May 14, 2024, 06:19:09 pm
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Wichura

Pages: 1 ... 23 24 [25] 26
361
General Game Discussion / Re: kilgore pls
« on: September 09, 2015, 05:13:15 pm »
Reloaded, unlike Fo2, lacks fulfilling PvE activities. So since PvP is very important part of this server I could never understand why we (PvP apes) are treated like a secondary matter.
Well keep your willy holstered my dear. Lack of PvE doesn't imply the importance of PvP. Although it might be considered "endgame activity" or main focus for some of the players, I agree. Yet it doesn't make these people more important than others, those clearly not interested in pew-pew kind of interaction. Game world is big enough, there's plenty of space for everyone.

Also PvE, PvP and a little nip of RP can perfectly run all together at the same time. It just needs a good idea and a good will to combine all these.

362
General Game Discussion / Re: kilgore pls
« on: September 08, 2015, 03:22:50 pm »
why minority ?
Uh, because numbers says so? I could check them personally on FO2, developers of other servers (Reloaded and some time ago 2238) confirm, it's all around the same pattern - approximately 1/4 of players is involved in PvP related activities.
Yep, I was surprised myself, but that's a fact.

on fo2 yesterday i saw only 12 players on san fran just from bbs. other guys camping/fighting other places.
Then why you didn't join them fighting? You find crying on forum more enjoyable? Weird.

if speak bout reloaded its silly. if u play one year and have done all pve stuff in game, whats interesting left for u? right kill players and have fun that way.
Who am I to tell you how do you or anyone else suppose to live the life?

idk seems u very new players or some shit. for pve u cud play wow or some shit
Well that one makes me laugh, the "new players" part.
I could play wow or some shit, whatever that means, but I don't want. But why do you bother yourself here?

363
General Game Discussion / Re: kilgore pls
« on: September 08, 2015, 01:33:05 pm »
That's a terrible mistake to listen and pay attention to a small bunch of whining clowns in the first place.

364
General Game Discussion / Re: kilgore pls
« on: September 08, 2015, 01:05:42 pm »
Quote
Yup, we need forced PvP to loose more players, great idea.
U lose more players from boring, really. I played 1 week and gone back to fo2, becouse really boring and hard to find some fuckin pvp. Dont wanna farm ghouls, we need more fights! No one player is outside hub with 160+ online, wtf?
That's simply because PvP players are minority on both Reloaded and FO2 and most probably they were minority on 2238. It's something between 15 and 25% of whole server population in the peak hours.

365
Polskie Pustkowia / Re: o nieistniejących serwerach
« on: September 05, 2015, 07:07:23 pm »
Pokaż jak to miało wyglądać, bo takie projekty warto wspierać a nie kolejne klony.
Pod koniec przyszłego tygodnia jak nie zapomnę to wrzucę co tam się na drugim komputerze poniewiera. Wiele tego nie ma, uprzedzam.

366
Polskie Pustkowia / Re: o nieistniejących serwerach
« on: September 04, 2015, 07:40:19 pm »
Przez Sierociniec na 2238 w czasie mniej więcej trzech lat działalności przewinęło się kilkuset nowych graczy - tylu założyło konta na forumie, najpierw starym, potem nowym. Dokładnej liczby nie znam, będzie to gdzieś między 300 a 600, rozrzut bardzo duży. Na starym forum zrobiłem kiedyś czystkę, poleciały konta-duchy z zerową ilością postów. No ale ktoś te konta założył i nie były to spamerskie boty, bo te łatwo było rozpoznać i wywalałem od razu.
Z tej liczby zostało na mniej lub bardziej stałe kilkadziesiąt dziewcząt, coś między 20 a 40. Reszta to były jętki-jednodniówki, pograł taki dzień-dwa-trzy, dostał oczywiście pakiet startowy, dużo dobrych rad i tak dalej, ale nigdy już nie wrócił. Ile ja czasu na to straciłem, na to wyciąganie nubów spod śmietnika, przygotowywanie tego szajsu do rozdawania, pokazywanie w kółko tego samego - walizka dla Metzgera, junk dla Emmy, łopata dla Marka, zrób sobie drwala, tu masz skórki na namiot, tu deserta, kurtkę i pestki, jakby co pytaj na IRCu albo w grze.
Nigdy więcej. Jeśli w ogóle mam czas na jakieś FOnlajny, to beztrosko pasożytuję na innych i raczej unikam interakcji z graczami. Nie chce mi się expić, crafcić w pocie anusa, spinać się na najlepsze buildy w Trójmieście i mozolnie wyliczać szanse na krytyka po zmianie jakiegoś perka. Postrzelać do gekonów, obdartusów i niemilców z lasera lubię, mam sentyment do tej grafiki i właściwie tyle.

