Twoja sugestia nie jest zła. Natomiast ja widzę problem w czym innym...
Jeśli przyspieszysz tworzenie przedmiotów (ułatwienie to przyspieszenie), znów będą ludziska marudzić na zbyt małą gotówkę u NPC (kapsle). Zobacz, że kiedy został wyłączony czas crafcenia, od razu pojawiły się głosy, że NPC powinni mieć więcej forsy - dlaczego? Ponieważ rynek został zalany większą ilością produktów. I dodatkowo w kopalniach trzeba było zrobić więcej materiałów, itd.
Kilgore odpisał mi, że ten system (timing na crafcenie) jest zły - ja go rozumiem, bo ma doświadczenie itd., ale całość, czyli efekt końcowy tych nieskończonych hurtowni ze wszystkim (a to się po WIPE nie zmieni) całkowicie nie pasuje do Świata Fallout i używanie tej nazwy w kontekście tego co się dzieje w grze jest zwyczajnym nadużyciem.
Twoja sugestia faktycznie usprawni to, co jest - ja jednak tej zmiany nie pochwalam - nie byłaby potrzebna, gdyby tworzenie przedmiotów zajmowało małą ilość czasu (a od tego się zaczęło narzekanie, które bez pierwotnej zmiany po prostu nie miałoby miejsca).