May 14, 2024, 04:48:42 am
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Uwierz

Pages: 1 [2]
16
Polskie Pustkowia / Re: Wspólny kanał radio dla znajomych z polski
« on: September 05, 2013, 07:04:56 pm »
Lol już sobie wyobrażam te okienko czatu spamujące w ciagu sekundy kilkunatsoma wiadomościami typu:
sss...siema...sss
sss...no siema...sss
sss...siema...sss
sss...skąd jesteś...sss
sss...gimnazjum a ty...sss
sss...Polaken Cebulaken haha...sss
sss...kto to powiedział?...sss
sss...twoja stara...sss

Ja osobiście uważam że pomysł jest beznadziejny (może przesadziłem z tą beznadziejnością, ale chodzi o to że jest zbędny w sytuacji gdy tak wielu Polaków tu gra.), bo komunikaty w "radiu" są anonimowe, a te radia to nie radia tylko tzw walkie-talkie o dużym zasięgu, a każdy kto miał z tym styczność wie jak to działa gdy np. kilkanaście osób jest na jednym kanale. Z drugiej strony zawsze można owe "radio" wyłączyć i z głowy. Jak chcesz się zapoznac z polską społecznością to zaglądaj częściej do Shady Sands, gdzie trzeci dzień z rzędu spotyka się banda gimbusów, przelogowując co chwile na alty i zasypując ludzi głównie wyzwiskami. Wizytówka jaką przedstawili Polacy pracujący nad tą grą jest ładnie zadeptywana przez graczy. Szczerze przyznam, że trochę mnie to irytuje, ale najbardziej smuci,a le w sumie się pocieszam tym, że odkąd Kaczyńscy wepchali się do rządu i tak Polska jest krainą bólu dupy na mapie świata... smutne to, ale prawdziwe, a wracając do tematu Killian ja to początkowo myślałem, że to jest jakiś polski serwer, bo spotykałem tylko polaków w grze, ale czasem udaje mi się spotkać nie-polaka więc chyba tak nie jest. Osobiście bym wolał żeby było jak najwięcej graczy i z różnych krajów i szczerze bym nie chciał żeby na moją odpowiedź na pytanie o narodowość każdemu opadały ręce. Nie wiem jak tam było w poprzedniej wersji fonline, bo nie grałem ale słyszałem że rosjanie bardzo tam sobie naskrobali, oby nie było tym razem tak z nami. Wierzę że nie będzie :>
Ps. Swoją drogą taki kanał może naprawde pomóc graczom w odnalezieniu się w społeczności fonline, ale:
1. Widziałeś newbie z radiem? Powiedzmy 1-2 dzień gry?
2. Widziałeś kiedyś żeby w jakimś większym mieście choć przez chwile nie kręcili się jacyś Polacy?
3. Trolle i tak znajdą sposób na trollowanie, ale to jest naprawdę potęga. Tak mi się wydaje. Pozdrówka. ;>

17
Polskie Pustkowia / Re: Event Hub - free skins - zdjęcie
« on: September 05, 2013, 06:48:52 pm »
Ja się później trochę pojawiłem, ale event super, powinno być więcej takich. Nie wiem czy doczekaliście do końca ale były naloty z powietrza nawet (airstrike), gdzieś tam w okolicy północy z tego co pamiętam. Ogólnie ludzie panikowali że niektóre skiny nie umieja biegać, lub dzierżyć jakiejś broni, ale przecież po założeniu armora wracasz do "normalnej" postaci, więc możesz biegać i nosić co chcesz. Nie wiem tylko jak by to było z tą rośliną. Jeden dead i kwitniesz aż ktoś do Ciebie podejdzie i Ci w okienku handlu podrzuci jakies łachy heh...;p
Swoją drogą gdy dostałem skin zniknęła mi fryzura, ciekawe czy jak ją zmienie to skin pozostanie czy nie, wie ktoś coś na ten temat?