Nowe wspaniałe pomysły - no ba, wszyscy to znamy i lubimy, ale niech ktoś.
Jakiś czas temu wziąłem się ostro do roboty, wyknułem chłodną historyjkę pt. Fallout w uniwersum Metra 2033. Narysowałem koncept, rozpiskę stacji (Waszyngton DC, bo ma zajebiste nazwy stacji, bo wydawało się to wykonalne obszarowo i bo tego jeszcze nie było), docelowo miało to polegać na tym, że nie ma worldmapy, a między lokacjami (stacje, tunele, siedliska złego mzimu, no takie różne) przechodzi się gridami. Jakiś dobry człowiek narysował nawet smerfne grafiki torów i ścian tuneli, bo te falloutowe ni chuja nie pasowały. Zrobiłem mapkę startową, taki niby schron gdzie zaczynałoby się i potem używało tego w charakterze namiotu, z pomocą innego dobrego człowieka skleiłem repo na bazie czegoś, co znalazłem w Saragossie, ktoś tam się zadeklarował, że narysuje mapkę czy dwie, bo tego najbardziej było trzeba do, jak mawiał klasyk, wersji pre-alpha.
A potem przyszła Pani Rzeczywistość i powiedziała, że nie ma takiego grania i że skończyły się żarty, a zaczęły schody i tyle było mojego metra. Jak się komuś mocno nudzi to odgrzebię te mapki, koncepty i te inne, wrzucę kajś na hosting i można se dłubać dalej. Zawsze to jakaś odmiana po jeszcze jednym klonie TLA/2238 z osławionym kitraniem się w sraczu, na które to kitranie większość graczy ma kompletnie wyjebane i dziwi się, że nie ma tu nic do roboty poza grindem.

Ale tego ostatniego akurat nie wybije się z głów tak łatwo. Odkąd pamiętam forumowe dramy, zawsze było tak, że PvP > wszystko inne. Może gdyby wtedy, w początkach 2238 i TLA, było wiadomo, że małpy żądne fragów to będzie jakiś śmieszny ułamek całej populacji, to wszystko potoczyłoby się inaczej? Może gdyby od początku nie robiono sztucznych podziałów na RP, PvP i PvE (bo to wszystko można elegancko połączyć, tego też próbowałem i przez jakiś czas świetnie się udawało, dobry pomysł i wsparcie [DEV]ianta to 3/4 sukcesu), gdyby nie skupiano się na tych, którzy najgłośniej krzyczą o jakieś pierdoły, gdyby zamiast tracić czas na niekończącą się opowieść o balansie tworzono by szeroko pojęte mięcho (questy kurwa!) i promowano dobre oddolne inicjatywy? Teraz to już tylko takie tam pierdolenie i sejmikowanie z nudów, niestety reklamować dowolnego FOnlajna się nie podejmuję. Zbyt wiele osób już rozpoznaje tę nazwę, zbyt dużo na forum każdego serwera jest płaczu o duperele i zwyczajnych debili, by komuś chciało się jeszcze próbować sił jako szalony nożownik z Nowego Reno.

367
Toxic Caves / Re: Build..pomocy;)
« on: August 16, 2015, 04:13:58 pm »
Potwierdzam, byłem przy tym.

368
Toxic Caves / Re: Build..pomocy;)
« on: August 16, 2015, 02:43:22 pm »
Amatorzy.

369
Toxic Caves / Re: Build..pomocy;)
« on: August 16, 2015, 09:20:02 am »
> nowy gracz pyta o pierwszego builda
> zaćpana maupa bojowa pod avengera

No, może to i zadziała, jak nowy gracz będzie ogarnięty w chuj.

370
Toxic Caves / Re: Build..pomocy;)
« on: August 16, 2015, 07:10:49 am »
Ale ja nie spawnowałem apaszek, apaszki są pedalskie. Wszystko inne spawnowałem, ochoczo rujnując ekonomię. Ludki też podkręcałem, to przecież tylko piksele. Exploit na gamma gulp dający miliony kapsli pierwszego dnia po wipe to jednak nie moje dzieło.

371
Toxic Caves / Re: Build..pomocy;)
« on: August 15, 2015, 07:27:37 pm »
Och ty słodziaku ;* ;* <3

372
Toxic Caves / Re: Build..pomocy;)
« on: August 15, 2015, 03:56:07 pm »
Drwala sobie zrób, to zawsze działa.

Ale era sweterków w kratke się skończyła wraz z soft capem :(.
Drwal jako pomysł dla jętki jednodniówki jest wiecznie żywy.

373
Toxic Caves / Re: Build..pomocy;)
« on: August 15, 2015, 10:51:32 am »
Drwala sobie zrób, to zawsze działa.

374
Toxic Caves / Re: Build..pomocy;)
« on: August 15, 2015, 05:53:00 am »
ogolnie to kliknij u gory search, i poszukaj se bo jest z milion tematow z buildami. jak uznasz ze jestes polakiem i nie potrafisz czytac to nitue.net i zrob se cos swojego kurwa dajcie mi builda co moze dac ci jeszcze hintbooka?
O, to by był świetny pomysł na prowadzenie Sierocińca - rozdawać nubom namioty, desert eagle i hintbooki z powiedzmy 15 levelem. Zajęcie w sam raz dla człowieka, który całe życie prowadzi w Internetach. Podejmiesz się? Ludka z moją ksywką już masz, działaj :>

375
Toxic Caves / Re: Zapraszam do The Knockdowns!
« on: August 14, 2015, 12:36:37 pm »
Właśnie, czcionka w pierwszym poście jest do pizdy na domyślnej skórce foruma.

watpie zeby al capone posiadal dzidy zaufania
pozdrawiam
A ty myślałeś, że własną rozpoznawalną markę to się znajduje na śmietniku? To nie są tanie sprawy, trzeba włożyć sporo czasu i wysiłku.

Pages: 1 ... 23 24 [25] 26