May 17, 2024, 01:10:16 am
Username:

Password:

Topic: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.  (Read 13651 times)

Kilgore

  • Administrator
  • Posts: 1340
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #30 on: September 25, 2013, 06:26:53 am »
To bug. Dziś będzie fix.

Mardock

  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #31 on: September 25, 2013, 07:30:05 am »
To super, bo już się bałem, że to jakaś rewolucyjna zmiana, żeby ludzie częściej szukali PvP w miastach. :]

Machina

  • Supporter
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #32 on: February 21, 2014, 08:34:10 am »
Czy jest szansa (i co ważniejsze, sens) wprowadzenia granatów dymnych?

Dało by to nowe możliwości obrony przed wszystkowidzącymi snajperami, których popularność, ostatnio chyba znacznie wzrosła.  :-\

Tommy Lee

  • Posts: 42
  • To be or not to be
    • View Profile
    • Another Crappy Interlude Server - L2 Interlude
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #33 on: February 21, 2014, 04:44:31 pm »
Ciekawa idea. Ściana dla wzroku do jednego hexa na obszarze działania i gitarka.
Let'z c.

Cerberix

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #34 on: February 21, 2014, 05:42:11 pm »
Takie same, bądź podobne granaty są już używane w TLA, więc można je dodać. :P





DocAN

  • Administrator
  • Posts: 795
  • Testing FO: Reloaded
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #35 on: February 23, 2014, 12:23:10 am »
Takie same, bądź podobne granaty są już używane w TLA, więc można je dodać. :P






Nie wiem czy to dobry pomysł. Grałem na TLA i te granaty nie sprawdzały się w walce.

Wybobraź sobie sneakera który spamuje caly team granatami ...

Machina

  • Supporter
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #36 on: February 23, 2014, 08:09:50 am »
To teamy będą nosić MS-y ze sobą (graczowi z MS-em żaden dym pola widzenia nie ogranicza oczywiście).

Z drugiej strony, taka ekipa trolowana przez sneakera, mimo że nic nie będzie widziała, to sama też będzie niewidoczna.

Taktyka polegająca na ,,zadymieniu" przeciwnika przez sneakera przed atakiem reszty ekipy jest, moim skromnym zdaniem, ciekawa.

Rzucanie granatów dymnych można też drastycznie ograniczyć np. umożliwić postawienie zasłony dymnej tylko z WM przed wejściem (dodać jeden przycisk na menu w podglądzie lokacji).

Tommy Lee

  • Posts: 42
  • To be or not to be
    • View Profile
    • Another Crappy Interlude Server - L2 Interlude
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #37 on: February 23, 2014, 11:14:32 pm »
Gość wyżej dobrze gada. Polać.
Let'z c.

Case

  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #38 on: March 13, 2014, 10:04:57 pm »
W cholerę z tym. Naczytałem się pierwszej strony, nie wiem po co. Jedyne co przyszło mi do głowy to żeby zamienić lockery na encach na grzebanie w szafkach, skrzynkach, czy coś takiego. Ale moby tam niczego nie pilnują, po prostu szukasz gratów w ruinach, trzy ence ze szczurami i pustka, na czwartym enco ze szczurem jest locker. Gdzie tu "pilnowanie"?
Moim zdaniem, to co wciąga do gry, to autoeventy (kampanie) walka o dodatkowe punkty trafień i perki (I know, I know...) choćby questowe. Małpy są głupie, bez urazy, małpy nie skillują, mają alty, dać małpie mapę z koniecznością użycia wielu skilli, a od razu zmieni priorytety. Albo oleje i pójdzie na TC.
Fakt, faktem, lonerzy mają często nierealne pomysły, ale lubią skillować postacie, uczyć się wielu cech naraz. Imho, gra mogłaby iść w taką stronę, bez szkody dla pvp.

manero

  • Supporter
  • Posts: 115
  • I love big guns and i cannot lie...
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #39 on: March 15, 2014, 10:40:13 am »
Małpy są głupie, bez urazy, małpy nie skillują, mają alty, dać małpie mapę z koniecznością użycia wielu skilli, a od razu zmieni priorytety.

Na dzień dobry zrobiłem sobie postać  z 10 int i skilled żeby na 24 levelu mieć już wszystko co taki loner wbije na swoim lonerskim alcie w okolicy 100 levelu. W międzyczasie kiedy on wbije ten 100 level ja znudze się wszystkimi zaproponowanymi wyżej pomysłami zrobiwszy je po 100 razy i wrócę do pvp wyprzedzając go o lata świetlne.

