May 08, 2024, 02:47:09 pm
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kirkor

Pages: 1 ... 51 52 [53] 54 55
781
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 24, 2013, 03:02:21 pm »
taka mała sugestia odnośnie bot-crafting'u która rozwiązałaby problem i ze spiked poles i nie tylko:
wprowadzenie -1AP za każdy fix.

efektem ubocznym byłoby drobne utrudnienie obrony przy samotnym crafting'u ale z drugiej strony level'owanie alt'ów byłoby przynajmniej fair, bo teraz bot-crafting po prostu wypacza rozgrywkę.

Nic mnie tak nie wk***ia jak boty w grach MMO. Nawet w sławetnym WoWie się takie pałętały :/
Ale tutaj niestety słabe jest to rozwiązanie, które podałeś. Po prostu bot będzie wykonywał swoje "zadanie" odrobinę dłużej. Poza tym nic się nie zmieni. Boty będą sobie dalej latać, bo ich użytkownik ma to gdzieś czy wykopanie 1000 surowców zajmie botowi godzinę czy półtorej. A zwykły użytkownik będzie musiał robić wszystko według zasad.
Ja raczej byłbym za banami na IP i usunięcie wszystkich powiązanych kont, jeśli użytkownik zostanie przyłapany na botowaniu.

Poza tym, wolałbym by rozbieranie przedmiotów nie zabierało AP (Jest to trochę frustrujące, kiedy masz pełno śmieci w ekwipunku i musisz czekać aż AP się zregenerują).

782
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 24, 2013, 02:02:47 pm »

Nie rozumiem tego, widzę, że pare osó ma ból dupy jak dzieci, w tym sam dev. Ten temat to nie "OMG, ta gra ssie a Kilgore to śmieć", nie wiem skąd takie wnioski, bo widzę tutaj płacze w stylu "zrób se sam lepiej".

A gdzie ty tu widzisz jakiś ból dupy albo płacz?
Piszę, że to, co zostało tu zaproponowane kiedyś już było i się nie sprawdziło. A jakieś wielkie rewolucje nie przejdą (a przynajmniej nieprędko) z racji nielicznego devteamu. Jeśli odbierasz to jako mój ból dupy, to masz problem...

783
General Game Discussion / Re: New armor?
« on: September 24, 2013, 12:56:45 pm »
OH MY GOD, YOU HAVE 33 PAPRICAS!

784
Polskie Pustkowia / Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« on: September 24, 2013, 12:48:08 pm »
Przede wszystkim musicie zdać sobie sprawę, że devteam składa się chyba z samego Kilgore'a (tu mogę się mylić, ale wątpię, żeby skład był większy inż 3 osoby). Poza tym, robi to w czasie wolnym, wykładając często kasę z własnych środków na utrzymanie serwera. Tak więc wasze marzenia o super rewolucji w rozgrywce są po prostu śmieszne.
Pomysły, które tu zostały rzucone kiedyś już zostały wprowadzone w życie i były po prostu idiotyczne - nie sprawdziły się:

1. Cooldowny. Nie ma nic gorszego niż cooldowny. W 2238 devteam wpadł na ten "genialny" pomysł, kiedy uznali, że jest za łatwo. I co? I pstro. Po prostu crafting stał się nieco bardziej frustrujący, a rynek i tak został zalany masą przedmiotów.

2. Chcecie trudniejsze zdobywanie ekwipunku, a zarazem brak full dropa po śmierci? To w końcu chcecie ten "hardkor" czy nie? Dowodzi to tylko temu, że sami nie wiecie czego chcecie :)
Poza tym, trudniejsze zdobywanie ekwipunku też było w 2238. Nowi gracze mieli przesrane, a starzy wyjadacze i tak zdobywali ekwipunek dość szybko.

3. Balans i zróżnicowanie broni. Prace nad balansem wciąż trwają (co widać w większych aktualizacjach). Tyle tylko, że trudno jest ocenić, o jakie wartości zmienić parametry konkretnych broni w taki sposób, by było dobrze.
Widać to na przykładzie update'ów ze sniperem - Zrobiono buff, który okazał się przesadzony. Potem przesadnie znerfiono. Dopiero teraz sniperzy są w miarę zbalansowani.
Więc balans będzie prędzej czy później, ale to wymaga czasu i testowania z naszej strony.
Myślę, że dopiero, kiedy osiągnie się jako-taki balans można myśleć o nowych giwerach. Teraz nie ma sensu, bo zrobi się jeszcze większy burdel.

