May 17, 2024, 11:41:14 am
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tomowolf

Pages: [1] 2 3 ... 11
1
Polskie Pustkowia / Re: High Quality Electronic Parts - Do czego służą?
« on: September 22, 2013, 12:34:11 pm »
Pewnie znalazłeś je w Warehouse, a co do tych hq fibersów - potrzebne są do wytwarzania Combat armorów (jeśli się nie mylę, były).

2
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 22, 2013, 12:29:41 pm »
W co lepiej inwestować traity?
Jako 1 biorę Small Guns, 2 Outdoorsman no właśnie a co wziąć jako 3?
Myślę nad: BG, EW, Sneaking, Traps
Zależy ile masz inta, jeśli coś około 7 - 8 to możesz brać sneak, na poziomie około 41- 45 będziesz miał 300% sneaka, czasem Ci się przyda w uniknięciu walki.

3
Polskie Pustkowia / Re: High Quality Electronic Parts - Do czego służą?
« on: September 22, 2013, 12:28:25 pm »
Kiedyś dało się wyciągać w Mariposie, na 2238 dodali to, ale nic się z tym nie dało robić, bo do niczego się nie przydawało
(recepty były stare, a plany były nowe).

4
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 22, 2013, 12:25:07 pm »
Mimo to że jesteś nowy, od zawsze tak było w FOnlinach że pewne zabawki były dobre a reszta to szajs (z wyjątkiem TLAmk2 się nie wypowiadam bo tam tego było nasrane że hoho), i balans jest trudny, to nie jest to że ktoś czegoś nie używa, a to że jest to popularne i JUŻ przetestowane w boju.
A poza tym, jeśli już nie patrzymy na efektywność broni, tylko na jej koszt , bieganie z rakietami jest średnio zamożne, a z gatlingami troche bardziej, tak samo jak z xlkami i lsw/avnegerami, taki laser rafjel też mało kosztuje, a wiesz czemu się nie używa laz0ra? Bo widać z kąd strzela, a jak już ktoś wali z bazuki to nie sam, tylko cała ekipa.
Broń biała - tutaj nie ma co gadać, tylko na filmach gość potrafi rozbroić kogoś z gnatem, tak naprawdę, perki na broniach białych są do dupy, a jedynego gościa którego pamiętam z 2238 który biegał z melaskami i walczył (trollował) w budynkach bo inaczej nie mógł, na otwartym terenie dostał bęcki z rakiet, a tak to z hexa gawno mu robili i jakoś dawał radę, tylko wiesz czemu mieszana drużyna się nie sprawdzi? Bo twoi Cię zabiją prędzej niż przeciwnik, przypadkowo strzelając z burstów/rakiet, musiałbyś mieć ekipę 7 ludzi z supermłotkami/scp i jebać ich po łapach/oczach, ale oczywiście by ci uciekli, więc nie ma sensu tym grać kompletnie( no chyba że zrobicie huzia na ludzia i w 5 spuścicie przysłowiowy wpierdol).
Co do avengerów - są używane, bo tanie i średnie, o broni lekkiej pisałem w poprzednich postach, nie ma co płakać, nie będą dobre, bo nie takie są zamysły naszych Stalinów.