Loner to w 99% jednostka nieogarnieta, nieefektywna, nieudolna. Gracz pvp robi to samo co loner tylko wielokrotnie wydajniej.
« Last Edit: March 15, 2014, 10:43:13 am by manero »
Bang Bang Smash

Machina

  • Supporter
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #40 on: June 08, 2014, 06:44:00 pm »
Caravan Driver: Machina v.III, seems like MisiaPysia is interested in your possesions.
19:27:33 • MisiaPysia has been spotted by guards while stealing.
19:27:36 • Imienny II: oczekujesz c4?
19:27:38 • You take damage from poison.
19:27:40 • You see Imienny II.
19:27:45 • Imienny II: hue
19:27:46 • No PvP.
19:27:48 • No PvP.

W tym momencie przestałem się cieszyć, że w Hub jest tak ,,bezpiecznie".

worldremaker

  • Supporter
  • Posts: 419
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #41 on: June 08, 2014, 06:48:09 pm »
Caravan Driver: Machina v.III, seems like MisiaPysia is interested in your possesions.
19:27:33 • MisiaPysia has been spotted by guards while stealing.
19:27:36 • Imienny II: oczekujesz c4?
19:27:38 • You take damage from poison.
19:27:40 • You see Imienny II.
19:27:45 • Imienny II: hue
19:27:46 • No PvP.
19:27:48 • No PvP.

W tym momencie przestałem się cieszyć, że w Hub jest tak ,,bezpiecznie".
Nie płacz. :)

duh7

  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #42 on: June 16, 2014, 09:51:38 pm »
Sam sentyment nie trzyma na długo jeżeli gra nie ma tego co nas interesuje.
Mi brakuje tego co było w F1i2 a mianowicie fabuła i historie, ciekawe zadania.
Wg mnie trzeba by było ustawić limit na postacie oraz wyłączyć otrzymywanie expa z craftingu. Zrobienie aren PvP (TC itp)wg mnie jest pójściem na łatwiznę a można by tak pięknie wypełnić pustkowia różnymi questami z naprawdę epickimi encounterami i bossami.
Gdyby gra wróciła do korzeni byłaby moim zdaniem bardziej przystępna.
Przykładem podam SC2 oraz SC:BW pierwsza jest takim ułatwieniem że ludzie odchodzą od niej po jakimś miesiącu czy 2ch zaś druga była ze swoją mechaniką tak trudna że jeżeli udało nam się zrobić jakiś naprawdę dobry drop (reaver drop) to samo sprawiało że byliśmy z siebie dumni.
Tu nie mówię żeby utrudniać rozgrywkę ale tak naprawdę ilu graczy tu siedzi którzy nie grali w którąś część fallouta?

worldremaker

  • Supporter
  • Posts: 419
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #43 on: June 17, 2014, 04:58:02 pm »
Sam sentyment nie trzyma na długo jeżeli gra nie ma tego co nas interesuje.
To prawda - muzykę trzeba dograć samemu.

Mi brakuje tego co było w F1i2 a mianowicie fabuła i historie, ciekawe zadania.
FO:R to gra PvP ze śladowymi ilościami PvE - to tak ma być.

Wg mnie trzeba by było ustawić limit na postacie oraz wyłączyć otrzymywanie expa z craftingu. Zrobienie aren PvP (TC itp)wg mnie jest pójściem na łatwiznę a można by tak pięknie wypełnić pustkowia różnymi questami z naprawdę epickimi encounterami i bossami.
Wg mnie to powinieneś zacząć aktywniej grać, aby cokolwiek móc na ten temat powiedzieć.

Gdyby gra wróciła do korzeni byłaby moim zdaniem bardziej przystępna.
Krok 1. Otwierasz CD-ROM.
Krok 2. Wkładasz płytkę z F lub F2.
Krok 3. Instalujesz grę.
Krok 4. Ew. instalujesz patche/mody.
Krok 5. Uruchamiasz grę i cieszysz się powrotem do korzeni.

Tu nie mówię żeby utrudniać rozgrywkę ale tak naprawdę ilu graczy tu siedzi którzy nie grali w którąś część fallouta?
Nie grałem w "trójeczkę", BoS.

Machina

  • Supporter
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: Bronie i zróżnicowanie rozgrywki. Przemyślenia.
« Reply #44 on: June 17, 2014, 07:11:34 pm »
Sam sentyment nie trzyma na długo jeżeli gra nie ma tego co nas interesuje.

Mów za siebie. Zacząłem grę do kiedy zarejestrowałem sie na tym forum (dobra, dzień później, bo miałem problemy z uruchomieniem :-[). Przez większość czasu gram sam, i wiesz co: tutaj jest sporo elementów, których nie ma w F1 i F2. Innymi słowy zawsze chętnie poszukam skrzyneczek w ruinach i będę tak samo podekscytowany jak w momencie gdy otwierałem pierwszą.

Owszem samotny gracz nie ma dostępu do wszystkiego co oferuje gra, ale mnie to nie martwi. Jak chcę grać sam, to tak zrobię.  Mimo wszystko...