May 19, 2024, 02:34:50 am
Username:

Password:

Topic: Awans na następny poziom Sugestia  (Read 5547 times)

narutopl

  • Posts: 2
    • View Profile
Awans na następny poziom Sugestia
« on: February 27, 2015, 05:22:18 pm »
Witam drogi Kilgore czy było by możliwe wprowadzenie do fallouta następującej zmiany. Czy mógłbym wprowadzić że co lvl dostawało by się po 2 lub 3 hp żeby na przykład lvl 100 coś dawał lub wyższy, nie tylko wysoki lvl skilli takich jak bronie palne itp. Jeśli nie to proszę się zastanowić chociaż nad wprowadzeniem nieograniczonej ilości implantów do życia.

hctob

  • Posts: 4
  • Spider Murphy
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #1 on: February 27, 2015, 05:37:22 pm »
Kilgorem co prawda nie jestem, i wysokiego poziomu też nie mam (12 dopiero), ale dostaję za każdy lvl punkty życia. Wartość ta, zależy od wysokości Endurance postaci. Jest to ładnie opisane w falloutowym wiki.

Kirkor

  • Supporter
  • Posts: 347
  • Bang Bang Smash
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #2 on: February 27, 2015, 07:36:13 pm »
Mam 268 level i wszystkie implanty (a nie wbijam leveli już od bardzo dawna). Gdyby się dało, miałbym już przynajmniej po 5 implantów każdego typu na sobie.
 Znam gracza który ma ponad 500 level.

Myślisz, że walka z takim typem byłaby dla ciebie fajna?

Sal Maroni

  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #3 on: February 28, 2015, 07:14:46 pm »
Drogi hctob od 24 lvl bądź wyższego przestajesz dostawać punkty życia. I tak naruto wie to o czym mówisz, gdyż znam go i wie  od czego zależy wartość życia.  A co do twojej wypowiedzi Kirkor, proszę wybaczyć ale widać że nie jesteś doświadczonym graczem gier mmorpg. Ja od 10 lat gram w gry mmo i wiem co doświadczony gracz potrzebuje, przynajmniej tak myślę że wiem. Pewien być nie mogę. Po co graczą więcej życia co lvl? Żeby graczę chętnie wbijali levele. Skoro już jest ten no lvl cap że wbijasz jaki chcesz lvl to niech to ma jakiś sens. Po co wbijać wysoki lvl jeśli tylko podnosi to tylko poziom skilli? Jeśli gracz miałby wysoki lvl i dajmy na to tysiąc życia to po prostu nie ruszasz gościa jeśli ty masz mniej. Po jego życiu było by widać na jakim poziomie jest było by widać że jest doświadczonym graczem który nie jedną walkę stoczył i byle początkujący gracz na tym dajmy na to 30 poziomie nie zabije go bo ma mniejszy poziom od niego gdyż ma mniej życia. Dawanie chociaż 2 lub 3 życia co poziom ma wielki sens, dzięki temu ten no cap lvl będzie miał sens. Ten lvl 100 lub wyższy musi się czymś wyróżniać od graczy na 30 lvlu, pomijając skille. 

Kirkor

  • Supporter
  • Posts: 347
  • Bang Bang Smash
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #4 on: February 28, 2015, 10:17:10 pm »
A co do twojej wypowiedzi Kirkor, proszę wybaczyć ale widać że nie jesteś doświadczonym graczem gier mmorpg. Ja od 10 lat gram w gry mmo i wiem co doświadczony gracz potrzebuje

:facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm





Adams

  • Posts: 100
  • Bang Bang Smash ty buzerant
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #5 on: March 01, 2015, 12:31:15 pm »
moge potwierdzic,kirkor nieogarnia mmo

Reno

  • Supporter
  • Posts: 9
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #6 on: March 01, 2015, 01:46:27 pm »
Potwierdzam ;d

Machina

  • Supporter
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #7 on: March 01, 2015, 04:01:03 pm »
Po co wbijać wysoki lvl jeśli tylko podnosi to tylko poziom skilli?

Po to by podnieść poziom skill'i? Czy może coś przeoczyłem?