18
Closed suggestions / Re: An appeal to reason
« on: September 05, 2013, 06:42:24 pm »
Quote
Crafting an item should give XP only the first few times. Without this mechanic this happens:
- ARE YOU SERIOUS? 25exp is like rat ammount... I am playing first time in Fonline but crafting in here is really nice thing. Why not? You need at least 50% repair skill and there are more restrictions to craft some its, get prof so far i know, besides -if you wil not take perk at 3th lvl and wai to 6th lvl you will have only one to choose not two, but i can be wrong. I am wrong?

19
Polskie Pustkowia / Re: Jaką postać na początek
« on: September 04, 2013, 11:12:04 pm »
Możesz też iść z większą brygadą, ale nie możesz być w tej sytuacji liderem grupy.

A co do tego:
Quote
Nonono Uwierz, dzisiaj kilka razy spotkałem Cie w NCR, teraz wiem że jeśli spotkam złodziejaszka to mu polecę Ciebie. Będzie chłopak zdziwiony lądując z dziurą w brzuszku :)
Byłem tam dwa razy dzisiaj i przy okazji zrobiłem experyment. Zaatakowałem trolla, który trollował grupę gimnazjalistów i wice versa. Miał on na sobie chyba tylko leather jacket. Ja miałem Spiked knuckles, oczywiscie zanim zdazylem poruszyc reka, juz lezałem martwy na ziemi(straznicy), ale dmg został zadany, z 75 zostało mu 29hp jeżeli dobrze pamiętam. Mhm myśląc o turowej walce - 3 hity na kolejke, lub z odpowiednim perkiem nawet 5 - to ma sens. Złodziejom nie polecaj, zazwyczaj chodze "na golasa", lepiej poleć mnie komuś kto potrzebuje dobrego builda pod mele. a zresztą, dlaczego masz mnie polecać? Nie jestem listem poleconym, wszystko jest w poście powyżej. Pozdrówka.

20
Closed suggestions / Re: Real-time mode
« on: September 04, 2013, 09:06:04 pm »
Quote
imagine 60 players in one encounter doing PvP... you do your move and then you go drink some coffee, take a dump, take a shower, get back, wait a little and then it's your turn again if you are still alive
- True, and it is also help to quick avoidance of NPC ecounters, what means faster traveling. Good for crafters, but not only.

21
General Game Discussion / Re: No music=No fun. How to add music into game?
« on: September 04, 2013, 08:50:26 pm »
 I have music, thanks a lot! ;D

22
Polskie Pustkowia / Re: Przywitaj się !!!
« on: September 04, 2013, 08:25:58 pm »
Siemka. :>

23
Polskie Pustkowia / Re: Jaką postać na początek
« on: September 04, 2013, 06:46:06 pm »
Ja zrobiłem tak:
STR: 10
PER: 4
END: 8
CHA: 1
INT: 4
AGI: 10
LUCK: 3

