1
Toxic Caves / Re: FOnline Engine support
« on: May 09, 2020, 06:31:35 pm »
Shared on Aftertimes Discord too.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
You don't need to believe anything. It's code. It's in front of you. Open your eyes. Do peer review. It's also only data we're talking about. Almost no logic there. So hard to cheat. Also we're talking s3 stuff. S2 didn't have that many trivial bugs. Well, it's to be expected. S3 added lots of new content.Looks easy - when you know how it should work then just write the replacement and send it for rewrite. Documentation is public, many SDKs are public, forum is public, where other devs are ready to answer on any question... Only the lack of willingness and laziness, huh?
S3 has a new mapper or something? I missed it, lol.Damn, you missed it. lol? That's why the code isn't public - it's a waste of time for FOnline devs and causing unwanted questions from lazy people who don't really want to even look there. Public S3 Mapper was released during S2 run but it seems it's not in your business to know about it.
It's in front of you. Open your eyes.Yeah, who's talking about. Mr FixIt who don't know even how to start.
[Game Options]
Language=engl
RemoteHost=fonline-yourfonlinename.net
data\sound\music\01hub.acm
data\sound\music\02mstrlr.acm
data\sound\music\03wrldmp.acm
data\sound\music\05raider.acm
data\sound\music\07desert.acm
data\sound\music\08vats.acm
data\sound\music\10labone.acm
data\sound\music\12junktn.acm
data\sound\music\13carvrn.acm
data\sound\music\14necro.acm
data\sound\music\17arroyo.acm
data\sound\music\18modoc.acm
data\sound\music\19reno.acm
data\sound\music\20car.acm
data\sound\music\21sf.acm
data\sound\music\22vcity.acm
data\sound\music\23world.acm
data\sound\music\24redd.acm
W takim razie czy sa jakies plany dostosowania gry pod wyzsze rodzieczlosci skoro "dziala ale jednak nie"? W sumie nie wiem na ile to wykonalne ale caly interfejs moglby byc skalowalny. Np w opcjach se zaznaczam skaluj interfejs o 10%, 20% i tym latwiej byloby czytac dialogi oraz teksty. Czasami oczy potrafia zabolec czytajac malutki tekst, ale taki urok gry z konca lat 90. Mozna byloby jak to popularnie dzisiaj sie mawia "zremasterowac" gre hehehe.Interface'y gry czy nawet kroje i wielkość pisma w nich zastosowane mogą być customowe, wykonane nawet przez niezależnych modderów zupełnie nie związanych z tutejszym devteamem. Podobnie jest z mapkami.
Ja sie nie orientuje jak ta gra jest rozwijana ale jak patrze to ten licznik graczy na dole jest malutki. Nikt juz nie ma ochoty grac czy cos sie ostatnio stalo oprocz lata i pogody, ze ludzie wyjechali i dlatego tez nie graja w gierki. Troche gram odskoku tu i tam zrobie zadanie ale jak patrze to w grze tylko co jakis czas kogos spotkam a tak po za tym nie widze wiekszej aktywnosci.Każdemu nie dogodzisz. Jednego zrazi, że to jednak 2D, drugiego obecne w tej grze community, trzeci będzie mieć swoje oczekiwania, ale te będą mieć się nijak do rozwiązań wprowadzanych przez devteam, czwartemu nie podpasuje przewaga brązowego koloru (beznadziejności) w grze, piąty będzie mieć pecha i po prostu nie znajdzie towarzyszy do gry, szósty przez pierwsze dni gry będzie nękany przez innych graczy... Itd... Tych powodów może być na serio dużo. Ja na ten przykład na poprzedniku Reloaded, czyli 2238 wytrzymałem parę godzin - kwestie techniczne. Odpaliłem grę trochę się pobiegało, ale coś tutaj rozłączyło, a jak połączyło to już w innym miejscu byłem, potem też jakaś krzywa akcja była. Pomyślałem sobie, że tamtejszy gamestaff potrzebuje jeszcze paru lat i sobie odpuściłem. Po tych latach chciałem spróbować ponownie, ale to już był Reloaded. No i też zderzenie było takie, że zastosowałem na początek build z singlowego F2, jeszcze od innych dostawałem baty, ale jakoś był ten fun, bo działało lepiej jak poprzednio. Zaczęła się gra z wiki, tworzenie nowej postaci, do gry znaleźli się kumple, a sama gra i jej eksploracja stawały się coraz fajniejsze. Nie wszystko jest więc zależne od gamestaff, pór roku czy pogody, ale też od graczy.
Ale fajny jest ten Fallout online, lepsze to niz ostatnio zapowiedziany Fallout 76 i przynajmniej dobrze dziala na moim leciwym laptopie.
Dzieki za odpowiedz.Nie wiem jak teraz jest tutaj, ale FOnline ogólnie do gracza wysyła ostrzeżenie o zbyt wysokiej rozdzielczości. Ma to związek z dostępnym interfacem gry, a nawet mapami poszczególnych lokacji. Jeśli te drugie będą zbyt małe na Twoją rozdzielczość, to klient gry po kilku sekundach stania na takiej lokacji wyrzuci błąd.
Na angielskiej czesci forum dostałem link do poradnika. Troche rozjasnilo sytuacje.
Mam pytanie czy mozna zmienic rozdzielczosc na wieksza od 1280x1024 czy to maksymalna oferowana przez gre?