May 10, 2024, 09:05:22 am
Username:

Password:

Topic: Crafting - zmiana systemu.  (Read 3307 times)

Piotreq

  • Guest
Crafting - zmiana systemu.
« on: April 18, 2014, 01:57:05 pm »
Mam pewną sugestię co do lekkiej zmiany systemu craftingu, mianowicie - zamiast non stop kilkać na przedmiot który chcemy craftować, klikaniu make i done, propownowałbym zmianę tego na:
1.Kliknięcie na przedmiot który chce się zrobić.
2.I tu właśnie zmiana - zamiast klikaniu na zmianę make/done, proponuję zmianę na klikanie samego make. Żeby wiedzieć ile nam zostało materiałów, mogłaby zostać dodana informacja o pozostałych surowcach.
3.No i na samym końcu Done (po wycraftowaniu liczby itów), czyli wracamy do głównego ekranu craftingu.
Cóż, non stopowe klikanie tej kombinacji która jest teraz bywa nużąca bardzo, i po pewnym czasie - po prostu brzydnie.
Dziękuję, i mam nadzieję że ten pomysł zostanie uwzględniony. Pozdro!:D

Corax

  • Supporter
  • Posts: 353
  • Ultimate Crafter
    • View Profile
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #1 on: April 18, 2014, 03:53:54 pm »
Ameryki ty tutaj nie odkryłeś, lepszym rozwiązaniem jest to ustawianie ilości przedmiotów które chce się scraftować.

Ale to jest tylko łatwo powiedzieć.  Implementacja tego to już zupełnie inna sprawa. A dodatkowo jakbyś czytał inne wątki to byś wiedział że w planach jest nowy fixboy, ale narazie jest problem z tym kto to zrobi.

Piotreq

  • Guest
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #2 on: April 18, 2014, 06:15:29 pm »
No cóż Cor, może i nie odkryłem - a przypomniałem o problemie :)

Cerberix

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #3 on: April 18, 2014, 06:54:01 pm »
Nie ma sensu przypominać o tym problemie, ponieważ ciągnie się to już od 2238 (pierwotny serwer jakbyś nie wiedział) i wszyscy o tym wiedzą, tylko nikt nie ma na tyle chęci, żeby na nowo zakodować całego fix boya. ;) Więc jeśli czujesz się na siłach to... Swoją drogą, kiedyś na forum widziałem poradnik jak ustawić auto clickera to craftingu, jak masz czas to poszukaj, tylko nie wiem czy Kilgore, Docan czasem nie banują za to, choć sądzę, że raczej nie (tutaj niczego takiego nie widzę).

Corax

  • Supporter
  • Posts: 353
  • Ultimate Crafter
    • View Profile
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #4 on: April 18, 2014, 07:26:39 pm »
Kilgore powiedział, że Autoclikery do WIPE nie będą banowane tylko wsadzane do jaila(jaka jest różnica?)
za wyjątkiem użycia ich do craftowania ponieważ robią to co GUI powinno robić, ale nie robi

Darksider

  • Supporter
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #5 on: April 19, 2014, 10:33:57 am »
Z tego co pamiętam Kilgore napisał że używanie autoklikera przy craftingu nie będzie banowane ponieważ gra sama w sobie powinna zapewniac taką fuinkcję więc jesli ktoś sobie radzi z tym problemem po swojemu to dla administracji to jest OK. Autoklikery będą banowane gdy będą używane w innych okoliczonościach jak np. kopalnie.

Darksider

  • Supporter
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #6 on: May 07, 2014, 07:09:12 am »
Jest jeden sposób na usprawnienie craftu przedmiotów ale niektórzy gracze (szczególnie nowi) mogą go odebrać jako wprowadzanie bałaganu - mój pomysł jest taki żeby dodać pozycje niektórych często krafconych broni na nowo z mnożnikiem np. Light support weapon x 10 - tak samo jak ma to miejsce w przypadku amunicji.
Lista się wydłuży o kilka pozycji ale po chwili szukania i odnalezieniu odpowiedniej pozycji czynność craftu zwróci nam się w czasie kilkakrotnie.

