It's not easy to create better ovals  transparency with good look.  When You see traps, use zoom (z+scroll). Sorry for my broken English

*

4
Mod made for beginner crafters and blind people ;)


More visible:
-trees
-broken computers
-car wrecks
-apple trees
-mutated plants
-flints / dropped: iron ore, HQ iron ore, mineral, HQ mineral etc.
-junks / dropped: metal parts, HQ metal parts etc.
-changed zero
-footlockers in random encounters:


Crosshair:


Download:
FallCraft basic
FallCraft with demons fix (FallCraft + more visible minerals and chemical parts)
More visible minerals by PipBoy (first link)

Install:
-copy FallCraft.zip to FOnline\data folder
-paste data\FallCraft.zip to DataFiles.cfg

Now you can make own version of FallCraft! In FallCraft.zip is files list.

5
Tutkarz, twoja modyfikacja jest najlepsza! Dało by się zrobić podobnie ze wszystkimi rzeczami, które jesteśmy w stanie podnieść, albo przynajmniej ze skrzynkami na random encounter?

Właśnie wszystko jest gotowe oprócz skrzynek nad którymi pracuje :) Wszystkich rzeczy jest chyba za dużo ale stopniowo będę to uzupełniać. Dodatkowo dałem oznaczenia dla drzewek, broken computers, plant fiber (chyba to tak się nazywa), samochodów z których można wyciągnąć electronic parts  i apple tree czyli prawie wszystko z czego można coś wydobyć. Jeszcze zmodyfikowałem sobie celownik :D W dalszych planach mam też wprowadzić oznaczenie dla workbench i adv workbench ale z tym mam problem. Jeśli dobrze pójdzie to jutro to wrzucę do "Tools and Modifications".

6
To i ja coś wrzucę

Są tu lepiej widoczne rzeczy takie jak:
-flint (w tym upuszczone iron ore, minerals, HQ minerals i HQ iron ore)
-junk (w tym upuszczone metal parts, HQ metal parts)
-niezidentyfikowane przeze mnie złote kamienie ;)
Jest też zmieniona czcionka dla zera.

http://www.sendspace.pl/file/99627e7b66acbfd2e7b2d04

Instalacja:
Skopiuj plik mods.zip do katalogu FOnline\data
do pliku DataFiles.cfg wklej data\Mods.zip



7
Polskie Pustkowia / Re: PROBLEMY Z KLIENTEM
« on: September 16, 2013, 09:36:13 am »
Celownik wrzuciłem wszędzie i bez zmian. Musi brakować jakiegoś pliku albo są umieszczone na serwerze tak jak wspominałaś
Quote
Tutaj jest: http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?board=18.0  :)
O tym wiem ale chodziło mi bardziej o polski kącik ;)

8
Polskie Pustkowia / Re: PROBLEMY Z KLIENTEM
« on: September 16, 2013, 09:02:42 am »
Quote
A spróbuj je dodać do katalogu art\items. Swoją drogą ja nigdzie nie mam plików 'ACRSHAIR.FRM' i 'CROSSHAIR.FRM'... O_o

Niestety nie działa, a pliki są w fallout.dat\art\intrface :) Z tego co widzę to jest jedyny temat o pomocy technicznej, można założyć jakiś kącik modingu

9
Polskie Pustkowia / Re: PROBLEMY Z KLIENTEM
« on: September 16, 2013, 08:44:05 am »
Czy za celownik odpowiadają tylko pliki 'ACRSHAIR.FRM' i 'CROSSHAIR.FRM'? oglądałem listę (tą w 'intrface') i znalazłem tylko te dwa. Do sedna, zmodyfikowane pliki nie działają. Umieszczałem je w art/intrface i nic. Podmieniłem je nawet w pliku fallout.dat też bez rezultatu. Dodam, że inne pliki zmodyfikowane przeze mnie działają prawidłowo.

10
Polskie Pustkowia / Re: Blacksmith/Worker
« on: September 14, 2013, 03:17:08 pm »
Rozumiem fakt bonusow, jednak mi chodzi o fakt craftingu lepszych zbroi (combat?/power?)? Jest taka opcja?

W wiki widze, ze jest 3 lvl craftera np na energy weapons/armorer. Czy to faktycznie jest na tym serwerze? Czy faktycznie jest potrzebny skill energy weapons? (w wiki wystepuje rowniez potrzeba na skill energy weapons do crafcenia - ja nie mam odpowiedniego poziomu wg wiki a mimo to profesje zdobylem).

Do robienia combat armora potrzeba Blueprintów (patrz wiki), a power armory można zdobyć z zamkniętych szafek w losowych lokacjach (jeśli się mylę co do PA niech ktoś mnie poprawi).
Nie ma 3 lvl profesji, tu masz wszystkie dostępne: http://www.fonline-reloaded.net/wiki/index.php?title=Professions
Z tego co wiem to skill energy weapons jest tylko do strzelania z "laserów" ;)

11
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 14, 2013, 02:26:38 pm »
Ponawiam pytanie: gdzie trzeba iść i co zrobić w quescie na bunkier? zdaje mi się, że quest mam aktywny ale nie wiem co dalej.

Pip-Boy->Status, tam masz listę aktywnych i ukończonych questów oraz ich krótki opis. Na przyszłość czytaj dialogi ;) Wydaje mi się, że ludzie raczej niechętnie będą się dzielić wiedzą o takich rzeczach jak bunkier.

12
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 12, 2013, 01:19:41 pm »
Mam jeszcze pytanko, dołączyłem się do jakiejś frakcji i w prezencie dostałem rozmaite wariacje reputacji do innych, jeśli się odłączę od tej frakcji to moja reputacja powróci do poprzednich wartości?
Niestety zostanie, dodatkowo otrzymasz -2000 do frakcji z której odeszłaś. Miałem podobną sytuacje z VC, po odłączeniu się, za każdym razem kiedy wejdę do tego miasta dostaję ostrzegawczy strzał w czaszkę ;)

13
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 12, 2013, 06:04:04 am »
W jaki sposób można położyć kolesia, który łupie powerfistem i za każdym uderzeniem mój awatar upada, a kiedy próbuje się podnieść, otrzymuje kolejny cios, po którym upada?

Myślę, że wystarczy perk Stonewall lub Quick Recovery

14
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 11, 2013, 06:33:19 pm »
Jest możliwość powrotu do frakcji, którą stworzyłem? Dodam, że jest teraz bez członków

15
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 11, 2013, 06:18:42 pm »
Czy posiadanie własnej bazy (DIY) i obywatelstwo np. w VC się wykluczają? Po ponownym zalogowaniu się (po otrzymaniu obywatelstwa) moja baza zniknęła z mapy świata :/

Pages: [1] 2