Jedna poważna rzecz mnie nurtuje, nie chcę pierdolić smutów, ale też tak to będzie wyglądać: gram w to od paru lat, jak widzę założyciele serwera też, i nie mogą skłamać, jeśli powiem że TE SAME ekipy grają i widzimy je w pipboyu, a nowi poddają się po jednej dwóch przegranych walkach - czemu? Bo to nudne, starym trepom to się nie znudzi, bo już od 3 lat robią TC, w każdym mieście, te same taktyki, rape train, szybkie przemieszczanie na wmke, walki sneakerów, ładunki, kampienie po budynkach, wszystko to już było i mają to w jednym palcu, a potem wielki płacz że nie ma z kim walczyć ( no ba, wpierdol nabzom, zgarnij loot, wyzwij od chujów), i cały sens walk idzie w pizdu, to tak jakby grać w quake'a, i jestem ciekawe odpowiedzi pana Kilgora, który by się raczył wypowiedzieć, a nie nazywać mnie brzydkimi wyrazami i zachowywać się bardzo nieprofesjonalnie, grożąc mi jailem/banem za jakieś bzdety.
Nie jesteśmy tu jakimiś ufoludkami, gramy w to od samego początku a zachowujecie się jakby wszystko było ok, no tak, jeśli chcecie żeby na serwerze działały dwa gangi, którym nawet się nie chce odbijać miast (fakt numer jeden: Mamy w dupie literki w pip boyu, może inni nie, rozwalimy wroga, ale co potem, nie ma z tego frajdy jak kiedyś), zamiast uczyć nowe gangi, wolicie pozbierać do starych po 5- 10 nowych, wpoić im swoje chore zamysły a potem macie stado małp które nie pozwala grać innym : a teraz muszę zaskoczyć ponownie - popatrzcie na licznik graczy, popatrzcie na liczbę graczy we frakcjach - i uwaga, zmieniło się, kiedyś główna społeczność to ludzie z gangów PVP, a teraz to świeżaki które przychodzą pograć tydzień i jebią w kąt bo ich "szczur zjadł/okradł polaczek/zabił rusek", trzeba patrzeć tak i tak na grę, nie ma gangów pvp bo nic z tego nie ma (żeby zdobywać miasta trzeba sprzęt ze skrzynek, ale najpierw musisz mieć to miasto, lol, no chyba że już wiesz co i jak to masz gdzieś ten sprzęt, gdzie tu logika)
O ekonomii nawet mi się nie chce mówić, nigdy w FOnlinach jej nie było, co nowy start to jakiś bug, albo już znana mechanika.

Mam ostatnią nadzieję na ten serwer, i mam nadzieję że pan z administracji nie zachowa się jakby mu brakowało tego że nigdy nie chodził do gimnazjum i chce się poczuć jak gimnazjalista, bo mu tego brakuje, tego zachowania, ale nie zdziwie się że da mi bana "bo tak", i że ma swoje powody, ale to tylko będzie świadczyło o tym jak prowadzi swój serwer.

5
Polskie Pustkowia / Re: Bardziej zaawansowane pytania
« on: September 22, 2013, 09:41:44 am »
Opłaca się założyć postać specjalizującą się w Small Guns i Big Guns jednocześnie?
Hybrydy mogą być dobre w PVE, ale w PVP nie polecam (imho SG/EW albo BG/EW, nie ma co kombinować z 2x normal dmg).

6
Closed suggestions / Re: Update Hinkley
« on: September 22, 2013, 09:11:47 am »
and what if someone used it before?
and what it will remove jet?

free drugs free armors fee weapons?

free pvp? fuck no!
It's enough that stuff is so easy to get and players want to go hinkley because they're hamster afraid of losing their combats lol.

7
Closed suggestions / Re: More variety to PvP...
« on: September 22, 2013, 08:13:50 am »
agry, TC is boring like a hell. I was thinking about location with some base, you need to hold it in a time or smthg. Btw this idea with ghost town sounds good.
I can also say that the location is ready in the source files, just put in zones, put some kind of terminal or npc (old man), and a box with stuff, not so much to do (aprox 1 hour max?), and it would be something quite new.

8
Polskie Pustkowia / Re: Jak wielka jest rola Charyzmy?
« on: September 22, 2013, 07:54:58 am »
Jak bardzo wpływa poziom CH na grę? Idzie się dość mocno pogubić bo w jednym miejscu jest napisane że minimum 3CH aby dostać SG od Gunrunners, a w innym że wystarczy 1CH.

W związku z tym mam następujące pytania:
1. Czy CH jest potrzebna tylko do przewodzenia niewolnikom, npc itd?
2. Czy jest ona niezbędna do otrzymania jakichś perków, questów czy opcji dialogowych u NPC.

Myślę że dobrym byłoby zebranie tego wszystkiego w jednym miejscu, bo widoczne są rozbieżności przy użyciu szukajki...
1. Tak, więcej niż 3 się przyda ale 3 to minimum.
2. Niekoniecznie( z tego co wiem pare questów wymaga bardziej cyba inteligencji niż charyzmy).

