May 06, 2024, 02:24:37 pm
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Corax

Pages: 1 [2] 3 4 ... 34
16
Auctions / Re: WTA 5 bases (and a suprise)
« on: July 28, 2014, 10:09:36 pm »
250k + beer :)

17
Auctions / Re: WTA 5 bases (and a suprise)
« on: July 28, 2014, 11:35:24 am »
200k

18
Auctions / Re: WTA 5 bases (and a suprise)
« on: July 28, 2014, 09:48:29 am »
160k

19
Auctions / Re: WTA 5 bases (and a suprise)
« on: July 26, 2014, 08:19:35 pm »
100k

20
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: July 18, 2014, 04:24:23 pm »
Wybacz, zaglądałem na wiki w sumie to ciągle tam zaglądam. Niestety znalazłem jeszcze jakieś inne informacje że dodaje str tak jak w normalnej grze, że ma jakieś mody itd i trochę się pogubiłem. Przepraszam jeszcze raz ;-(

Nie ma co przepraszać, zdarza się.
Tak zbroja dodaje +3 do siły zarówno PA jak i HPA, a hełm od HPA daje +1 do CHA

21
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: July 18, 2014, 02:44:39 pm »
Witajcie
Jako nowy chciałbym Was prosić o pomoc. Przeszukałem trochę internetów ale nie mogę znaleźć informacji. Czy ktoś może wrzucić screena z właściwościami HPA i PA które można kupić/znaleźć na naszym serwie?
Pozdrawiam

To coś słabo internety przeszukiwał, skoro nie znalazłeś najbardziej oczywistego miejsca: Wiki :)
http://www.fonline-reloaded.net/wiki/index.php?title=Category:Armors

22
Good Luck guys

23
Closed suggestions / Re: Footlockers suggestions
« on: July 13, 2014, 07:40:27 pm »
[Each found footlocker] + [2 x Luck] = Chance to find more than one footlocker in encounter

So characters who have better luck and have found more footlockers, have better chance to find encounter with two footlockers.

It encourage alting. :)

24
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: July 12, 2014, 08:39:26 pm »
Chodziło mi o gościa w czerwonej koszulce co stawia ci bazę. :) Constructor. A Wiki przeglądałem i nic wzmianek nie znalazłem. Albo słabo czytam :|. Dlatego postanowiłem dopytać sie reszty graczy.
on też nie zabiera pp

25
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: July 12, 2014, 07:36:30 pm »
W sumie przejrzałem namioty i znalazłem tylko compana i inżyniera. Czy inżynier też pobiera punkty pp ?  Może to dlatego że stoi sobie w safehouse, a wcześniej nie sprawdzałem czy pobrał on punkty. Innych followersów nie posiadam.
Inżynier?
Nie ma mnie w grze 2 tygodnie a widzę jakies nowe rzeczy :)
Chyba że mówisz o najemniku (eng. mercenary/merc), oni zabierają pp. Ale z tego co wiem to nie można ich kupić jeśli się nie ma wystarczająco pp.
Tutaj masz wszystko opisane.

26
Closed suggestions / Re: Weapon!!!
« on: July 12, 2014, 07:33:53 pm »
Meaby we try combine Rad with smoke nades so will get a radiation smoke that will give radiation to all in that place. Good tactik item.
Dirty bombs/nades. I like it :)
But i have strange feeling, Kilgore would say: too much balance issues, too much trolling, too much work :(

27
Closed suggestions / Re: Weapon!!!
« on: July 12, 2014, 07:03:11 pm »
Yeaaaa lets just spam our enemies with radiation poisoning from a gun and have others poison them with needler.


They'll lose ST, PE, AG, EN, wont be able to burst or hit anything , can't see shit, people will cry on forums "omg stop spamming rad nades"  or whatever the weapon is and there will be topics WTB radaway/radX 100k caps each - seki

-1
yaaaa, do nothing, change nothing lets only tanks play, fight only avenger/turbo plasma, yaaaaay.

i suggest to add few types of nades:
rad nades - very low dmg + radiation
smoke nades - in explosion range noone see nothing, but is invisible also for a while
flash nades - for few secods everyone who saw that is blind
static nades - lose few AP when hit

and helium nades - everyone in range will talk with strange funny voice :)
NO2 nades - everyone laugh

28
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: July 12, 2014, 06:50:05 pm »
W tym problem że niczego nie zażywałem żeby zwiększyć pp. Mając companiona ruszyłem na łowy mając 100/125. Może problem polega na tym że łapałem ghouli, a dokładniej Scavengers'ów. I tak w sumie dla testu zebrałem 5. I wskaźnik skoczył na 180/125. Jeden zginął mi w walce na 100% . Reszta mi gdzieś zaginęła, jeszcze pojeżdżę po namiotach, może gdzieś się tam pochowali. Ale na pewno nie ma ich w kopalni. Zawsze gdy opuszczałem kopalnie był komunikat you left you follower behind, czy coś w tym stylu. W tym czasie jeździłem expić. Po godzince powrót, regroup i do bazy, ale że miałem nawał roboty nie bylo rady i dzień przerwy od gry.

Jeśli zostawiłeś ich w publicznej kopalni to ktoś ich musiał rozwalić, co jest dosyc częstą praktyką pozyskiwania szybko sporych ilości surowca.
Albo czegoś nam nie piszesz albo znalazłeś jakiegoś buga, bo łąpiąc slavów nie zużywasz pp, a followersów zużywających pp nie możesz przygarnąć jeśli w danym momencie nie masz wystarczająco dużo wolnych pp.

29
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: July 12, 2014, 05:56:03 pm »
Mam kolejne pytanie. Tym razem odnośnie pp. Pozbierałem paru niewolników i mi przekroczyło maksymalną ilość 180/125. I tu mam pytanie. W walce zginął mi jeden z niewolników. A po dniu nieobecności zginęła mi reszta niewolników. Możliwe że ktoś wytłukł ich, albo może uciekli. Zostawiłem ich w kopalni, dostępnej dla każdego. Mniejsza o to. Chodzi mi raczej o te punkty. Czy po śmierci powinny się resetować ? Znaczy się czy nie powinny spaść jak zginęli ? Czy może są jedno razowo wykorzystywane.
Jeśli zostawiłeś ich w publicznej kopalni to raczej ktoś ich wytłukł.
Slavy nie zabierają pp(podobnie jak braminy). pp są potrzebne by mieć psy, companionów i merców.
Przy śmierci merców i psów pp zostaje zwolnione, przy śmierci companionów zwykle nie bo się respią gdzieś jeśli mają gdzie.
To że nadal masz zajęte pp znaczy tylko tyle że twoi folowersi gdzieś żyją.

Druga sprawa to jak zrobiłeś że masz 180/125pp? Rozumiem mentaty+piwo+zbroja+okulary/hełm od HPA dają +5 CHa czyli +50 pp, skąd te dodatkowe 5 nadwyżki?


30
Closed suggestions / Re: Logout in non-guarded areas.
« on: July 12, 2014, 05:02:46 pm »
I'd rather make all public locations "NoLogoff", that means offline characters would stay inside until moved to worldmap (or until the server is restarted).
+1

I'm also up for this, every public location should be "NoLogoff" areas.
+1

Pages: 1 [2] 3 4 ... 34