1
Polskie Pustkowia / Sugestia/pomysł dotyczący encounter'ów
« on: May 12, 2014, 12:16:12 pm »
Po pierwsze to grałem w poprzednie fonline'y i na prawdę doceniam co zostało tutaj na Fonline reloaded wprowadzone. Encountery, czy się tego chce, czy nie są bardzo istotnym elementem gry, niestety w chwili obecnej są one dość monotonne, i w 99% opierają się na zasadzie - zabij wszystko co napotkałeś, zanim to zabije Ciebie. To co proponuje poniżej, nie ma być jakimiś ultra special encounterami z mega rare dropem, tu chodzi przede wszystkim o przełamanie pewnego powtarzalnego schematu.
Myślałem nad następującymi encounterami:
1. Spotykamy grupę dobrze opancerzonych bandytów, którzy obrabowali bank, mają przy sobie łup, jednak nie są do końca ekspertami w strzelaniu, więc jedyne co próbują zrobić to uciec z encountera zanim gracze im to uniemożliwią.
Drop: Przedewszystkim kapsle, w ilości zależnej od liczby hp/pancerza rabusiów ; RNG.
2. Obwoźne kasyno, grupa skrajnie dobrze uzbrojonych oprychów przewodzona przez jakiegoś socjopatę. W tym kasynie można zagrać jednorazowo, chłopaki znikają z encountera dość szybko. Gra się zawsze o to samo, o swoje życie. Można porozmawiać z hersztem ekipy, jeżeli godzimy się na grę to dostajemy randomowe pytanie i trzy odpowiedzi (z czego jedna jest prawidłowa, zawsze to co będzie uznane za poprawną odpowiedź będzie inne, nie ma to nic wspólnego z wiedzą, full random). Poprawna odpowiedź oznacza sporą nagrodę pieniężną, negatywna agresję ze strony bandytów.
Drop: Spore ilości kapsli ; RNG.
3. Gracza/gracze spotykają agresywnego robota/roboty (odpowiednio zbuffowane silne bydlaki), na mapie Encountera poza tymi przeciwnikami jest komputer/nadajnik. Po zniszczeniu/użyciu odpowiedniego skilla na komputerze/nadajniku roboty się dezaktywują.
Drop: Spore ilości matsów gotowych do craftu + spore ilości ammo ; RNG.
Co o tym sądzicie? Czy to w jakikolwiek sposób urozmaiciło by rozgrywkę? Czy jest w ogóle możliwe do realizacji?
Myślałem nad następującymi encounterami:
1. Spotykamy grupę dobrze opancerzonych bandytów, którzy obrabowali bank, mają przy sobie łup, jednak nie są do końca ekspertami w strzelaniu, więc jedyne co próbują zrobić to uciec z encountera zanim gracze im to uniemożliwią.
Drop: Przedewszystkim kapsle, w ilości zależnej od liczby hp/pancerza rabusiów ; RNG.
2. Obwoźne kasyno, grupa skrajnie dobrze uzbrojonych oprychów przewodzona przez jakiegoś socjopatę. W tym kasynie można zagrać jednorazowo, chłopaki znikają z encountera dość szybko. Gra się zawsze o to samo, o swoje życie. Można porozmawiać z hersztem ekipy, jeżeli godzimy się na grę to dostajemy randomowe pytanie i trzy odpowiedzi (z czego jedna jest prawidłowa, zawsze to co będzie uznane za poprawną odpowiedź będzie inne, nie ma to nic wspólnego z wiedzą, full random). Poprawna odpowiedź oznacza sporą nagrodę pieniężną, negatywna agresję ze strony bandytów.
Drop: Spore ilości kapsli ; RNG.
3. Gracza/gracze spotykają agresywnego robota/roboty (odpowiednio zbuffowane silne bydlaki), na mapie Encountera poza tymi przeciwnikami jest komputer/nadajnik. Po zniszczeniu/użyciu odpowiedniego skilla na komputerze/nadajniku roboty się dezaktywują.
Drop: Spore ilości matsów gotowych do craftu + spore ilości ammo ; RNG.
Co o tym sądzicie? Czy to w jakikolwiek sposób urozmaiciło by rozgrywkę? Czy jest w ogóle możliwe do realizacji?