Cerberix

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #7 on: May 07, 2014, 09:43:23 am »
Jest to jakieś rozwiązanie, można przy okazji dodać jeszcze do tego odpowiednie filtry na poszczególne kategorie, np. weapons, ammo itd. Wtedy wydłużenie listy nie byłoby aż tak odczuwalne, choć z drugiej strony, komu się będzie chciało to napisać, jak i tak devsi mają sporo roboty z obecną listą "to do". :P

Shamessa

  • Posts: 201
  • Freelancer
    • View Profile
    • Rulers and Empires
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #8 on: May 07, 2014, 11:50:13 am »
Twoja sugestia nie jest zła. Natomiast ja widzę problem w czym innym...


Jeśli przyspieszysz tworzenie przedmiotów (ułatwienie to przyspieszenie), znów będą ludziska marudzić na zbyt małą gotówkę u NPC (kapsle). Zobacz, że kiedy został wyłączony czas crafcenia, od razu pojawiły się głosy, że NPC powinni mieć więcej forsy - dlaczego? Ponieważ rynek został zalany większą ilością produktów. I dodatkowo w kopalniach trzeba było zrobić więcej materiałów, itd.

Kilgore odpisał mi, że ten system (timing na crafcenie) jest zły - ja go rozumiem, bo ma doświadczenie itd., ale całość, czyli efekt końcowy tych nieskończonych hurtowni ze wszystkim (a to się po WIPE nie zmieni) całkowicie nie pasuje do Świata Fallout i używanie tej nazwy w kontekście tego co się dzieje w grze jest zwyczajnym nadużyciem.

Twoja sugestia  faktycznie usprawni to, co jest - ja jednak tej zmiany nie pochwalam - nie byłaby potrzebna, gdyby tworzenie przedmiotów zajmowało małą ilość czasu (a od tego się zaczęło narzekanie, które bez pierwotnej zmiany po prostu nie miałoby miejsca).
Freelancer

Darksider

  • Supporter
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Crafting - zmiana systemu.
« Reply #9 on: May 07, 2014, 05:32:39 pm »
Jeśli przyspieszysz tworzenie przedmiotów (ułatwienie to przyspieszenie), znów będą ludziska marudzić na zbyt małą gotówkę u NPC (kapsle). Zobacz, że kiedy został wyłączony czas crafcenia, od razu pojawiły się głosy, że NPC powinni mieć więcej forsy - dlaczego? Ponieważ rynek został zalany większą ilością produktów. I dodatkowo w kopalniach trzeba było zrobić więcej materiałów, itd.
Jak widać ludziska wszędzie znajdą pole do narzekania choćby był to najdurniejszy powód na świecie ...

Kilgore odpisał mi, że ten system (timing na crafcenie) jest zły - ja go rozumiem, bo ma doświadczenie itd., ale całość, czyli efekt końcowy tych nieskończonych hurtowni ze wszystkim (a to się po WIPE nie zmieni) całkowicie nie pasuje do Świata Fallout i używanie tej nazwy w kontekście tego co się dzieje w grze jest zwyczajnym nadużyciem.
Timing na crafcenie został zniesiony juz dawno temu za czasów 2238 - mówimy o FIX BOYu teraz. Powiedz mi jak różnica jest krafcić 100 sztuk LSW pojedynczo a krafcić je 10x po 10? Bo dla mnie to usprawnienie czynności a nie odbieganie od wizji świata Fallout.

Twoja sugestia  faktycznie usprawni to, co jest - ja jednak tej zmiany nie pochwalam - nie byłaby potrzebna, gdyby tworzenie przedmiotów zajmowało małą ilość czasu (a od tego się zaczęło narzekanie, które bez pierwotnej zmiany po prostu nie miałoby miejsca).
sorry, co? Mówimy o tym co jest teraz...
« Last Edit: May 09, 2014, 01:19:16 pm by Darksider »