9
Closed suggestions / More variety to PvP...
« on: September 22, 2013, 07:35:47 am »
... As we se only thing to do now is doing Ares dungeon, TC, and Glow, in which loot is poor, and there is no point of fighting for nothing, it becamse boring fast as we can see for the members of some factions.
So Dear DEVs you could implement some kind of domination mode for 1 location (for example Ghost Town), and make something similar to the "TC zones" but each 5 minutes you'll receive loot, and if you leave the zone you stop gaining loot, of course it could be restricted easily - same rules as on TC, but one more thing - you could only receive loot after 10 minutes of timer, then another next 5 minutes gives you loot and it doesn't multiply, you'll always gain same things but you got 0,5% chance to spawn uber stuff.

Of course it wouldn't be just like same to the TC, the group which will be dominating for the most time, they could get an achievment.(something like with domination achievment).

10
Closed suggestions / Due to the latest situation in PVP...
« on: September 22, 2013, 07:32:14 am »
... We have encountered a problem in which we use mostly 1 type of alt - what is Rocket launcher tank, he doesn't need any perks but just "quick pockets" to handle the reload, which is quite sad becuase it's 6th lvl perk, and it's GOOD (I don't mean to nerf it, leave it as it is), rest perks may be tanky ex ; even tougher, adrealine rush, stonewall, mos - these perks makes from this charactera a killing machine in groups, and moslty we can se tc's in numbers of 8 - 12 in which most of em are RLs, and don't ask why - You can't resist their damage by any meaning, you can just craft an armor +5% to dr and +5 to dt, and thats all (well it ain't helping much when you got 6 flying rockets on face).

Now I came with the idea, that we could use some old perks from Fallout Tactics, which were "must be" to fight against zookas - and here comes "hit the deck!" perk.
It's idea was to overally decrease damage of splash explosives (because one rocket could kill you on multiplayer), so that we could change this perk a little bit - instead of INSTANT bonus of +25 dt and +50% dr you could get more and more defence, the further rocket was from you and starting from your own hex, giving you +7%-10% dr, and  3- 5 dt, coming up to the another hex and multiplying that number by two and again and again, so on last hex you could get only 50% of the splash damage.

I know this may sound ridiculous but I guess you don't have any better ideas for now, but just some craps about Special Encounters.( to the players and roleplayers shitting out ideas to the suggestion forum about nerf and buff).

And one more thing - it's not whinepost about that I can't win because of rockets, sure you can, but they're op in groups, and nothing can be done against that.

11
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 21, 2013, 07:26:33 pm »
glosn1k, to nie tak że to nie jest falloutowy świat, taka gra nie ma sensu jak widzimy, bo ten "falloutowy klimat" kończy się na tym, że każdy w pewnym stadium będzie wykokszony tak że "ten czar" pryśnie, a sensem tej gry jest jedynie PVP, na jej nieszczęście jest tutaj tylko TC, które jest mało opłacalne.

Deweloperzy wyszli z tego że trzeba zrobić ten falloutowy świat - popatrz na start TLA, było falloutowo, i w ogóle, 5 questów na krzyż i potem co? I jajco, nic do roboty i ludziom się znudziło, zamysł tej gry znikł jako "kolejnej części" dzięki której możesz pobiegać z kumplami po wejstlendzie i strzelać do geckonów, które też się znudzi, i dlatego mamy wipe, które i tak nic nie dają, bo sprzęt i tak ogarnięta ekipa nazbiera w pare dni, a samotnik lub tułacz będzie się z tym jebał przez całe miesiące, po czym dojdzie do tego stadium w którym nie będzie miał nic do roboty.

Ludzie, mamy wiele gier typu mmorpg i zobaczcie na czym kończy się ich rola? PVP.
Zrobisz wszystkie questy i co potem, nowa postać i od nowa te questy? To nudne.
Zamysł serwera 2238, który przerobiony z dobrymi dodatkami nazywa się teraz Reloaded polegał na tym żeby stworzyć faction mod - czyli gierę, w uniwersum fallouta, w której gangi walczyły by o dominację na wejslendzie, ale tutaj uwaga kolejna paranoja, przecież z tej dominacji całe gówno jest(no chyba że ktoś namiętnie zbiera zapalniczki).

