May 19, 2024, 07:57:12 pm
Username:

Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Bad_Lieutenant

Pages: [1] 2 3 ... 11
1
The Thunderdome / Re: Pvp Movies & Screens
« on: December 09, 2015, 11:30:32 pm »









2
Toxic Caves / Re: 4.7mm caseless
« on: October 01, 2015, 08:46:15 am »
As in the sell section: my offer 70k

3
Toxic Caves / Re: 4.7 mm caseless
« on: October 01, 2015, 08:43:25 am »
70k

4
Polskie Pustkowia / Re: Odkrycia początkującego wędrowca
« on: September 30, 2015, 07:57:26 pm »
i do M60 blueprint niepotrzebny wystarczy profesja

5
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 24, 2015, 11:33:41 am »
oni nie zbierają surowców tak jak robi to gracz, że tłuką młotkiem w złoże aż się wyczerpie, tylko podchodzą, uderzą raz (czyli wpada im 1 lub 2 sztuki skałek) i wracają na miejsce

a murzyni akurat są bardzo powolni (jeżeli chodzi o prędkość chodzenia) - spróbuj złapać wilderów albo fishermanów - oni są chyba najszybsi

6
Polskie Pustkowia / Re: Pytania i odpowiedzi
« on: September 24, 2015, 09:39:09 am »
a wydałeś polecenie tym murzynom żeby kopali? musisz z nimi pogadać będąc w kopalni i masz w linii dialogowej "I want you to dig me some resources" (czy coś podobnego) nie możesz ich też rozstawić w kopalni w przejściach oraz zbyt blisko siebie, bo się zablokują i nie będą kopać, a polecenie wydajesz im w miejscu gdzie mają stać

do tego nie wylogowuj się kiedy jesteś wewnątrz kopalni, bo niewolnicy uciekną, ale jak wyjdziesz na world mapę i poczekasz to po chwili do Ciebie dołączą (czasami się zdarza, że mogą uciec też do któregoś z namiotów i trzeba ich szukać) 

niewolnicy mają też limit 200kg surowców które mogą wykopać i jak nakopią do tej wartości to dalej nie będą dopóki im nie powiesz, żeby rzucili wszystko na ziemię - musisz ich sprawdzać co jakiś czas, żeby kopanie było efektywne (niewolnik może nieść więcej niż 200 kg jak gdzieś z nim idziesz i dałeś mu stos gratów, ale będzie kopał tylko do tej wagi)

nie próbowałem rozstawiać więcej niż 6 niewolników w jednej kopalni, ale podobno się da więcej

a respawn surowców zgodnie z wiki następuje po 5 minutach

7
Sell / Re: 3k metal parts
« on: September 23, 2015, 10:33:47 pm »
240k

8
Sell / Re: 3k metal parts
« on: September 23, 2015, 08:53:27 pm »
180k

9
River of Tears / Re: Thank you for game!
« on: September 17, 2015, 10:36:22 am »
cya rem and gl

and you're right - nothing to do here

and as for this:

Haha whatever loser. 

In hundreds of hours of Khan PK patrols, and hundreds of hours of play, and dozens of screens and video's posted by almost every other faction in the forum threads, almost none of us ever saw you anyways.

Don't let the door hit your ass on your way out.

i don't see any reason to be rude here, this is his goodbye thread not forum pvp and you should just say "bye" but it looks that your parents didn't teached you how to behave

10
Toxic Caves / Re: WTS UNIQUE CA
« on: September 14, 2015, 06:17:31 am »
50k

11
Auctions / Re: WTA Level 81 book
« on: September 12, 2015, 07:19:28 pm »
buyout 1 mil

12
Closed suggestions / Re: Craftable Trinkets
« on: September 10, 2015, 09:43:45 am »
I think that bear traps could be usefull in TC, especialy the toilet ones

I'm also against making them craftable (frag mines shouldn't be craftable also) but big +1 for giving a chance to find some of them in random encounters footlockers

13
River of Tears / Re: Make reno
« on: September 07, 2015, 09:06:15 pm »
Yeah, nice one



or



as for the suggestion - i miss small scale pvp but adding loot box in reno will not solve any problems with top stuff distribution, maybe a way of finding implants only in special encos isnt perfect but imo not only pvp players should have access to this kind of items

14
why players chat in the entrance of hub? Because this is the place where everybody was starting the game and because there are always some newbies so more experienced players can talk with them or troll them. I dont see any wrong with making barter grounds like another district of hub but i rather leave bg where it is right now - quiet and calm place to make a deal with no chance that somebody will give your seller/buyer a better offer or blow you up or lockpick your car

15
Polskie Pustkowia / Re: o nieistniejących serwerach
« on: September 04, 2015, 05:33:33 pm »
jak zaczynałem grać to po kilku zgonach w enco zaszedlem do hub tam zacząłem gadać z jakimś gościem,  który powiedział że mój build jest do dupy (zrobiłem taki jak uważałem po doswiadczeniach z f1 i f2 nie czytając wiki ani forum) po chwili zrobiłem build mniej więcej według jego rad, dał mi jakiegoś combat shotguna, trochę shellsow, leather armor i zabrał mnie na ghoule gdzie wbilem parę leveli i pokazał jak zdobyć namiot. W sumie oprócz podstawowej wiedzy nic od niego nie dostałem,  ale spodobała mi się ta gra. Jak czasami zajde do hub i widzę jakiegoś zagubionego nooba i mam trochę czasu - pokazuje mu to samo co tamten gracz pokazał mi. Większość pyta mnie po co im pomagam to im mówię że mi też ktoś kiedyś pomógł. wiem jednak że tłumaczenie większości takich rzeczy to strata czasu i krew w piach, bo nawet jak zasypie ich sterta ekwipunku to zaraz to stracą w enco znudza sie i przestana grać,  ale zdarza się (tak jak ostatnio) że spotyka mnie taki gracz i mówi że nawet mnie szukał, gra dalej i mu się ta gra podoba. Jestem w takim momencie zadowolony nawet jeżeli w ten sposób uda mi się przyciągnąć chociaż jednego na stu.

odnośnie serwerów to dobrze że są różne bo każdy może wybrać sobie dogodny tryb rozgrywki a hejterzy zawsze byli, są i będą

Pages: [1] 2 3 ... 11