May 13, 2024, 10:55:55 pm
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Mardock

Pages: [1]
1
Polskie Pustkowia / Sugestia/pomysł dotyczący encounter'ów
« on: May 12, 2014, 12:16:12 pm »
Po pierwsze to grałem w poprzednie fonline'y i na prawdę doceniam co zostało tutaj na Fonline reloaded wprowadzone. Encountery, czy się tego chce, czy nie są bardzo istotnym elementem gry, niestety w chwili obecnej są one dość monotonne, i w 99% opierają się na zasadzie - zabij wszystko co napotkałeś, zanim to zabije Ciebie. To co proponuje poniżej, nie ma być jakimiś ultra special encounterami z mega rare dropem, tu chodzi przede wszystkim o przełamanie pewnego powtarzalnego schematu.

Myślałem nad następującymi encounterami:

1. Spotykamy grupę dobrze opancerzonych bandytów, którzy obrabowali bank, mają przy sobie łup, jednak nie są do końca ekspertami w strzelaniu, więc jedyne co próbują zrobić to uciec z encountera zanim gracze im to uniemożliwią.

Drop: Przedewszystkim kapsle, w ilości zależnej od liczby hp/pancerza rabusiów ; RNG.

2. Obwoźne kasyno, grupa skrajnie dobrze uzbrojonych oprychów przewodzona przez jakiegoś socjopatę. W tym kasynie można zagrać jednorazowo, chłopaki znikają z encountera dość szybko. Gra się zawsze o to samo, o swoje życie. Można porozmawiać z hersztem ekipy, jeżeli godzimy się na grę to dostajemy randomowe pytanie i trzy odpowiedzi (z czego jedna jest prawidłowa, zawsze to co będzie uznane za poprawną odpowiedź będzie inne, nie ma to nic wspólnego z wiedzą, full random). Poprawna odpowiedź oznacza sporą nagrodę pieniężną, negatywna agresję ze strony bandytów.

Drop: Spore ilości kapsli ; RNG.

3. Gracza/gracze spotykają agresywnego robota/roboty (odpowiednio zbuffowane silne bydlaki), na mapie Encountera poza tymi przeciwnikami jest komputer/nadajnik. Po zniszczeniu/użyciu odpowiedniego skilla na komputerze/nadajniku roboty się dezaktywują.

Drop: Spore ilości matsów gotowych do craftu + spore ilości ammo ; RNG.


Co o tym sądzicie? Czy to w jakikolwiek sposób urozmaiciło by rozgrywkę? Czy jest w ogóle możliwe do realizacji?

2
Buy / WTB Plasma Rifle BP (45k)
« on: September 16, 2013, 08:33:38 pm »
45k

3
Sell / Gatling laser
« on: September 15, 2013, 10:37:59 am »
WTS Gatling laser 100/100

30k or change for Plasma Rifle BP

4
Toxic Caves / Re: Throwing weapon crafting
« on: September 13, 2013, 10:35:18 am »
Really they don't ? Good that u bringed this fresh news to us. ;]

5
Closed suggestions / Throwing weapon crafting
« on: September 13, 2013, 10:20:09 am »
I suggest 1 major change:

Let the grenade crafters chance (like 10%) to craft something a bit better then typical frag/plasma grenade.

Ofc this kind of weapon need to be stackable so my suggestion is:

90% to craft normal grenade
10% to craft superior grenade (always with 1 bonus stat -1 AP COST)


Grenade crafters want to have some fun while crafting too ! So let us, please.

Pages: [1]