4. Dungeony i questy. Dungeony mają za jakiś czas być. Wymagają one dobrego zaplanowania, wykonania mapy i innych pierdół, które wbrew pozorom nie są łatwe (zrobienie nawet najprostrzej mapy, która jest ciekawa to spore wyzwanie). A mała ilość osób pracujących nad grą temu nie sprzyja (O questach już nie mówiąc).

Jeśli uważacie, że zrobienie takiej rewolucji jest wykonalne w pojedynkę/dwójkę/trójkę, to Kilgore dał wam linki. Chętnie pogram w "lepszego" Fonline ;)



[EDIT]
Powtarzam jeszcze raz, dla klarowności: Wszystkie wasze propozycje już kiedyś były realizowane. Nie sprawdziły się
Poza tym: Konkrety. Rzucajcie konkretami a nie hasełkami "zrupcie dandżony! Wincyj kłestuf!!!1"

785
Closed suggestions / Re: Blueprints in shops
« on: September 23, 2013, 11:20:32 pm »
TI heard people got combat armor blueprints from shops, don't know if that's true, I for one have never seen combat armor bps (and that's not so bad).
I have mine from NCR :O


Agreed, we need more varied BPs

786
News and Announcements / Re: Changelog 22/09/2013
« on: September 23, 2013, 07:59:27 pm »
Armors are fine as they are, leave them alone. Finaly more guns do some serious damage.
Weapons were buffed because they were too weak, so now you want changes in armors to counter more deadly weapons, please...

Give this man a medal.

787
General Game Discussion / Re: Lost vertibird
« on: September 18, 2013, 10:22:59 pm »
Sure, he "lost" it :)

Ask him, if he still has those 2 million caps, that I gave him.

788
General Game Discussion / Re: Lost vertibird
« on: September 18, 2013, 01:57:16 pm »
If someone finds my Enclave Power Armor and Bozar in the same area, please send me PM!

789
Suggestions / Re: Can brain dead brahmin stop jumping in fight???
« on: September 17, 2013, 12:10:21 am »
alt + right click is your friend.

790
Closed bugs / Game crashes on random encounters
« on: September 16, 2013, 10:55:03 pm »
Hello,

Game sometimes crashes during random encounters. Error occurs right after map loads (but before I can see it). These crashes are very rare and luckily I usualy have shitty eq during those crashes, but sooner or later I will lose some good stuff, like car...

I think those crashes happen because of faulty map, because whenever I tried to relog, game crashed again, until I was replicated on graveyard.
Anyway, where can I send crash log file?


[EDIT]
Well, right now I get those crashes constantly, even in cities. Reinstalling the game...

791
Polskie Pustkowia / Re: Szukam mentora.
« on: September 16, 2013, 09:18:19 pm »

792
Polskie Pustkowia / Re: Listy gończe
« on: September 16, 2013, 12:12:54 am »
rip in peace
Rest In Peace in peace?

793
Polskie Pustkowia / Re: EW Totalna Padaka
« on: September 16, 2013, 12:07:17 am »
Szczerze, to większość broni ssie pałę.
Snajperzy mogą co najwyżej latać w blue suitach z łopatami w łapie i zbierać krowie gówna, żeby wroga frakcja nie dostała za nie expa - do niczego innego się nie nadają. Robią nikły damage, a krytyki bardzo rzadko kiedy cokolwiek robią.

Szczerze mówiąc, wolałbym, żeby postacie były bardziej "papierowe", tzn. żeby szybciej ginęły. Żeby sniper był zabójczy na duże dystanse, a burster automatycznie zabijał, jeśli ktoś zbyt blisko podejdzie.

W tej chwili dobrze zbudowana postać potrafi przeżyć naprawdę dużo. Zresztą, nieraz żeby uwalić bluesuita, to trzeba się za nim nabiegać i nastrzelać...

795
Closed suggestions / Re: Change or remove militia
« on: September 14, 2013, 03:00:52 pm »
@Jacky That's why I wrote, that Nice_Boat had good idea.

I also wrote something, that may help guard the city outside TC hours.

Pages: 1 ... 51 52 [53] 54 55