Jest gdzieś opis co konkretnie robią te elementy na mapie?
S (zielony) - blocker do obiektów typu scenery
SAI - "blocker" który ma drugorzędne znaczenie, z tego co pamiętam to wyświetla się w minimapce w pipboyu
S (biały) - scrollblocker, blokuje przewijanie mapy w grze, mapa musi zostać takimi ograniczona, scrollblockery powinny układać się prostokątnie aby nie było problemów z przewijaniem,
W (ciemny) - blocker do ścian, nie przepuszcza światła (fova), przydaje się często do łatania "dziurawych" blockerów w ścianach
W (jasny) - blocker do ścian przepuszczający światło i fova, nadaje się do wszelkiego typu okienek
T - trigger, obiekt do wywoływania określonych funkcji ze skryptów
ENT - entrance hex, domyślnie ENT z numerem 0 oznacza miejsce gdzie pojawia się gracz po wejściu na mapę, używany do przejść między mapami, nr-y dla spawnu samochodów itp. - w linku poniżej
EG - exit grid, po wejściu na niego postać ląduje na worldmapie lub innej mapce wchodzącej w skład lokacji,
żarówka - źródło oświetlenia
żarówka (przekreślona) - bloker oświetlenia
Pozostałe obiekty zostały utworzone na potrzeby 2238, shuffle jest do spawnu surowców (kopalnie, kwiaty w Klamath itp.), mob wave oznacza miejsca gdzie pojawiają się moby "predators" w encounterach, reszty nie kojarzę
Więcej:
http://forum.newfmc.pl/index.php?topic=47.0