Po jego życiu było by widać na jakim poziomie jest było by widać że jest doświadczonym graczem który nie jedną walkę stoczył

Doświadczonego gracza poznaje się nie tylko po poziomie, ale też po tym jak gra.Gdyby było tak jak piszesz, to po co uczyć się hexowania, mechaniki gry, po co próbować różnych build'ów jak można bezmyślnie wbijać level'e by nadrobić brak umiejętności wysoką liczbą HP?

Jeśli gracz miałby wysoki lvl i dajmy na to tysiąc życia to po prostu nie ruszasz gościa jeśli ty masz mniej.

Jeśli w PvP spotka się ze sobą 2 graczy mających taki sam build i podobny sprzęt to czynnikiem przesądzającym o wyniku starcia nie może być to, że jeden z nich gra sobie spokojnie po pracy, lub głównie w weekedny (i sobie wbił na luzie 30 lev), gra w jakimś gangu, czasem nawet na TC czy do Reno pójdzie, a drugi siedzi przed komputerem 24/7, i w końcu wyszedł z bazy po wyekspieniu  potwora, który ma teraz ,,pizdyliard" HP.

Ten lvl 100 lub wyższy musi się czymś wyróżniać od graczy na 30 lvlu, pomijając skille.

Jak tak mocno chcesz się wyróżniać, to możesz wstawić sobie na forum sygnaturkę z poziomem swoich postaci.

Piotreq

  • Guest
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #8 on: March 01, 2015, 06:12:40 pm »
A co do twojej wypowiedzi Kirkor, proszę wybaczyć ale widać że nie jesteś doświadczonym graczem gier mmorpg. Ja od 10 lat gram w gry mmo i wiem co doświadczony gracz potrzebuje

Ta wypowiedź wygrała internet :)


Sal Maroni

  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #9 on: March 01, 2015, 08:25:16 pm »
Za przykład dlaczego uważam że te 2 lub 3 punkty życia co poziom jest dobrym pomysłem dam grę dark eden. Jest to gra z którą wiąrzę miłe wspomnienia gdyż grałem w nią od dzieciństwa z braćmi, graliśmy w tą grę kilka lat. Bodajże 8 lat spędziłem na tej grze, grafia tylko 2d więc nie to mnie zatrzymało w tej grze na dłużej. A co mnie tam zatrzymało? Otóż kilka czynników, częste nowości czyli nowe mapy, stwory, zbroje, bronie, klimat gry i to że wbicie wysokiego lvlu coś dawało. W falloucie reloaded są częste nowości gdyż na przykład przewyższa on fallouta 2 online i to znacznie bo jest tutaj wiele nowych rzeczy jakich tam nie ma na przykład wyrzutnia granatów to tylko jeden przykład. A więc są nowości, dobry klimat gry jest ale brakuje jednego. Brakuje tego żeby każdy poziom sprawiał że postać rosła by w siłę. Po co jest stworzony no lvl cap jeśli oprócz wysokiego poziomi skilli nic nie daje? Te 2 lub 3 życia sprawiało by że aż chciało by się wbijać poziomy bo dawały by coś one, sprawiały by że postać rosła by w siłę i dajmy na to że ktoś ma 500lvl i tyle życia że nikt go nie pokona to po prostu można powiedzieć że przejoł by cały świat fallouta w ten sposób bo nikt by go nie pokonał na niższym lvlu. Oczywiście to jasne że taka osoba nie będzie grała wiecznie więc jak on przestanie grać to każdy ma szanse na wskoczenie na jego miejsce. Moim zdaniem poziom powinien coś dawać a od tego 24lvlu nie ma już po co bić poziomów bo tylko % skilli rosną. To równie dobrze można usunąć ten no lvl cap bo to nic nie znaczy w przypadku tej gry. Chociaż serwer bardzo mi się podoba to uważam że to dopracowanie gry było by dobre. Każdy może mieć odmienne zdanie jednakże ja trzymam się mojego zdania i raczej go nie zmienię. Wątpię by ta zmiana została wprowadzona ale takie jest moje zdanie.
« Last Edit: March 01, 2015, 08:28:21 pm by Szturmowiec »

JohnyAli

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #10 on: March 01, 2015, 08:55:58 pm »

 Po co jest stworzony no lvl cap jeśli oprócz wysokiego poziomi skilli nic nie daje? Te 2 lub 3 życia sprawiało by że aż chciało by się wbijać poziomy bo dawały by coś one, sprawiały by że postać rosła by w siłę i dajmy na to że ktoś ma 500lvl i tyle życia że nikt go nie pokona to po prostu można powiedzieć że przejoł by cały świat fallouta w ten sposób bo nikt by go nie pokonał na niższym lvlu.

