FOnline: Reloaded
Other => Vault Archives => Polskie Pustkowia => Topic started by: OldBoy on November 09, 2014, 07:38:41 pm
-
Patrząc na zachowanie wartości AC stwierdzam, że powinno się to inaczej nazywać - Evasion - czyli szansa na unik/unikliwość. Armor class wprowadza w błąd, bo teraz wychodzi na to że najlepszy armor to bluesuit :)
Jeśli chodzi o questy to fajna byłaby możliwość tworzenia mini questów przez graczy być może przez Tablice ogłoszeń, w miastach(nie wiem jak skomplikowane by było zrobienie czegoś takiego). Gracz by wpisał co chce - konkretny bp, alloys, broń i co za to oferuje - bp, broń, doświadczenie. Doświadczenie byłoby zabierane z jego postaci, a ilość możliwego doświadczenia byłaby ograniczona do minimum ile potrzebuje postać na konkretnym poziomie. (no chyba że coś takiego już jest w grze tylko ja tego nie znalazłem)
Na razie tyle. Jak jeszcze na coś wpadnę to na pewno napisze :)
-
TLA mi powialo z tym Evasionem :>
Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2
-
Dopiero przed chwilą się dowiedziałem co to TLA(The Life After - jeśli ktoś jeszcze nie sprawdził to inny serwer fonline ;).
Po prostu nazwa AC jest mało intuicyjne. "Zakładam lepszy pancerz i mam karę do ARMOR class? WTF?!" Tak zapewne myśli większość nowych graczy w tym i ja :>
Być może po pewnym czasie się przyzwyczaje, ale i tak trochę dziwnie to wygląda i na początku wprowadza lekką dezorientację ;)
-
AC zostanie w przyszłości zmienione.
-
Armor Class, o ile się nie mylę, działał bardzo podobnie w oryginalnym falloucie. Tam też dawał szansę na unik...
-
Ostatnio pogrywam sobie w hotsa i zastanawiałem się na ile jest możliwe wprowadzenie jednego z rozwiązań do FOnline, które jest zastosowane w grach MOBA, a chodzi o wspólną wizję, czyli widzisz też to co widzą Twoi kumple z teamu/frakcji. Jak sądzicie? Jest to możliwe w przypadku FOnline, a jeśli tak, to czy miałoby to pozytywny, żaden czy negatywny wpływ na grę?
-
Wystarczyłby jeden sneaker lub/i jeden sniper i PE straciłoby na wartości.
-
Ostatnio pogrywam sobie w hotsa i zastanawiałem się na ile jest możliwe wprowadzenie jednego z rozwiązań do FOnline, które jest zastosowane w grach MOBA, a chodzi o wspólną wizję, czyli widzisz też to co widzą Twoi kumple z teamu/frakcji. Jak sądzicie? Jest to możliwe w przypadku FOnline, a jeśli tak, to czy miałoby to pozytywny, żaden czy negatywny wpływ na grę?
To już jest częściowo wprowadzone w Ashes of Phoenix i Desert Europe. Tyle że pokazywanie FOV-a sojusznika spowoduje że twoje FPSki spadną z 300 do 200.
-
To już jest częściowo wprowadzone w Ashes of Phoenix i Desert Europe. Tyle że pokazywanie FOV-a sojusznika spowoduje że twoje FPSki spadną z 300 do 200.
Problemy pierwszego świata xD ja mam 42FPSki a ten narzeka, ze mu z 300 spadnie do 200. oh koniko :)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Potwierdzam. Czasem mam 15 FPS przy 40k pingu a i tak gram.
-
AC to zdolnosc postaci do unikniecia obrazen i nie jest to tylko znane z fallout 1 i 2 ale z wielu nawet starszych gier rpg
Np wiecznie mlode Baldurs gate gdzie dobry pancerz dawal wiecej AC ktore bylo szansa na pochloniecie obrazen przez nasza zbroje
Mozliwe ze pojebalem z innym rpg z tamtej ery za co z gory przepraszam
Ps: chwalcie słońce !!!
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
-
Baldur jest na zasadach AD&D 2,5 edycji gdzie AC oznaczało po prostu trudność zadania Ci trafienia ale nie ważne czy uniknąłeś go swoja zręcznością czy cios zablokowała zbroja - bonusy ze zbroi oraz ze zręczności się sumowały w jedną wartość. Jeśli zas otrzymałeś cios to obrażenia były takie same w zbroi płytowej jak i na gołą klatę.
Jeśli ktoś chce zrobić realistyczne AC to powinien rozdzielić wpływ zbroi i szansy na unik. Szansa na unik jest wtedy gry cios całkowicie mija cel a zbroja potrafi tylko zdjąć/zniwelować pewną wartość obrażeń.
Moim zdaniem AC w FO jest całkiem nieźle obmyślane. AC jest jako trudność na trafienie i zbroja ze swoim DR i DT niweluje obrażenia. Nie wiem jakie plany ma Kilgore na poprawę tego ale widocznie doszedł do jakiś tam wniosków.
Mi się osobiście podoba sposób w jaki działa AC ale można by jedynie coś dopieścić w kwestii mechaniki. Obecnie postaci nie mające perków na AC praktycznie tego nie używają ("AC nie istnieje") a postaci biorące wszystkie możliwe perki maja takie AC że nie idzie ich trafić z 10 hexów (chyba że ktoś ma wymaganą siłę broni i 300 skilla). Dlatego moim zdaniem można by tylko trochę podwyższyć wpływ AC w codziennych walkach a znerfić trochę te perki. Ziomek ma 140 AC i jinxed, jak wybiegł i probowałem mu bursta zasadzić to od razu krytyczne pudło i broń na ziemie bo miałem chyba 5% z max zasięgu więc przesada :D
-
to chyba chodziło o to, że nazwa Armor Class jest myląca i nic ze zbroją nie ma wspólnego :D
-
Mój komentarz odnosił się głównie do wypowiedzi syna Gwyna.
-
Coz moglem pomylic wtedy to i owo ale wiem ze kazdy zrozumial o co tu chodzi :P zasady gry to zasady swiata przetstawionego a nie rzeczywistego :D
Pewien czlek kiedys rzekl gry zadza sie wlasnymi zasadami niewazne jak bardzo niedorzecznymi
Chwalcie slonce i severance blade of darkness!!!
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka