W cholerę z tym. Naczytałem się pierwszej strony, nie wiem po co. Jedyne co przyszło mi do głowy to żeby zamienić lockery na encach na grzebanie w szafkach, skrzynkach, czy coś takiego. Ale moby tam niczego nie pilnują, po prostu szukasz gratów w ruinach, trzy ence ze szczurami i pustka, na czwartym enco ze szczurem jest locker. Gdzie tu "pilnowanie"?
Moim zdaniem, to co wciąga do gry, to autoeventy (kampanie) walka o dodatkowe punkty trafień i perki (I know, I know...) choćby questowe. Małpy są głupie, bez urazy, małpy nie skillują, mają alty, dać małpie mapę z koniecznością użycia wielu skilli, a od razu zmieni priorytety. Albo oleje i pójdzie na TC.
Fakt, faktem, lonerzy mają często nierealne pomysły, ale lubią skillować postacie, uczyć się wielu cech naraz. Imho, gra mogłaby iść w taką stronę, bez szkody dla pvp.