FOnline: Reloaded

Other => Vault Archives => Polskie Pustkowia => Topic started by: PipBoy on August 31, 2013, 07:04:38 pm

Title: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: PipBoy on August 31, 2013, 07:04:38 pm
Mała pomoc dla crafterów, którzy nie chcą biegać po całej mapie szukając odpowiednich skał i złomu. Jakby koś potrzebował bardziej widocznych owoców itp to niech pisze.

(http://i.imgur.com/GIUM90y.png)
w dzień jest bardziej widoczne


Plik zmieniający kolor minerałów, żelaza, złota i uranu:
(Wystarczy pobrać poniższy plik i wrzucić go do: FOnline_Reloaded\data\faction.zip\art\map_object)
Code: [Select]
http://www.sendspace.pl/file/ce1fff4811e9712c92a359d

Plik zmieniający kolor złomu:
(Podobnie jak wcześniej wrzucamy plik z tym, że do katalogu: FOnline_Reloaded\data\faction.zip\art\items)
Code: [Select]
http://www.sendspace.pl/file/4583fa5a852e1e172b2d3c3
===========================================================================

(http://i.imgur.com/hbfACPm.png)

+ są trochę lepiej widoczne
- jeżeli skrzynka stoi w środku dużego pomieszczenia to flaga będzie zakryta przez dach
- wygląda to tak jak wygląda... :(

Plik dodający flagę:
(Wystarczy pobrać poniższy plik i wrzucić go do: FOnline_Reloaded\data\faction.zip\art\items)
Code: [Select]
http://www.sendspace.pl/file/16b2c05b13a5f38894cae4b
===========================================================================

(http://i.imgur.com/BReUbEi.png)

Wersja testowa
+ lampa powinna znikać gdy otworzy się zamek
+ w przyszłości zamiast lampy będzie migający bardziej klimatyczny neon
- mogłam pomylić nazwy plików i skrzynie stojące prosto będą stały bokiem a stojące bokiem mogą stać prosto :P (jakby co zgłaszać)
- w przyszłości zamiast lampy będzie migający bardziej klimatyczny neon


Plik dodający lampę:
(Wystarczy pobrać poniższy plik i wrzucić go do: FOnline_Reloaded\data\faction.zip\art\items)
Code: [Select]
http://www.sendspace.pl/file/3f64c765b54df4d41f4abda
Edycja: chyba nie zostanie to potraktowane jako "niedozwolone wykorzystywanie plików gry" czy coś w tym stylu?
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały i żelazo
Post by: Kilgore on August 31, 2013, 08:13:23 pm
Oczywiście nie.
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały i żelazo
Post by: Cerberix on September 01, 2013, 09:24:48 am
Super modyfikacja, bardzo przydatna i w dodatku dowiedziałem się, że złoża odnawiają się w różnych miejscach.
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały i żelazo
Post by: wojtak on September 02, 2013, 12:14:33 pm
hmmm... a można zrobić tak ze śmieciami - junk?
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały i żelazo
Post by: PipBoy on September 02, 2013, 01:05:37 pm
Chciałam tak zrobić z Junk i Flint ale pliki z tymi przedmiotami nie są w formie .png (albo są tylko nie mogę ich znaleźć) tylko są one albo  w formie pliku .fofrm (nie znam żadnego edytora tych plików - mam tylko to .frm) albo są one zaszyte w pliku .dat albo są one pobierane bezpośrednio z serwera. Tutaj chyba podobny wątek: http://fodev.net/forum/index.php?topic=21399.0
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały i żelazo
Post by: Kilgore on September 02, 2013, 01:09:40 pm
Flint używa pliku art\items\rock.frm
Junk używa pliku art\items\pump.frm