Traits:
Loner, Bloody Mess

Tag:
Unarmed, First Aid, Repair
   Perki pakujesz oczywiscie pod mele wszystkie, ale co ważne niektóre można zdobyć dopiero gdy ma się 150% skilla unarmed, pamiętaj o tym. W statach mam wpisane 12 hth dmg(10lvl +perki), ale zadaje Haymakerem (3ap) do 16 dmg nie opancerzonym celom. Mając najtańszy nóż, dmg wynosi ok. 25 na hita i tez "zżera" 3 ap. Na początku każdemu jest trudno, ale taki build pozwala na zwycięstwo w każdym ecounterze w którym spotykasz moby mele. Technika jest prosta, ale działa tylko w w trybie turowym. Uderzasz wroga raz (za 3, max 4 ap) i odchodzisz wykorzystując pozostałe ap na ruch, przeciwnik podchodzi do Ciebie ale nie uderza, bo ma za malo ap. Musisz też uważać gdzie idziesz i w którą stronę, liczyć hexy. Gdy będziesz musiał nagle zmienić kierunek wykonaj sam ruch podczas jednej tury, nie ryzykując utraty hp. Walka jest żmudna i trwa dosyć długo, ale jest to 100% skuteczny sposób na wygranie każdej walki. Niektórzy przeciwnicy mają bardzo mało ap więc będziesz mógł uderzyć dwukrotnie i wtedy wykonać ruch, możesz też spotkać deathclawy na które ta technika nie zadziała, a więc ostrożnie. AGI 10 daje Ci aż 10 ap. Ktoś pisał żeby brać 9 AP i podbijać do 10 Nuka Colą. Mhm, jak zbraknie Ci Nuki to ten 9 pkt będzie bezużyteczny, bo tylko parzyste wartości AG dają ci punkt akcji. Postać Mele, połączona z tą techniką ma ogromną zaletę - może już od pierwszych poziomów atakować o wiele silniejsze od siebie stwory i je pokonywać. Jeżeli wybierzesz trait "Loner" to każde pokonane przez Ciebie stado alienów, floaterów, centaurów lub innych tego typu to ok. 4k expa za stadko liczące ok. 5 sztuk. Właśnie za te groźniejsze stwory na razie otrzymywałem od 550 do 1100 expa za sztukę.  Przy tym buildzie zalecam skupić się na wrogach pokroju szczurów czy dzikich psów przynajmniej do czasu osiągnięcia 8-9tego lvlu. Jeżeli spotkasz ecounter na którym spotkają się dwie wrogie sobie grupy, np. grupa wilków i geckonów, to pamietaj, że tu podobnie jak w LOLu/HONie/DOTcie liczy się last hitowanie. Podczas walki 1v1 wilka i geckona, staraj sie wyczuć moment w którym dany mob będzie miał maksymalnie mało hp i wtedy uderzaj. Jeżeli spotkasz grupę powiedzmy raiderów i strażników HUB, strażnik zabije raidera, a Ty podejdziesz, by go zlootować uznane to zostanie przez strażnika HUB jako kradzież i licz się z rychłą replikacją...
   Sekret tego builda to właśnie trait "Loner". Dodaje on 10% do zdobywanego przez Ciebie expa, ale kosztem tego, że nie możesz mieć żadnych towarzyszy npc. Przy 1 pkt Charyzmy i tak mógłbyś niewiele, bo jednego. A więc jest to świetny Trait dla postaci mało charyzmatycznej, a właściwie idealny. Zaoszczędzone w ten sposób S.P.E.C.I.A.L. punkty wydajesz na STR lub END, które oprócz AGI budują tak naprawdę postać mele. Poza tym przy niskiej inteligencji dostajesz stosunkowo niewiele pkt umiejętności co poziom, więc tych poziomów musisz mieć więcej i musisz zdobywać je szybciej, by być tak samo sprawnym jak "Inteligentniejsze" postacie. Nie wiem jak brak kompanów/niewolników/najemników wpłynie na jakość end-game, to się okaże. Build jest eksperymentalny.
   Bloody Mess to easter egg, który działa nieraz doskonale jako straszak na osoby nowe w świecie fallouta. Gdy ktoś zobaczy jak gołą pięścią robisz dziurę w klatce piersiowej dorosłego człowieka, to na pewno dwa razy się zastanowi zanim spróbuje Cię okraść.
   Jeżeli szybko wyuczysz skill Unarmed przynajmniej do 100 pkt bedziesz mogł poruszać bez broni, gdyż nawet gołe pięsci będą wystarczająco skuteczne przeciwko słabszym mobom. First Aid to skill dzięki któremu nie tylko przywracasz sobie stan zdrowia ale też zdobywasz expa. Jeżeli będzie na odpowiednio wysokim poziomie każda przegrana walka okaże okazją do zdobycia expa. Otagowanie Repair skilla np. przydaje się w uzyskaniu profesji do craftingu, polecam dobić do 50, a pozniej zainwestowac przez kilka poziomów w throwing, lub big guns, których nie można przecież podkoksić książkami z tego co mi wiadomo.