To czego brakuje tutaj, to rzeczy które gangi mogą robić razem i przeciwko innym.
Pomysł z falloutami był, jak już wspomniałem i nie wypalił, ludziom się to po prostu znudziło, jak tym graczom którzy przechodzili fallouty po raz kolejny i też rzucili grę do kąta bo ileż można - a przecież są inne gry...

Tutaj zostawiam wam te przemyślenia i zastanówcie się, czego wymagacie od tej gry, jeżeli znaliście opis jej (sandbox - chociaż nie wiem kto by wymagał takich rozwiązań jak w minecrafcie ;-)).

Jeszcze jedna rzecz do twojego poprzedniego postu - limitowanie dostępu spowoduje tylko to że noliferzy będą wszystko mieć a każuale gawno, nawet jeśli ustawisz licznik czasowy dla pojedynczej postaci = alty(a z altami nie wygrasz, są proxy, a wątpię, że administracja będzie miała magiczny przycisk na banhammer dla takich ludzi).

12
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 21, 2013, 06:07:23 pm »
Może zaczne od pogaduchy o broniach (szable wtf xD), nikt nie używa danych broni bo są do tego proste przyczyny:
- nikomu nie chce się lvlować buildów pod pvp eksperymentalnych nie wiedząc czy będą działać, ale akurat dla tej społeczności pod koniec 2238 zrobiłem pare buildów, które by się tutaj nie zmieniły - otóż - plasma/laser sniper - dobre ale przy niskim zasięgu po prostu nie umywa się do bursterów, kolejny - granaciarz, dobry do supportowania walki na niskim dystansie (frag granad jebie kd, ale kosztuje z brofem 4 ap, przy dobrym buildzie rzucasz 3 granaty pod rząd), zaletą granaciarza jest to że nie może Ci wypaść z rąk broń, a jak wypadnie, to pojedynczy granat (przy czym w łapie trzymasz z 50), oraz jeśli Ci się złamie jedna łapa to dalej walczysz, wadą tego jest bardzo niski dmg (30- 40 za każdy granat).

Obecnie najlepszą bronią do wszystkiego jest rakietnica w dużej grupie - absurdalnie, nie ma na nich żadnych perków ochronnych a pancerze też w sumie gówno dają, a jest to najmocniejsza broń (czemu na TC ekipy mają w 60% rakieciarzy a reszta to dopiero bursterzy, sniperzy itp.?)
Co do c4- było często używane do czyszczenia budynków podczas TC, jeśli ekipa kampiła w środku, od jednego do trzech ładunków potrafiło załatwić sprawę nieogarniętej ekipy.

Co do Pistoletów maszynowych i strzelb - nie wiem czy Pan i władca serwera zauważył że nie chodzi tutaj o realistykę, i żeby z innych broni też był jakiś pożytek, z tego co wiem p90 nie jest dobre w użytkowaniu ,a co z tego że wymaga mało siły, jak i tak mogą nam odstrzelić broń z łapy (wystarczy zmniejszyć jakoś szansę na wytrącenie jednoręcznej broni, albo możność wytrącenia jej tylko wtedy gdy np trzymamy ją w prawej ręce i walą nam w prawą rękę), podczas gdy karabiny maszynowe zadają większy dmg na większych dystansach, na które w ogóle nie mogą dosięgnąć SMG i Shotguny, a na krótkich też je powalają.
Co do efektu Knockback na Pancorze, oraz innych shotgunach, jest bezużyteczny, bo przecież mamy bazukę, która ma większy dmg i zasięg, i TEŻ ma ten perk- problem?

A teraz do paru spraw związanych z Twoją wypowiedzą, bez butthurtu
- sprzęt w grze jest tak łatwo pozyskiwalny ( o ile znasz mechanikę gry i wiesz czego gdzie szukać jakim buildem walczyć i jaką taktyką itp.) że nie ma sensu tego wprowadzać

- wiele trudniejsze zdobywanie ekwipunku - chłopie, ludzie grają w tę grę od 3 lat, 3 dni po wipie mają rzeczy potrzebne do pvp w czasie gdy nowi biegają z masuerami i kurteczkami prawie miesiąc po wipie... patrz wypowiedź wyżej - nic się nie zmieni, zaboli to nowych graczy, starczy znajdą sposób na zdobycie stuffu w JAK NAJKRÓTSZYM czasie (patrz: nerfy na 2238)