.fofrm otwierasz notepadem, dalsze wyjaśnienia są zbędne gdyż struktura pliku jest dość intuicyjna.
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały i żelazo
Post by: wojtak on September 02, 2013, 02:03:07 pm
jakby co, to udało mi się poprawić obiekt "junk". wystarczy nadpisać/skopiować do archiwum
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały i żelazo
Post by: PipBoy on September 02, 2013, 02:16:52 pm
Ok, dodałam do pierwszego postu zmieniony kolor złomu. Faktycznie trochę jaskrawy :)
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały i żelazo
Post by: wojtak on September 02, 2013, 02:18:05 pm
no mój jest zdecydowanie bardziej stonowany :p. podkręcone tylko nasycenie, kontrast, jasność
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: sansebastian on September 04, 2013, 01:52:36 pm
Wrzucam to jak jest wyzej opisane...i u mnie nie dziala. Ja sie pytam dlaczego ?
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: PipBoy on September 04, 2013, 04:25:24 pm
Wrzucam to jak jest wyzej opisane...i u mnie nie dziala. Ja sie pytam dlaczego ?

Na pewno wrzuciłeś do odpowiedniego pliku? Który plik nie działa, złom, minerały? Wygląd tych przedmiotów się nie zmienia czy pojawia się jakiś błąd (inny kolor)?

Jeżeli przy wgrywaniu skał masz problem to przenoś pliki pojedynczo (nie jako cały katalog)
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: cs32x2 on September 14, 2013, 05:07:25 pm
Czy dało by się do tego dodać drzewa, które są do ścięcia, chemikalia i elektronike ? Z naciskiem na drzewa, bo czasem zupelnie nie wiem, ktore sa te wlasciwie;/
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: PipBoy on September 14, 2013, 06:18:09 pm
- beczki z chemikaliami mają żółtą plamkę na górze
- elektronika jest chyba tylko w kilku tych samych miejscach
- drzewa - ścinać można chyba tylko te które mają liście
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: paco on September 14, 2013, 06:21:07 pm
Piątka z plusem i z fallusem. Brakuje jeszcze tylko przeźroczystych ścian żeby było widać gdzie ten junk jest ;)
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: PipBoy on September 14, 2013, 06:22:09 pm
W sumie da się to zrobić :P
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: dharo on September 14, 2013, 07:48:50 pm
ale to już będzie raczej traktowane jako "czit" Wgl było by fajnie jak by footlockery miały czerwoną obwódkę czy coś :D
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: paco on September 14, 2013, 08:20:35 pm
ale to już będzie raczej traktowane jako "czit" Wgl było by fajnie jak by footlockery miały czerwoną obwódkę czy coś :D
Nawet jeśli, to wykrywalność jest znikoma. Chyba że cvet napisze subroutine na wykrywanie dodatkowych grafik i powiadamianie serwera o tym.
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: Kilgore on September 15, 2013, 06:21:06 am
Jak ktoś tak lubi, to może grać bez ścian.
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom
Post by: PipBoy on September 15, 2013, 03:54:47 pm
**Dodane do pierwszego posta**
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: paco on September 15, 2013, 07:29:52 pm
5/5 używałbym i dałbym koledze :D
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: Tutkarz on September 16, 2013, 09:59:19 am
To i ja coś wrzucę
(http://i.imgur.com/RJSVy8r.jpg)
Są tu lepiej widoczne rzeczy takie jak:
-flint (w tym upuszczone iron ore, minerals, HQ minerals i HQ iron ore)
-junk (w tym upuszczone metal parts, HQ metal parts)
-niezidentyfikowane przeze mnie złote kamienie ;)
Jest też zmieniona czcionka dla zera.

http://www.sendspace.pl/file/99627e7b66acbfd2e7b2d04 (http://www.sendspace.pl/file/99627e7b66acbfd2e7b2d04)

Instalacja:
Skopiuj plik mods.zip do katalogu FOnline\data
do pliku DataFiles.cfg wklej data\Mods.zip


Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: glosn1k on September 19, 2013, 09:29:59 am
Tutkarz, twoja modyfikacja jest najlepsza! Dało by się zrobić podobnie ze wszystkimi rzeczami, które jesteśmy w stanie podnieść, albo przynajmniej ze skrzynkami na random encounter?
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: 3.14 on September 19, 2013, 12:53:18 pm
Jakby to jeszcze działało tak jak krowie placki, czyli z obwódką widoczną przez ściany to byłoby już nawet nie +1 a +2 z mojej strony. Ale i tak warto to mieć.
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: Tutkarz on September 19, 2013, 07:47:56 pm
Tutkarz, twoja modyfikacja jest najlepsza! Dało by się zrobić podobnie ze wszystkimi rzeczami, które jesteśmy w stanie podnieść, albo przynajmniej ze skrzynkami na random encounter?