Fakt ja nawet nie wbiłem do gry (coś mam problemy z hasłem) ale powiedz mi jaki by to miało sens ? Moim skromnym zdaniem no-lvl cap bez dodatkowych pkt. hp jest bardzo dobrym rozwiązaniem.Dlaczego ? już tłumaczę.Jeżeli taki osobnik ma lv 500 i ma te pierdyliard pkt.zdrowia,jest teoretycznie nie do pokonania,nie ma możliwości pokonania go w uczciwym pvp (nie wiem czy to prawda ale 120 może pokonać 300 na tą chwilę,wystarczą umiejętności)jest to po to zrobione by każdy miał szanse wygranie pojedynku.Teraz wyobraź sobie zdarzenie,wbijam na serwer,"leveluje" bez namysłu i przejmuję całe Wastelands,całe bractwo stali,enclave (nie wiem czy dobrze napisałem enclave xDD) i gracze mogą mi naskoczyć.Miło by ci było ,że taki noob jak ja ma władzę ? No chyba nie xD

Sal Maroni

  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #11 on: March 01, 2015, 09:05:27 pm »
Punkt dla ciebie gdyż to jak się gra też jest ważne a fallout przynajmniej ten opiera się tylko na tym jak grasz a nie na lvlu jak masz już ten 24 lvl. Jednakże może było by dobrym pomysłem usunięcie no lvl cap skoro to i tak niczemu nie służy a ustanowiło by się max lvl 99 i wtedy te 2hp co lvl by się miało. Lvl dawał by coś ale doświadczenie w walce też by się liczyło. ogarnianie gry też miało by wtedy znaczenie. I wszyscy byli by zadowoleni :) zwolennicy tego że powinien wygrywać ten który ma doświadczenie w taktyce i ci tacy jak ja którzy uważają że każdy poziom powinien sprawiać że postać rośnie w siłę.

worldremaker

  • Supporter
  • Posts: 419
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #12 on: March 02, 2015, 06:05:49 am »
Rozwijanie umiejętności postaci jest bardzo ważne. Wyobraź sobie taką sytuację, że zostałeś skriplowany i nie masz wystarczająco doktora, albo auto na pustyni nawaliło i naprawy kończą się fiaskiem, albo chcesz coś otworzyć nie mając rozwiniętego lockpicka, albo chcesz rzucić w kogoś plastikiem ale nie masz rozwiniętych ani trapa ani rzucania, albo chcesz zrobić snajpera... Skille są bardzo ważne. W tym temacie siedzi drugie dno - w samej grze jesteś lany jak pies i nie możesz się z tym pogodzić. Tu nie mała ilość HP jest problemem tylko właśnie build Twej postaci, poziom umiejętności, jaki posiada i to, co Ty sam potrafisz.

Darksider

  • Supporter
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Awans na następny poziom Sugestia
« Reply #13 on: March 05, 2015, 03:44:56 pm »
FO to gra bardzo oryginalna. Doświadczenie z innych MMO nic Ci tu nie da, a nawet przeszkodzi w zabawie. Nie mów też do doświadczonych graczach że się nie znają - ale w sumie nawet to było zabawne, rozbawiłeś połowę forum.
Pamiętam czasy kiedy można było mieć max 21 lvl i kończyło się zdobywanie czegokolwiek - skilli, HP, niebyło implantów, bonów w broniach i grało się równie dobrze. Magia FO nie polega na tym by pakować postać w nieskończoność i robić z siebie pół boga, tylko na grywalności i oryginalności. Jak zlamisz to i nob Cię ujebie mający 200 lvl mniej i dla mnie osobiście w tej grze to jest piękne.