- droższy ekwipunek - jw (dodam i tak każdy ogarnięty gracz z ekipą lub bez będzie miał te dywany - w sumie tutaj wipe traci sens - jedynie przy poważniejszych update'ach)

- kapsle za amunicje - czekaj, ale przecież są sklepy wypełnione kabzą

- blueprinty są łatwe do zdobycia, tylko te najbardziej zretardziałe są najtrudniejesze do znalezienia (combat armor i hełm, i to wszystko), resztę możesz zfarmić i zamiast pieprzyć się z krafceniem możesz w tym samym czasie nafarmić 5x więcej sprzętu bez bonusów który i tak stracisz na PVP/PVE/czymkolwiek.

- podsumowując, nie mam urazy do Twojej osoby ANI do DevTeamu, ani do żadnego nowego gracza i też starego, po prostu taka ta gra jest, robiąc z niej trudną grę noliferzy i starczy gracze dadzą sobie radę, ci nowi po prostu pierdolną to i pójdą grać w farmville. Gdzieś kiedyś czytałem że pewni developerzy 2238 mieli zamysł stworzenia świata w którym postać z zniszczonym huntingiem i garstką naboi wyruszał w świat - i co? I gówno, wszyscy mieli coraz mniejszą ochotę w to grać, a Ci bardziej ogarnięci poszli grać tam gdzie BYŁO więcej do zrobienia.

Jedyny problem jaki teraz jest, to brak współpracy między starymi graczami, którzy zachowują się jak badassi i wolą nie pomagać nowym a potem dziwią się że nie ma ekip na TC lub nie ma z kim walczyć bylegdzie (Reno, Ares, Glow, itp.), ponadto na serwerze nie ma nic do roboty, bo przecież ile razy można robić te zasrane TC, biegać do Aresa żeby pozbierać jakieś niebieskie spirytusy które już masz, a kiedy baza zapełnia Ci sięstuffem po miesiącu to już czekasz na wipe i okazjonalnie walczysz na TC ale tutaj uwaga wielkie pytanie do was moi drodzy i do panów prowadzących serwer - PO CO, i jeszcze jedno : Co wygrywam w TC, jeśli mam tonę sprzętu, a przejęcie miasta da mi marne zapalniczki i 50 mfc co pół godziny?

Z tą wypowiedzią zostawiam was na krótką chwilę, i oczekuje srogiego rejdzu i zjeżdżania ze strony Pana Kilgora i Pana Cubika, którzy ostatnio mnie bardzo nie lubją za moje ostatnie wypowiedzi na temat serwera, które są o dziwo słuszne. (np. brak czegokolwiek do roboty dla zorganizowanych ekip, bo ileż można robić tc od 3 lat...)

Dodam od siebie jeszcze jedno, jeśli gracze mają sprzęt aby iśc kilka(naście) razy pod rząd i mieć to w dupie, to znaczy że tutaje niestety w pewien sposób traci to sens, a jedyny limit jaki gracze mają to ich czas wolny (znerfić czas wolny, zbuffować pracę/szkołę?) i ich wyznacznikiem PVP jest to że nie mogą iść kolejny raz aby odbić miasto (HAHA ! PRZEGRYWACIE!) Bo muszą iść spać żeby być zdolnym pójść do pracy/szkoły, i w ten sposób ich życie powoduje to że przegrywają, jakie to niesprawiedliwe.
 

13
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 21, 2013, 11:02:22 am »
Skąd brać nukacolę? Czy da się ją jakoś robić?
W Junktown w Skumpitt po 100 kapsli chodzi.

14
that was ONE turn - his turn from top till botton - ALL him - with combat allready on the way - there was 1 corpse on the ground

he never stopped shooting D=
High pe, much aps and ofc -1ap weapon/fastshot or both.

15
Closed suggestions / Re: Microfusion Cells
« on: September 20, 2013, 06:34:17 pm »
Plasma can score nice criticals but it's hard to build sniper with that much hps or resistances that will work on close range, and one more thing about MFC: It's damn TOO HEAVY!

Pages: [1] 2 3 ... 11