Właśnie wszystko jest gotowe oprócz skrzynek nad którymi pracuje :) Wszystkich rzeczy jest chyba za dużo ale stopniowo będę to uzupełniać. Dodatkowo dałem oznaczenia dla drzewek, broken computers, plant fiber (chyba to tak się nazywa), samochodów z których można wyciągnąć electronic parts  i apple tree czyli prawie wszystko z czego można coś wydobyć. Jeszcze zmodyfikowałem sobie celownik :D W dalszych planach mam też wprowadzić oznaczenie dla workbench i adv workbench ale z tym mam problem. Jeśli dobrze pójdzie to jutro to wrzucę do "Tools and Modifications".
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: aivan on January 25, 2015, 01:53:52 pm
Spoiler: show

===========================================================================
(http://i.imgur.com/hbfACPm.png)
(http://i.imgur.com/hbfACPm.png)


+ są trochę lepiej widoczne
- jeżeli skrzynka stoi w środku dużego pomieszczenia to flaga będzie zakryta przez dach
- wygląda to tak jak wygląda... :(

Plik dodający flagę:
(Wystarczy pobrać poniższy plik i wrzucić go do: FOnline_Reloaded\data\faction.zip\art\items)
Code:
http://www.sendspace.pl/file/16b2c05b13a5f38894cae4b

===========================================================================


sorry for wake up a old thread (and also reply it in other language), but some one still having that file?
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: Przemoc on February 03, 2015, 06:01:40 pm
Prosimy o reupload. Nie wiedziałem że skrzynki w ogole mogą być tak schowane  :facepalm
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: jarok on February 05, 2015, 08:53:53 pm
*Prosimy, prosimy* :'(

Proszę bardzo, w załączniku surowce oraz skrzynki.

Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: Mad Matt on February 14, 2015, 11:10:02 pm
Fajnie, a wie ktoś czy dałoby się jakoś zmodyfikować widoczność każdego przedmiotu?
Pytam z ciekawości, gdyż łażenie po jaskiniach i ślepienie z powiększonym zoomem czy coś w kącie nie leży trochę męczy. Ost. bym tak przegapił hełm i pancerz Enclav'y  :-\
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: Hoot on February 15, 2015, 05:12:01 pm
Myślę, że z tych dwóch narzędzi wybierzesz coś dla siebie :
- http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=5681.0
- http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=3308.0

Jeżeli mam być szczery polecam mod od Drota, te Hummery potrafią zirytować  :D zwłaszcza jak wrócisz do bazy i masz sprzęt porozkładany na ziemi.
Title: Re: Bardziej widoczne złoto, minerały, uran, żelazo, złom, skrzynie
Post by: BeheGrzmotPL on June 11, 2015, 12:11:10 am
A mi tak dziś przyszło do głowy, że zamiast się bawić w podświetlanie wszystkich obiektów, to można by po prostu zmienić teksturę ziemi na jednolity kolor - wtedy by zniknęły kamyki itp. i wszystko byłoby widać jak na tacy. Jednak odbierze to trochę klimatu. Ew. można zostawić tak jak jest, tylko dodać blura - wtedy kolorystyka i zróżnicowanie terenu zostaną zachowane, ale ostre grafiki przedmiotów będą lepiej widoczne.

Jakby się komuś chciało przerabiać pliki podłóg, to można by jeszcze nałożyć siatkę z hexami - tak jak podczas walki w Heroes 3 ;) Kolor siatki najlepiej zbliżony do koloru podłoża - żeby było widać, ale żeby nie rozpraszało za bardzo (najlepiej półprzezroczysty). Mogłoby się to przydać w walce TB, a może nawet RT.