  Zalety:
- szybkie expienie
- niezależność dmg od sprzętu, expienie na golasa.
- Max udźwig (szybkie zarabianie na sprzecie i surowcach - więcej przyniesiesz - więcej zarobisz)
- Max AP
- Solidne hp i ac

  Wady:
- Brak możliwości posiadania kompanów
- Dopóki nie rozwiniesz throwingu lub Big guns, raczej możesz zostać łatwo zdjęty przez dobrego snajpera.
- Niski współczynnik charyzmy i inteligencji ogranicza dostęp do wszystkich questów oraz opcji dialogowych
- żmudne lvlowanie, ograniczone przez niewielką ilość skill pointów co poziom

W chwili pisania miałem 11 lvl. Gram w Fonline pierwszy raz, od kilku dni zaledwie, tak zbudowałem postać swoją, nie wiem czy dobrze czy źle, ale w porównaniu do mojej pierwszej postaci przynajmniej nie ginie co 10 minut.  Nie mam jeszcze określonego builda na end game, ale już mam kilka pomysłów i na bazie tego myślę że można stworzyć solidną postać mele z pomysłem.  ;)

24
Closed bugs / Re: Armor Class
« on: September 04, 2013, 02:31:37 pm »
Quote
When standing or walking, your Armor Class is 0.
- so you have 0 Armor Class always in turn-based mode... no sense for me, but if that is the case, topic can be closed. Mhm :<

25
Closed suggestions / Real-time mode
« on: September 04, 2013, 12:56:54 pm »
I think that biggest one problem of this game is this whole thing with battlemodes. I am old player of f1 and f2, but have also played in tactics, but... when it comes to battle (i have turned on turn-based mode), if its random ecounter, sometimes i enter to the location when someone with real time mode on is already fighting with mobs. Most of all i cant even run to the exit area, and i am just dead after 5 seconds... At the beginnig of the game (few first lvls) it is just impossible to survive any ecounter without turn-based on, even if there arent any "pro" PKers at the localization. Mobs, even rats, will just surround You and You cant move, you just have to watch how fast your hp is lowering. Its not good, its irritating for new players. If You was playing in Fallout tactics: BoS You should remember what battlemode was there,and it was much diffrent, you was able to to turn on auto attack, and can change from standing to kneeling etc. what was giving real tactical thing to the game. You was able to hide over the obstacles and that stuff. Sry but in fonline only thing what gives real time mode are frustrated new player, with one are dead sometimes at every one ecounter what they will meet. In my opinion Real-time mode should be like in FT: BoS or should be turn off permamently. It is braking game whith can be really perfect mmo for f1, f2 fans. Some things from FT:BOS are good but this real time mode is... retarded. Regards.

Quote
1. Use FOConfig, set mode to TB-only
- i have it on all the time, but stil have RT at some ecounters.

26
Bugs / Status in Pip-Boy
« on: September 04, 2013, 12:27:19 pm »
Status in Pip Boy is failed, it shows descriptions of other quest or didnt show anything when clicked at q title. I have title (as example): "Brotherhood of Steel: Welcome to Brotherhood" and description is: "Buy cigarettes for Buster, Current progress: Error"

05.09.2013
I dont know what You have did, but it is works fine today. Maybe reason is that i have ended next quest for Bos and started anthother?

27
Toxic Caves / Re: Real-time mode
« on: September 04, 2013, 12:24:39 pm »
Heh, Thx You.  ;)

28
General Game Discussion / Re: No music=No fun. How to add music into game?
« on: September 04, 2013, 12:03:50 pm »
Quote
Just a mirror to a hosting service that doesn't ask for strange permissions. It's the same zip file as  posted above:
http://www.sendspace.com/file/efzbab
- this is some setup.exe file. WTF?

29
Closed bugs / Real-time mode
« on: September 04, 2013, 11:50:48 am »
i real-time mode combats i just cant run from enemy when going at leaving area (red). It is shame because when i just wanted to run from pack of wolves they just surrounded me at this area, and they have killed me there, when i came back to this location there was no way to take my stuff back.

30
Closed bugs / Armor Class
« on: September 04, 2013, 11:48:25 am »
I have 10 agility points and perk "Livewire", and still 0 Armor class in every combat.

Pages: 1 [2]